widzę że ktoś odświeżył,
Mi własnie stuknęło pierwsze 13 tys km na gazie i jestem zadowolony. Reduktor mam właśnie AC R01 250km i żadnych problemów. Właściwie na początku były problemy tzn, pierwszy strasznie buczał, nie wiadomo dlaczego. Został wymieniony po pierwszym dniu na inny i z tym przez pierwszy tydzień też miałem problemy. przy bucie do odcinki zacinał się i przełączał na benzynę. Podjechałem raz do gazownika, przjechaliśmy się z komputerem, coś tam jeszcze podregulował i niby było ok, jednak w następnych dniach się powtarzało. Była teoria że jak np. poleciałem bokiem a było np. 1/4 paliwa w butli to dlatego się przełączył bo ciśnienie za słabe. Ale zalałem pełny bak i na prostym starcie też się przełączył. Toteż byłem umówiony z gazownikiem na ponowne wymienienie reduktora, ale ... problem ustał sam z siebie

i tak do dnia dzisiejszego ani razu mi się nie przełączył.
Komputer mam Tech, wtryski hana 2000. Na tą chwilę, jak mówię z zestawu jestem zadowolony. Spalanie w mieście 17l gazu, na trasie różnie, od 12l do 15L przy trasie wrocław-leszno zrobionej w godzinę. (123km "żołtymi" drogami" ) Co do osiągów, jakiś tam spadek raczej jest, ale nie tak znaczący jak różnica w cenie benzyna-gaz

Trafiłem też chyba do ograniętego gazownika. Sam jeżdzi Audi v8 zagazowanym i autem jeździ a nie się przemieszcza. Podobało mi się też samo strojenie: Pojechałem po auto ok godz 23, on na pasażera ja na kierowce i na obwodnicę. Przelecieliśmy obwodnicę po 2 razy w dwie strony, z prędkościami od początku do końca prędkościomierza i gazik został wystrojony. 230km/h licznikowe na gaziku pójdźie
