BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 16 maja 2024, 07:47

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie. Możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.



Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [Exx] Shell V-Power Nitro+
PostNapisane: 30 maja 2013, 12:43 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1560
Lokalizacja: Oberschlesier
Moje BMW: e91,e39
Jak w temacie ktos uzywal?Prosze o opinie

_________________
jacekmury1


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Shel V-Power Nitro+
PostNapisane: 30 maja 2013, 14:09 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 50
Posty: 5951
Lokalizacja: S1 FAST
Moje BMW: 123d 850 F10
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=98534&start=0
ja na tym jezdze w M6, ale zebym widzial jakas poprawe osiagow...to nie bardzo..

_________________
///M jak miłość ///M - najsilniejsza literka na świecie:) co jest lepszego od eMki? dwie eMki i V12
Sprzedam BMW 850i "91, 123d '08, info na http://www.fast-cars.pl


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Shel V-Power Nitro+
PostNapisane: 30 maja 2013, 14:34 
Offline
Specjalista

Posty: 4441
Moje BMW: Infiniti
Kod silnika: VQ37VHR
Ja obecnie latam na lotniczym 100 LL i jest poprawa w samym zachowaniu silnika , chodzi lepiej tak jakby bardziej regularnie. Co do osiągów to nie ma żadnych popraw chyba ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Shel V-Power Nitro+
PostNapisane: 31 maja 2013, 10:41 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 1860
Moje BMW: brak
Kod silnika: Turbo
Zalałem z tydzien temu to paliwo V-power Nitro+ i nie stwierdzam nic w porównaniu do normalnej PB95 bo pewnie trzeba wyjeździć przynajmniej ze dwa baki. Poza tym najłatwiej poczuć różnice w pracy silnika w mniejszych 4 cylindrowych benzyniakach lub najlepiej w dieslu CR (lejąc odpowiednik dla diesla).

Tutaj więcej o benzynie Shell V-Power Nitro+ :
http://www.racingforum.pl/index.php?sho ... 10195&st=0

Pytałem pracownika na stacji Shella i powiedział, ze to jest 95oktanów. Ja myślałem, że będzie to 98.

Wiec teraz na Shellu mamy zwykłą PB95, Vpower 95 Nitro+ oraz Vpower Racing 99+/100.

_________________
Moje BMW E46 330i
viewtopic.php?f=6&t=120047


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Shel V-Power Nitro+
PostNapisane: 31 maja 2013, 13:32 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 8
Lokalizacja: Małopolska
Moje BMW: e46
Kod silnika: 320d
Jak dla mnie jest to tylko chwyt marketingowy ;p


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Shel V-Power Nitro+
PostNapisane: 4 czerwca 2013, 21:53 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Wiek: 29
Posty: 65
Lokalizacja: Białystok
Moje BMW: E46
Kod silnika: m52b25tu
Mi koleś pracujący na Shellu powiedział że to zwykłe 95 z jakimś tam dodatkiem


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Shel V-Power Nitro+
PostNapisane: 8 czerwca 2013, 15:35 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 123
Moje BMW: E39 520
zwykły Nitro + to pic na wode fotomontaż, już lepsze rezultaty obserwuję wlewając co jakiś czas czerwoną formułę do benzyny STP. Racing Nitro + daje o wiele lepsze rezultaty niz ten zwykły V -power. raz na jakiś czas warto zalać dla przeczyszczenia układu ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Shel V-Power Nitro+
PostNapisane: 8 czerwca 2013, 23:01 
Offline
Specjalista

Posty: 4441
Moje BMW: Infiniti
Kod silnika: VQ37VHR
Paulo711 napisał(a):
95 z jakimś tam dodatkiem
dodatek podnoszący liczbę oktanową


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Shel V-Power Nitro+
PostNapisane: 9 czerwca 2013, 18:10 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 1860
Moje BMW: brak
Kod silnika: Turbo
Skoro podnoszący liczbę oktanowoą to z jakiej wartości skoro to jest benzyna PB95 ?

Wyjeździłem bak tego vpower nitro+ (2x po 30l) i jedyne co czuć to chyba trochę mniejsze spalanie bo zbyt łatwo zszedłem do 11.9l w mieście bez specjalnych korków z kilkoma pociśnięciami.

_________________
Moje BMW E46 330i
viewtopic.php?f=6&t=120047


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Shel V-Power Nitro+
PostNapisane: 13 czerwca 2013, 20:01 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 885
Moje BMW: F10 535d +
Po ile u Was jest nitro+ ? Rozumiem że nitro + jest 95 okt a jeżeli chodzi o 98 i więcej to jest dotychczasowy v power Racing czy zastąpili go nitro + Racing ?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Shel V-Power Nitro+
PostNapisane: 14 czerwca 2013, 11:52 
Offline
Forumowicz

Posty: 176
Lokalizacja: Gdańsk
Moje BMW: 530d 01' Turing
Kod silnika: M57
U mnie różnica pomiędzy zwykłym ON a ON Nitro + ....... 50 gr. na litrze. W tym momencie zwykłe ON kosztuje 5.42,- PLN .Rzeczywiście mniejsza spalanie , w mieście od 0,5 do 1,0 l. ,na trasie do 0,5 litra. Ja osobiście leje dodatek firmy Millers,tj. całe opakowanie jest na 500 litrów ON i kosztuje 65,- PLN. Można sobie szybko obliczyć co się bardzie opłaca. Ja również słyszałem ,że na SHELU dolewają więcej dodatków.
Z dwa miesiące temu w wiadonościach chyba na TVP1 mówili o badaniach nad paliwem i ogólnie mówiąc lepsze paliwo przedłuża życie silnika natomiast w bardzo znikomy sposób wpływa na osiągi.
Pozdrawiam.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Shel V-Power Nitro+
PostNapisane: 14 czerwca 2013, 17:21 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 10
Burza123 napisał(a):
Z dwa miesiące temu w wiadonościach chyba na TVP1 mówili o badaniach nad paliwem i ogólnie mówiąc lepsze paliwo przedłuża życie silnika natomiast w bardzo znikomy sposób wpływa na osiągi.


Wyższy oktan wpłynie na poprawę osiąów w silnikach większej pojemności i z dużym stopniem sprężania.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Shel V-Power Nitro+
PostNapisane: 15 czerwca 2013, 17:58 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 110
Lokalizacja: Pułtusk
Moje BMW: e39, e92
Kod silnika: M54B22, N54B30A
Do Nitro + mniej wody leja ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Shel V-Power Nitro+
PostNapisane: 15 czerwca 2013, 23:20 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 28
Posty: 2578
Moje BMW: F20
Kod silnika: N55B58
Bobek napisał(a):
Do Nitro + mniej wody leja ;)

wody nie podlejesz to wahy bo sie wytrąci


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Shel V-Power Nitro+
PostNapisane: 16 czerwca 2013, 15:44 
Offline
Specjalista

Posty: 4441
Moje BMW: Infiniti
Kod silnika: VQ37VHR
Panowie niestety w cywilnych paliwach jest jakaś część wody i nie ważne czy to 95 98 czy nitro + . W paliwach lotniczych nie może być nawet kapki wody bo inaczej silniki od razu będzie miał problemy. W przypadku wypadków lotniczych pierwszą czynnością jest sprawdzanie paliwa i czy była w nim woda.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Shel V-Power Nitro+
PostNapisane: 17 czerwca 2013, 07:34 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2776
Lokalizacja: dolnośląskie
Moje BMW: BMW F10 M550D
Kod silnika: N57X
No ja czasem zalewam nitro+ do audi A3 diesel CR 170KM. Wygląda na to że spalanie jest mniejsze o około 1 litr. ALe muszę to jeszcze potestować czy to nie przypadek.?

_________________

EKSPRESY CIŚNIENIOWE DO KAWY JURA TO MÓJ ŚWIAT !!! www.primocaffe.pl


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Shel V-Power Nitro+
PostNapisane: 17 czerwca 2013, 19:20 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 32
Posty: 189
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E39
Kod silnika: M47D20
Garaż: Jest:
BMW E39 520d
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 23&start=0
Suzuki GSF600S
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 68&start=0

Było:
BMW E36 316i
Jakiś miesiąc temu zalałem ON Nitro+ do pełna :cool: i nie zauważyłem różnicy w mocy i spalaniu w porównaniu do zwykłego ON z BP. Jednak na zwykłym ON z Shella auto ma słabszego kopa i około +1 litr spalania.
Po tym postanowiłem powrócić do dawnych przyzwyczajeń i tankuję tylko na BP.

_________________
Nie odkładaj marzeń - odkładaj na ich spełnienie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Shel V-Power Nitro+
PostNapisane: 19 czerwca 2013, 16:00 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 38
Posty: 1721
Moje BMW: E46
Kod silnika: M47N
Według mnie to tylko zagrywka marketingowa żeby podnieść zyski.. Lub ewentualnie ten Nitro+ po prostu faktycznie ma te 95 oktanów bo zwykła PB to raczej wątpię, że tyle ma..


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Shel V-Power Nitro+
PostNapisane: 19 czerwca 2013, 16:34 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 10
Nitro+ to następca V-Power. Jest to zwykła bnzyna np. z Orlenu do której dodaje się dodatki uszlachetniające (czyszcząco-smarująco-konserwujące). Ma 95 oktanów jeżeli benzyna dostarczana do Shella tyle ma.
Natomiast Nitro+Racing ma 100 oktanów i najprawdopodobniej jest sprowadzana z Niemiec (tak jak to było z V-Power Racing).


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Shel V-Power Nitro+
PostNapisane: 19 czerwca 2013, 17:30 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 7115
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: M3
marek987 napisał(a):
Nitro+ to następca V-Power. Jest to zwykła bnzyna np. z Orlenu do której dodaje się dodatki uszlachetniające (czyszcząco-smarująco-konserwujące). Ma 95 oktanów jeżeli benzyna dostarczana do Shella tyle ma.
Natomiast Nitro+Racing ma 100 oktanów i najprawdopodobniej jest sprowadzana z Niemiec (tak jak to było z V-Power Racing).



Dokładnie tak to Nitro + to nie jest żadna rewolucja tylko kolejny chwyt marketingowy jak widać po tym temacie bardzo skuteczny bo wielu się złapało i dołożyło te kilka zł na paliwo premium.
Dodatków są śladowe ilości i żadne tego typu paliwa nie są opłacalne.
Tutaj chodzi tylko o marżę,która jest dwukrotnie wyższa na paliwach premium niż na zwykłych stąd marketingowcy i koncerny walczą o sprzedaż tych paliw wymyślając coraz to nowe bzdurne hasła reklamowe. Te różnice w spalaniu o których piszecie nie mają nic wspólnego z tym paliwem tylko i wyłącznie z warunkami drogowymi i stylem jazdy. (dodatku jest ok 0,5L na 2000L gotowego paliwa co oznacza ok 12ml na bak 50L więc mniej niż pół małego kieliszka choć by była to mega rewelacja to nie będzie miał wpływu na spalanie)
Są to dodatki utrzymujące czystość układu paliwowego choć w takich proporcjach praktycznie nie ma szans aby się sprawdziły kolejny sposób marketingowców na wyssanie dodatkowej kasy z kierowców są w tym coraz lepsi.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 9 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL