Regulamin działu
Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie. Możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.
Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu
Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 6 ] |
|
Autor |
Wiadomość |
pawelp
|
Tytuł: [Exx] Montaz lpg stag 300 e36 m50b20 bez vanosa Napisane: 22 sierpnia 2017, 07:32 |
|
 |
Zacna persona forum |
Wiek: 41 Posty: 1052 Moje BMW: X5 Kod silnika: Było m43m50m52n62
|
Witam!Szukalem na forum i nie znalazlem info ktory pin w zlaczu diagnostycznym jest sygnalem obrotów do lpg?
|
|
Góra |
|
 |
Mwcar
|
Tytuł: Re: Montaz lpg stag 300 e36 m50b20 bez vanosa Napisane: 27 sierpnia 2017, 14:25 |
|
 |
Pierwsze kroki |
Posty: 35 Moje BMW: E46 3.0 xD / Z3 3.0 Kod silnika: M57D30 / M54B30
|
jest osobne podpiecie (złacze diagnostyczne) do interfejsu gazu gdzie program pokazuje ci obroty jesli masz podlaczone a jezeli nie to szukaj brazowego kabla obok jakiejs cewki.
|
|
Góra |
|
 |
pawelp
|
Tytuł: Re: Montaz lpg stag 300 e36 m50b20 bez vanosa Napisane: 27 sierpnia 2017, 14:59 |
|
 |
Zacna persona forum |
Wiek: 41 Posty: 1052 Moje BMW: X5 Kod silnika: Było m43m50m52n62
|
Tez wlasnie chcialbym wiedziec ktore piny sa w zlaczu diagnostycznym dla sygnalu obrotów jak i 12+ po stacyjce bo kazdy pisze co innego?
|
|
Góra |
|
 |
Mwcar
|
Tytuł: Re: Montaz lpg stag 300 e36 m50b20 bez vanosa Napisane: 28 sierpnia 2017, 09:25 |
|
 |
Pierwsze kroki |
Posty: 35 Moje BMW: E46 3.0 xD / Z3 3.0 Kod silnika: M57D30 / M54B30
|
zle przeczytałem po co bierzecie ze zlacza obroty i plus. jak mozna wziac z cewki bezposrednio. a jak chcesz juz szukac to bierzesz igłe do kabla brazowego wlaczasz program odpalasz auto i igla sprawdzasz przewody jak pojawia ci sie obroty to sie w to wpinasz tak mozesz sprawdzic w swoim zlaczu diagnostycznym jak i przy cewkach. I tak samo z 12+ bierzesz miernik wlaczona stacyjka wbijasz sie jest 12 wylaczasz stacyjke jak nie ginie szukasz dalej jak ginie to jest to. W bmw Kable zielono białe beda plusem po stacyjce w wiazce przy podszybiu.
|
|
Góra |
|
 |
pawelp
|
Tytuł: Re: Montaz lpg stag 300 e36 m50b20 bez vanosa Napisane: 28 sierpnia 2017, 10:44 |
|
 |
Zacna persona forum |
Wiek: 41 Posty: 1052 Moje BMW: X5 Kod silnika: Było m43m50m52n62
|
Chodzi mi o to ze centralke bede mial schowana tam gdzie dme silnika a ze aku mam po m43 pod maska to wszystko bedzie schowane i podlaczone odrazu do zlacza i reszta do aku takze gazu wogole nie bedzie widac po otwarciu maski
|
|
Góra |
|
 |
pawelp
|
Tytuł: Re: Montaz lpg stag 300 e36 m50b20 bez vanosa Napisane: 17 września 2017, 19:37 |
|
 |
Zacna persona forum |
Wiek: 41 Posty: 1052 Moje BMW: X5 Kod silnika: Było m43m50m52n62
|
jak by komus bylo potrzebne to w zlaczu diagnostycznym cienki czarny kabel to sygnal obrotów a gruby zielono -bialy to plus po stacyjce,pozdrawiam zagazowanych
|
|
Góra |
|
 |
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 6 ] |
|
Kto przegląda forum |
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 5 gości |
|
Nie możesz rozpoczynać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|