Regulamin działu
Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie. Możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.
Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu
Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 5 ] |
|
Autor |
Wiadomość |
wmrugacz
|
Tytuł: [E46] BMW 328 Ci obroty silnika Napisane: 29 stycznia 2008, 17:19 |
|
 |
Poszukaj zanim zapytasz |
Posty: 3 Lokalizacja: Coventry
|
czy to normalne ze przy zimnym silniuku obroty sa nie rowne zdarza sie rowniez ze zgasnie podczas postoju ??? z gory dzieki za odpowiedz
|
|
Góra |
|
 |
renoraines
|
Tytuł: Napisane: 29 stycznia 2008, 18:03 |
|
 |
Forumowy terrorysta |
 |
Posty: 15874
|
to nie jest normalne, powinnien silnik pracowac bezproblemowo na zimnym
_________________ Styl mojej wypowiedzi zależny od poziomu rozmówcy. Inteligentnych cenię. Z szukających atencji, żałosnych frustratów, ignorantów kręcę bekę.LOL
|
|
Góra |
|
 |
cedro23
|
Tytuł: Napisane: 2 lutego 2008, 00:23 |
|
 |
Forumowicz |
 |
Wiek: 43 Posty: 107 Lokalizacja: Przybiernów Moje BMW: E30 Kod silnika: M52B28
|
dokładnie powinien trzymać równo obroty na początku troche podwyższone z racji a póżniej równiutko 650/700 obr/min
_________________ zobacz już nie moją E36 328 viewtopic.php?p=207496#207496
Było E36 328 Jest E30 325
|
|
Góra |
|
 |
nowcio
|
Tytuł: Napisane: 12 lutego 2008, 12:08 |
|
 |
Pierwsze kroki |
Posty: 13 Lokalizacja: KrakĂłw
|
Obroty powinny być równe. Najprawdopodobniej jest to związane z silniczkiem krokowym (możesz spróbować go zregenerować-przeczyścić) lub z wężykami dochodzącymi do silniczka (mogą być nieszczelne). Wężyki kosztują około 20-40 zł a silniczek nowy w granicach 300-500 zł. Silniczek nadaje się do wymiany wtedy jak gaśnie notorycznie
|
|
Góra |
|
 |
BMW Sauber F1
|
Tytuł: Napisane: 15 stycznia 2009, 20:31 |
|
 |
Pierwsze kroki |
Posty: 6 Lokalizacja: KleszczĂłw
|
TO co pisał kolega powyżej to może być jedna z przyćzyn a druga jest taka że mogłeś przegżać silnk pod warunkiem że drifftujesz, silnie ma własnie takie objawy kiedy jest przegrzany to na wolnych obrotach faluje itp.
|
|
Góra |
|
 |
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 5 ] |
|
Kto przegląda forum |
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 4 gości |
|
Nie możesz rozpoczynać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|