BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 13 maja 2024, 01:56

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie. Możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E34] Spalanie w 525 i 12v
PostNapisane: 17 maja 2008, 12:14 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 45
Lokalizacja: KrakĂłw
jak ja krecic zeby nie paliła jak smok? bo gaz wg mnie to morderstwo silnika dla tej marki.... :zdziwko:

_________________
BMW - Feel The Power


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 maja 2008, 08:15 
Offline
Forumowicz

Posty: 268
Lokalizacja: zvz
Wbrew pozorom gaz nie jest taki szkodliwy dla beemek. No ale nie o tym miało być. W mieście staraj sie jeździć delikatnie i przewidywać sytuację na drodze. Np. jak widzisz, że będziesz musiał za chwilę hamować to ciśnij auta i potem ostre hamowanie, tylko pozwól mu samemu wytracić szybkość (hamując silnikiem). Nie znaczy to, że masz się poruszać jakoś ekstra powoli. Co do obrotów przy których zmieniasz biegi to może to być już nawet 2500 obrotów, ale najlepiej zmieniać w przedziale 3000-3500. Natomiast na trasie ustaw sobie na tempomacie ok 90km/h i będzie ok. Jeśli gdzieś coś źle napisałem to mnie poprawcie.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 maja 2008, 10:37 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Posty: 875
Lokalizacja: Kraków
Myślę że dużo niżej zmieniać biegi. Jak jadę powoli ze swoja panią to ładuje nawet przy 2000obr następny bieg (od 3tys lub gazem w podłodze kręci jej się w głowie :kwasny:) muskasz gazem autko płynie bez żadnych zająknięć, spowodowane jest to dużym momentem obrotowym silnika. To nie jest Opel z silnikiem 1.6 którego trzeba kręcić żeby w ogóle odepchnąć się z miejsca. Jeżdżąc sam wyczujesz jak operować gazem lewarkiem żeby nie zostawiać całej wypłaty na stacji paliw. Ale "poszaleć" też trzeba chociażby dla zachowania "higieny" silnika :rotfl:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 maja 2008, 11:20 
Offline
Forumowicz

Posty: 268
Lokalizacja: zvz
Zgadzam sie z tobą pinczer. Tylko musisz raz na jakiś czas dać pooddychać pełną piersią. Aha i nie zapominaj, że masz całe 20KM więcej i auto lżejsze o 50kg ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 maja 2008, 16:00 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Posty: 875
Lokalizacja: Kraków
Raczej moc silnika większa o 41 KM, również masa większa o 75kg

525i M20B25 moc 170KM masa 1450kg
535i M30B35 moc 211KM masa 1525kg

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 maja 2008, 17:53 
Offline
Forumowicz

Posty: 268
Lokalizacja: zvz
Tak tylko ja porównywałem twoje auto i moją trójkę.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 17 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL