BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 12 maja 2024, 23:15

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie. Możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [e30] czy kupic z gazem
PostNapisane: 10 czerwca 2008, 07:27 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 48
Lokalizacja: Jaworze
Witam
Za 3 miesiace chce sobie kupic ladna e30 z silnikiem 1.6 lub 1.8. Mam pytanie do was co lepiej kupic czy tez z gazem czy nie?? Co do jazdy to wiecej km bede robil po miescie niz na trasie prosze o jakies wskazowki zeby nie zalowac tego zakupu.
Pozdro:)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 czerwca 2008, 07:29 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 14408
brendy, to wszystko zależy od portflea. Jeżel stać Cię na jazdę na Pb to nie kupuj z LPG. Jeżeli nie to kup z inastalacją.

Jaki masz budżet na auto?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 czerwca 2008, 07:30 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 37031
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
ja bym na Twoim miejscu poszukał E30 318is. Ma dobre połączenie osiagów z niskim spalaniem.

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 czerwca 2008, 07:45 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 48
Lokalizacja: Jaworze
Na auto chce przeznaczyc 5 tys zl to nie sztuka kupic za 2 tys i dolozyc pozniej z 3 razy tyle wole dac wiecej i miec spokoj a ta 1.8is to w jakich granicach spalania sie miesci??
A po drogie to lepiej kupic chyba z instalacja a nie trzeba przeciez z niej korzystac:))

Tu jest link do takiej ladnej e30 co powiecie
http://moto.allegro.pl/item375431310_bm ... nzyna.html


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 czerwca 2008, 07:53 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 37031
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
spalanie jest uzależnione od stylu jazdy i kondycji silnika, ale w IS jest mniej więcej takie jak w słabszych silnikach, a osiągi zblizone do wersji 2.0 (M20B20)

PS gratuluję zdroworozsądkowego podejścia do zakupu :ok:

PS' wolałbym kupić auto bez LPG i ew. samemu założyć (nie wiadomo jak długo auto jeździło z LPG oraz jak jakość instalacji wpłynęła na trwałość silnika)

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 czerwca 2008, 07:56 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 48
Lokalizacja: Jaworze
rorafalki ty tez tak napewno bys postapil a co powiesz o tej e30 co zamiescilem linka czy te przebieg jest realny?? A co do gazu to jak kupie bez to nie zaloze szkoda silnika moim zdaniem wole zaplacic wiecej na stacji niz pozniej plakac przy remoncie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 czerwca 2008, 08:00 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 14408
brendy, w teorii jak e30tka bedzie miala 10letnia instalkę to lepiej odpuscic, bo jak plotka głosi silnik sie zuzywa na lpg. Kup ładnego 1.8is ok 130km 16zaworowy super silnik, tylko w budzie 2d, bedzie palił pewnie 8-9l.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 czerwca 2008, 08:05 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 37031
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
brendy, ta z linka do mnie nie przemawia. Jeśli szukałbym dla siebie to tak jak napisał Radek, wersji 2d z silnikiem M20B20 lub M20B25 (czyli 2.0 lub 2.5) bo dla mnie BMW powinno mieć silnik R6. Ale jeśli chodzi o ekonomikę i dynamikę to IS jest jak najbardziej :ok:

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 czerwca 2008, 08:06 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 48
Lokalizacja: Jaworze
Mowisz to chyba tak zrobie a co do budy to nie chce 2d bo mam takie i to mnie wkurza to przesadzanie jak kogos bierzesz wiadomo ze lepiej wyglada ale komfortu nie ma

tu jest taka szykowna

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C5270170

A tych 318is nie bylo w sedanie???


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 czerwca 2008, 08:16 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 14408
brendy, is tylko 2d.

A fotel kierowcy jest zawsze popsuty i pasażer musi wysiadać. :ok:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 czerwca 2008, 08:18 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 48
Lokalizacja: Jaworze
Cytuj:
A fotel kierowcy jest zawsze popsuty i pasażer musi wysiadać. :ok:
-w BMW to sie nie zdarza ;)


Ostatnio edytowano 10 czerwca 2008, 08:25 przez brendy, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 czerwca 2008, 08:31 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 14408
brendy, moje są popsute i w e30 i w e24. Mało tego w e24 nawet nie ma możliwości go przesunąć i Paulina nie ma szansy poprowadzić :rotfl:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 czerwca 2008, 08:33 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 37031
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
KotSylwester napisał(a):
Mało tego w e24 nawet nie ma możliwości go przesunąć i Paulina nie ma szansy poprowadzić :rotfl:


jaka szkoda :rotfl:


PS samo się nic nie robi :]

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 czerwca 2008, 08:35 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 48
Lokalizacja: Jaworze
aLE TAK PRZECHODZAC DO AWARI E30 TO CO SIE NAJCZESCIEJ ZDARZA POMIJAJAC ZAWIESZENIE KTORE NIE BEDZIE W SUPER STANIE NA NASZYCH DROGACH JAKIES MECHANICZNE LUB ELEKTRONICZNE


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 czerwca 2008, 08:38 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 37031
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
nie ma reguły, E30 ma kilka lat i wczesniej czy później coś się popsuje :(

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 czerwca 2008, 08:45 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 48
Lokalizacja: Jaworze
NO TAK JESZCZE KILKA LAT TEMU JAKIES 4 OJCIEC MIAL REKINA E21 TAM SIE NIC NIE PSULO SILNIK BYL Z E30 1.8 FAJNIE TO SMIGALO CO PAMIETAM Z TYLNEJ STRONY LEWEJ WYMIENIALISMY SIMERBLOCK OD WAHACZA BO SIE WYBIL A TAK TO POZATYM NIC WIECEJ DLATEGO STARE NIE ZNACZY GORSZE WOLE TAKIE STARSZE MNIE ELEKTRONIKI NIZ JAKIES NOWE KURESTWO CO JUZ NIC NIE ZROBISZ KOLO TEGO


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 czerwca 2008, 08:45 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 14408
brendy, mi padł przekaźnik, bendix, akumulator, oba cylinderki tylnych hamulców.

Bywają usterki magla jak jest wspomaganie, bywają padające pompy paliwa - rzadziej.

U siebie wymieniłem również amorki przód, spreżyny - bo były stare.

Jak w każdym aucie może paść alternator, ale nie to że są jakieś wadliwe, po prostu może się to zdarzyć.

A no i czasem silniczki krokowe.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 czerwca 2008, 08:48 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 48
Lokalizacja: Jaworze
A PRZEKAZNIK OD CZEGO POMPY PALIWA??
Wiadomo podstawowe rzeczy jak alternator cylinderki i takie tam to luzik wiadomo a i wazne pytanie pojmnosci 1.8 1.6 i 1.8is to rozrzad mialy na lancuszku czy tak??


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 czerwca 2008, 08:54 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 14408
to zalezy... M10 łańcuch, M40 chyba pasek, M42 - is - łańcuch.

Przekaźnik chya był od pompy.. ale nie w skrzynce, tylko tak 2-3 razy większy - zimne lutowanie naprawione rok temu :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 czerwca 2008, 08:57 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 48
Lokalizacja: Jaworze
I starczy na dlugi czas a te silniczki krokowe to jest drogi koszt zakupu nie mowie o orginale bo to napeno i co ci sie dzialo jak sie zepsul falowal na obrotach


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 14 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL