BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 17 czerwca 2024, 00:59

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie. Możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] 318i BLOS
PostNapisane: 10 października 2008, 22:20 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 11
Lokalizacja: MiĂŞdzyrzecz
Witam
Chce założyć do swojej BMW 318I M43 instalację z BLOS'em i tu moja prośba, czy ktoś kto ma BLOS'a w M43 może wstawić tu zdjęcie w którym miejscu dokładnie go zamontował ???
I jeszcze jedno, co oprócz BLOS'a, miksera i filtra będę potrzebował. Czy muszą być jakieś emulatory itp. rzeczy??


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 października 2008, 09:46 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 35
Posty: 785
Lokalizacja: Zduńska Wola
Moje BMW: e46
Wywalasz mixer, parownik rozkręcasz na maksa, emulator i inną elektronike zostawiasz w spokoju.Usuń też krokowca od gazu jeżeli go posiadasz, lub srubkę, którą ustawiasz dawkę gazu.A blosa najlepiej zamontuj pomiedzy przepływomierzem i gumą,która idzie do do przepustnicy.

_________________
...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 października 2008, 15:27 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 3945
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: 550i
Kod silnika: M70B54
Cytuj:
I jeszcze jedno, co oprócz BLOS'a, miksera i filtra będę potrzebował. Czy muszą być jakieś emulatory itp. rzeczy??

Tak jak kolega wyzej napisal. Filtra nie musisz wywalac. Blos musi byc mozliwie blisko reduktora.
Emulatory nie musza byc, jednak bedzie blad na kompie.

_________________
W końcu nie kolejne sreberko - 5er E34 550i
Szary Kaszalot - 7er E65 745i


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 października 2008, 19:24 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 11
Lokalizacja: MiĂŞdzyrzecz
Hey, troszkę mnie nie było.
Gazu jeszcze nie założyłem i mam jeszcze pytanie, czy ktoś z was orientuje się w jaki sposób rozwiązane jest w tych silnikach odłączenie wtryskiwaczy benzyny kiedy jeździ się na gazie?

W dalszym ciągu mam prośbę do tych co mają u siebie taką instalację o zdjęcie gdzie zamontowany jest BLOS i reduktor, a najfgajniej by było poprostu zdjęcie całęgo silnika :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 października 2008, 20:20 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 3945
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: 550i
Kod silnika: M70B54
Cytuj:
Gazu jeszcze nie założyłem i mam jeszcze pytanie, czy ktoś z was orientuje się w jaki sposób rozwiązane jest w tych silnikach odłączenie wtryskiwaczy benzyny kiedy jeździ się na gazie?

Albo centralka od gazu, gdzie podlaczasz sygnal z wtryskiwaczy i potrafi ona odciac wtryski podczas przelaczania na gaz lub najprostrzym przekaznikiem. przekaznik na linii wtryskiwaczy a sygnal sterujacy z centralki gazowej.

_________________
W końcu nie kolejne sreberko - 5er E34 550i
Szary Kaszalot - 7er E65 745i


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 października 2008, 22:05 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 11
Lokalizacja: MiĂŞdzyrzecz
a nie potrzeba wtedy oporników zamiast wtryskiwaczy ? (po przełaczeniu na LPG zamiast wtryskiwaczy byłyby podłaczone oporniki)
Czy taki emulator załatwił by sprawę
http://moto.allegro.pl/item461329225_no ... e_304.html

Jeszcze jedno pytanie, czy BLOS powinien być zamontowany między filtrem a przepływomierzem czy za przepływomierzem ???


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 października 2008, 19:29 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 35
Posty: 785
Lokalizacja: Zduńska Wola
Moje BMW: e46
Za przepływomierzem, jeżeli byłby przed to łapałby cały syf z gazu itp.Ten emulator załatwi sprawę.

_________________
...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 października 2008, 10:26 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 11
Lokalizacja: MiĂŞdzyrzecz
Dziękuje wam bardzo za pomoc, już wiem co i jak :super:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 października 2008, 12:50 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 33
Lokalizacja: Konin
ja sie podlacze do tematu co by nie zakladac nowego :) wiem, ze to juz bylo, bo szukalem, ale nadal nie jestem pewny jednej kwestii. jedni mowia, ze przed inni, ze za...no to jak w koncu, przed przeplywka czy za przeplywka montujemy tego blosa?? bo sie zastanawiam nad tym:
http://www.allegro.pl/item466894384_blo ... estaw.html

oczywiscie bez tego taniego i tandetnego stozka tylko chodzi o to, ze juz tam wszystko jest w zestawie, czyli przejsciowki, itp. No i tam jest adapter na przeplywomierz, z ktorego wynika, ze blosa montuje sie przed?? sie juz zakrecilem :zdziwko:

_________________
Ja nie je¿d¿ê szybko - ja nisko latam :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 października 2008, 21:24 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 35
Posty: 785
Lokalizacja: Zduńska Wola
Moje BMW: e46
Montuj za przepływką.Jeżeli zamontujesz przed przepływomierzem, to bedzie on zbierał cały syf z gazu.Dzięki takiemu zabiegowi skrócisz(teoretycznie) żywot przepływomierza.

_________________
...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 października 2008, 12:39 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 33
Lokalizacja: Konin
a tutaj chlopaki pisza, ze lepiej przed :zdziwko:

http://www.autobmwklub.triger.com.pl/fo ... a69765a082

Ze lepiej chodzi, mniej pali, latwiej da sie wyregulowac. moze w M40 lepiej przed, jak pisza, z klapowym przeplywomierzem moze lepiej przed?? chociaz inni tez maja za... :znudzony: :zdziwko:

_________________
Ja nie je¿d¿ê szybko - ja nisko latam :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 października 2008, 11:25 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 35
Posty: 785
Lokalizacja: Zduńska Wola
Moje BMW: e46
Zawsze można samemu potestować.Zamontuj przed przepływką, pojeźdz trochę i sprawdz spalanie, a później zamontuj za przepływką i znowu sprawdz ile pali :hyhy:

_________________
...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 października 2008, 14:59 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 33
Lokalizacja: Konin
no tak raczej zrobie ;) trzeba bedzie sprobowac. jak cos to napisze jak mi poszlo :) pozdro i dzieki za pomoc :)

_________________
Ja nie je¿d¿ê szybko - ja nisko latam :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 października 2008, 16:02 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 35
Posty: 785
Lokalizacja: Zduńska Wola
Moje BMW: e46
Nie dziekuj - kliknij pomógł :P

_________________
...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL