BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 1 maja 2025, 03:50

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie. Możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E34] silnik - gaśnie na lpg podczas jazdy - servo???
PostNapisane: 18 marca 2009, 16:58 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 6
Lokalizacja: PoznaĂą
Witam mam bmw 525i e34 benzyna/lpg .. chcialbym sie dowiedziec czy problem ktory mi sie pojawia jest spowodowany servem otoz gdy jade sobie na lpg i chce nagle zatrzymac lub mocniej przychamowac to samochod gasnie(przy mocnym chamowaniu+sprzeglo wcisniete spada calkowicie z obrotow i gasnie) Dzieje sie to tylko na gazie!!!! Bylem u gazownika ktory wyregulowal gaz i stwierdzil ze powodem tego moze byc uszkodzone servo poniewaz na gaz jest bardziej czuly czy cos takiego ;| Posiadam instalacje gaz IIgen
Prosze o szybka odp!!!(poniewaz mam okazje kupic servo po malutkich pieniazkach ;] )


Ostatnio edytowano 18 marca 2009, 17:05 przez Cerber, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 marca 2009, 17:00 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 45
Posty: 2271
Lokalizacja: Słupsk/Ustka
Moje BMW: E39 530d M-pakiet
Kod silnika: M57D30
a sprawdził, czy zimne powietrze nie wpada??

_________________
73!! 51!!
mobile: President Johnny II ASC + Sirio AS 100

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 marca 2009, 17:02 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 6
Lokalizacja: PoznaĂą
Tak sprawdzil nawet zalepil takie dziury przez ktore moglo by ono wpadac ...
Czy te objawy sa spowodowane uszkodzeniem serva ?????


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 marca 2009, 08:51 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 788
Lokalizacja: Lublin
Jeżeli na postoju po wciśnięciu hamulca obroty nie spadają to serwo jest sprawne.
To co napisał EniGmatiC jest bardziej prawdopodobne. I nie musi to być wcale wina nieszczelnego dolotu. Kiedy był ostatnio wymieniany filtr powietrza?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 marca 2009, 13:26 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 41
Lokalizacja: WrocÂław
mialem tez problem z gasnieciem silnika - hamowanie,l skrecanie kierownica - przy serwo jest taki wezyk malutki idacy do przegrody - nie wiem do czego on sluzy - wysunal sie - zalozylem go spowrotem i jak reka odjal

druga sprawa to caly dolot uszczelnilem gdzie istnialo prawdopodobienstwo nieszczelnosci


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 marca 2009, 14:32 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 6
Lokalizacja: PoznaĂą
Nie mam pojecia kiedy byl wymieniany filtr powietrza poniewaz mam ten samochod od 2 tygodni ... ;/ Jak sprawdzic czy z filtrem powietrza jest wszystko ok ????I jak sprawdzic to co napisal EniGmatiC ???? na benzynie nic kompletnie sie nie dzieje tylko na gazie.... i wlasnie to mnie martwi ... ;/


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 marca 2009, 15:43 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 7229
Lokalizacja:
Moje BMW: E36 & E46
Kod silnika: M42 & M52
Mi kiedyś autko na gazie gasło.... co się okazało?? śrubka łącząca komputer z masą się poluzowała i takie cyrki były :zdziwko: :zdziwko: nawet przy 80 km/h mi gasł !

_________________
Sprzedam fele 16" + roczne opony...
E36 ALPINWEISS... Sprawdź... :hyhy:
E46 COSMOSSCHWARZ... Sprawdź... :hyhy: :hyhy: Nowe foty strona 31!!!!!!!!!!!!!!!!!
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 marca 2009, 15:54 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 788
Lokalizacja: Lublin
Ten wężyk o którym pisze hard_styler jest podłączony do pompy vacum , która ma za zadanie wyrównanie ciśnienia panującego w serwie. To takie wspomaganie serwa żeby hamulce lekko się wciskały.
Sprawdż w jakim stanie jest ten filtr powietrza. Dodatkowo sprawdż czy nie ma nigdzie nieszczelności w układzie. Czy wszystkie zaciski dobrze trzymają, czy guma między przepływką a przepustnicą nie jest sparciała i gdzieś przecięta itp. Generalnie układ zasilania powietrze powinien być szczelny.
Możesz spróbować też np przysłonić na chwilę czymś wlot powietrza do filtra ponieważ podczes jazdy powietrze jest wtłaczane z większy ciśnieniem niż na postoju a gdy gwałtownie hamujesz to ciśnienie się szybko zmienia i wtedy gaśnie.
PEwnie to kiepski przykład ale w niektórych auta ustawia się wlot powietrza do filtra tyłem do kierunku jazdy aby bez względu na warunki użytkowania ciśnienie było takie same.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 marca 2009, 23:16 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 6
Lokalizacja: PoznaĂą
Dzisiaj tak plus minus obczailem ten filtr powietrza i na moje nic mu nie powinno dolegac ... przelecialem wzrokowo uszczelki laczenia itp i tez niczego sie nie dopatrzylem .... mam zaklejony otwor przy wlocie powietrza moze ta tasma sie poluzowala albo cos :P Ale jesli to nie ta tasma to panowie powiem wam szczeze jestem w ogromnej KROPCE ..... na postoju wciskam hamulec (lpg/benzyna) nic sie nie dzieje nie spada z obrotow... Ruszylem i po okolo 30 min jazdy przychamowalem z 80km/h-0km/h to lekko kontrolki zamigotaly i obroty spadly prawie do zera ( plus minus 150-200) ale tez nie zgasl ... dziwi mnie to bo probowalem i przy bardzo wolnej jezdzie i przy dosc szybkiej wymusic to zgasniecie ktore mi sie przytrafialo I NIC :kwasny: nie mam pojecia od czego zalezy to gasniecie..... Wszystkie podpowiedzi mile widziane .... ( niestety nie jestem mechanikiem i nie mam nawet garazu wiec sprawdzanie ogranicza mi sie tylko do tego co moge zrobic na ulicy :( )


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 marca 2009, 09:57 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 788
Lokalizacja: Lublin
Sprawdż i ewentualnie popraw tę taśmę przy wlocie powietrza. Zapewne ma za zadanie stłumić różnice w ciśnieniu powietrza zasysanego wynikające z gwałtownego hamowania, o którym pisałem wcześniej.
To że ci nie zgasł samochód jak kiedyś tylko spadły obroty i tak nie jest czymś normalnym i trzeba to zwalczyć.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL