BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 1 maja 2025, 04:01

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie. Możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] Dopalanie gazu z kolektora w bmw e36
PostNapisane: 3 maja 2009, 22:11 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 35
Posty: 785
Lokalizacja: Zduńska Wola
Moje BMW: e46
Mam problem z odpalaniem i gaszeniem silnika w bmw e36 z silnikiem m5020 z zamontowanym blosem i lpg.Z racji tego, że w tym silniku jest duży kolektor zbiera sie sporo gazu, który zalega w nim po zgaszeniu.Przez to przy każdym odpaleniu z benzyny, auto odpala na dwu mieszankach, co kończy się przeważnie strzałem.Drugim problemem jest samozapłon po zgaszeniu silnika, który pracował na gazie.Dzieje sie tak przeważnie przy wysokiej temperaturze otoczenia.Słyszałem kiedyś o urządzeniu, które nazywa sie start protector, które odcina zawór i silnik pracuje na gazie aż do wypalenie go z kolektora.Jednak nigdzie nie mogę tego znaleźć, ale gazownicy za bardzo nie wiedzą co to jest.Zna ktoś podobne urządzenie, lub coś innego dzięki czemu można by odciąc zawór od gazu, aż do samoczynnego wypalenie go z kolektora

_________________
...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 maja 2009, 22:43 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 42
Posty: 1903
Lokalizacja: Tuchola
Moje BMW: E30 344i
Kod silnika: m62b44
Garaż: E36 Coupe 325i
E30 Coupe 344i
wiem ze takie urzadzenie kosztuje 200 zł, jednak jak to sie nazywa zapomnialem - podzwon po instalatorach lpg a ktorys w koncu powie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 maja 2009, 09:39 
Offline
Forumowicz

Posty: 150
Lokalizacja: mazowieckie
Moje BMW: e36 turing
Kod silnika: M52B25
ja zawsze przed wygaszeniem przełączam na benzynke i niema problemu


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 maja 2009, 09:50 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 35
Posty: 785
Lokalizacja: Zduńska Wola
Moje BMW: e46
Ja też tak obecnie robię, dopóki nie zainstaluje sekwencji.Urządzenie które dopala resztki gazu w kolektorze po wyłączeniu zapłonu ma nazwę OK Star firmy BRC, kosztuje ok 50 zł.

_________________
...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 maja 2009, 10:26 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 88
Moje BMW: e30 with s50
ja tez uzytkuje e36 2.0 z blosem i reduktorem landi renzo i powiem, ze nie mam tego problemu..

wczesniej rozkrecilem parownik na max (tak jak instrukcja w blosie mowi) i notorycznie byly strzaly na benzynie przy odpalaniu na cieplym.. (zbyt bogato) a gdy przykrecilem parownik tak o polowe (nie zauwazylem spadku mocy) jest w porzadku..

takie male spostrzezenie :niepewny:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL