BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 20 czerwca 2024, 10:17

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie. Możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 28 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] gaz
PostNapisane: 3 lutego 2009, 20:25 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 7
Lokalizacja: Poznan
jak sie sprwuje e36 1.8is na gazie ale nie na sekwencji niewiem czy montowac sekwencje jak mam zwykly gaz


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 lutego 2009, 20:40 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 4671
Lokalizacja: Radom
Moje BMW: 3288888888
No oczywiscie ze lepiej zalozyc sekwencje ;)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 lutego 2009, 20:43 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 35
Posty: 785
Lokalizacja: Zduńska Wola
Moje BMW: e46
Źle sie sprawuje, bo na zwykłym gazie jest spore zwężenie na dolocie, przez co moc spada, do tego strzały(choć niekoniecznie).Lepiej załóż sekwencje :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 lutego 2009, 20:45 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 41
Lokalizacja: Jelenia GĂłra
nie zakladaj wogole :(


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 lutego 2009, 11:14 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 7229
Lokalizacja:
Moje BMW: E36 & E46
Kod silnika: M42 & M52
Jak już to sekwencja... ze zwykłym gazem będziesz miał na 100% same problemy...
Jak wszyscy użytkownicy starszych generacji..

_________________
Sprzedam fele 16" + roczne opony...
E36 ALPINWEISS... Sprawdź... :hyhy:
E46 COSMOSSCHWARZ... Sprawdź... :hyhy: :hyhy: Nowe foty strona 31!!!!!!!!!!!!!!!!!
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 lutego 2009, 13:00 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 35
Posty: 785
Lokalizacja: Zduńska Wola
Moje BMW: e46
Morfii napisał(a):
Jak już to sekwencja... ze zwykłym gazem będziesz miał na 100% same problemy...
Jak wszyscy użytkownicy starszych generacji..


Ja nie mam problemów :hyhy: Sporo zależy od tego kto i jak założył instalacje gazową.Jeżeli dba się o świece, filtry itd. to problemów da się uniknąć :]


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 lutego 2009, 15:44 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 46
Posty: 239
Lokalizacja: Leszno
Moje BMW: F10 535i
Kod silnika: N55
offczar napisał(a):
nie zakladaj wogole :(

Kolejny anty-gazior :19: :shoot:
Do tematu - do tego silnika zakładaj tylko sekwencje

_________________
I was born to FLY!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 lutego 2009, 15:54 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 714
Lokalizacja: kuj-pom
offczar napisał(a):
nie zakladaj wogole :(

jak mi będziesz regularnie do PB dodawał to mogę sam zdjąć sekwencje, skoro chce jeździć to niech jeździ.

Sanders86, tylko sekwencja, autko się dobrze zbiera na LPG (tzn podobnie jak PB) tylko gorzej jak podkręcisz do odcinki :hyhy:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 lutego 2009, 16:47 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 13607
Lokalizacja: WWY
Moje BMW: E38
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 08&start=0
ja po 25000km na gazie (sekwencja) nie zauważyłem jakiś problemów, pali 10l (mieszny cykl) oleju nie beirze, nic sie nie dzieje złego z silnikiem. Jeśli masz zwykłą instalkę to warto zainwestować i przerobić na sekwencje, zostaje butla, rurki, dorzucą komputer, listwe wtryskową, parownik i po problemie.

_________________
"Ja to chętnie napiłbym się kawy, ale wszyscy myślą, że ja tylko tą wódę, no i stawiają, a ja nie mam śmiałości, żeby im odmówić"-Jan Himilsbach


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 lutego 2009, 17:28 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 88
Moje BMW: e30 with s50
sekwencja to tylko strata pieniedzy. Do tak starego samochodu szkoda wywalac kase.

proponuje BLOS +remont ukladu zaplonowego i sprawdzenie szczelnosci. Mi po takim zabiegu pali kapcia na LPG bez strzalu a spalanie z 0,5litra LPG wiecej w porownaniu do sekwencji za 3,5tysia.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 lutego 2009, 17:53 
Martines_Lesz napisał(a):
offczar napisał/a:
nie zakladaj wogole :(

Kolejny anty-gazior :19: :shoot:


I ma racje chłopak. Auto najlepiej się sprawuje bez żadnego gazu i to jest prawda.

Nieprawidłowo zainstalowana nawet sekwencja i zły skład mieszanki może się przyczynić do wzrostu temperatury spalania, w konsekwencji wypalania gniazd zaworów, poza tym, nawet, gdy wszystko jest okay, większa ilość pary wodnej przyspiesza korozję układu wydechowego. Rzadkie korzystnie z benzyny może powodować padnięcie pompy paliwa, a w zimę wręcz trzeba przecież odpalić na benzynie.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 lutego 2009, 18:13 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 714
Lokalizacja: kuj-pom
Fryderyk, kiedy masz sekwencje automatycznie silnik zapalany jest na PB i chodzi tak aż osiągnie ustaloną temperaturę, możesz jedynie awaryjnie odpalać na gazie co zbyt dobre nie jest.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 lutego 2009, 00:29 
Zgadza się, ale odpalanie i jeżdżenie ciągle na rezerwie również zbyt dobre nie jest dla pompy.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 lutego 2009, 08:44 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 49
Posty: 1855
Lokalizacja: Krk - Bobrza Góra :P
Moje BMW: e39 525d
Kod silnika: m57
Fryderyk napisał(a):
Zgadza się, ale odpalanie i jeżdżenie ciągle na rezerwie
:zdziwko:

_________________
ex - e36 320i


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 lutego 2009, 10:12 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 46
Posty: 239
Lokalizacja: Leszno
Moje BMW: F10 535i
Kod silnika: N55
Fryderyk napisał(a):
Martines_Lesz napisał(a):
offczar napisał/a:
nie zakladaj wogole :(

Kolejny anty-gazior :19: :shoot:


I ma racje chłopak. Auto najlepiej się sprawuje bez żadnego gazu i to jest prawda.

Nieprawidłowo zainstalowana nawet sekwencja i zły skład mieszanki może się przyczynić do wzrostu temperatury spalania, w konsekwencji wypalania gniazd zaworów, poza tym, nawet, gdy wszystko jest okay, większa ilość pary wodnej przyspiesza korozję układu wydechowego. Rzadkie korzystnie z benzyny może powodować padnięcie pompy paliwa, a w zimę wręcz trzeba przecież odpalić na benzynie.

No to mamy następnego Kolumba, który odkrył Amerykę :zdziwko: :hurra:
Tłumiki prędzej czy później trzeba wymienić - jeżdząc na gazie pewnie z 0,5 roku wcześniej - wow!

_________________
I was born to FLY!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 lutego 2009, 10:15 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 46
Posty: 239
Lokalizacja: Leszno
Moje BMW: F10 535i
Kod silnika: N55
Fryderyk napisał(a):
Zgadza się, ale odpalanie i jeżdżenie ciągle na rezerwie również zbyt dobre nie jest dla pompy.

A czy ktos komuś każe jeżdzic cały czas na rezerwie??? :28:
Ja mam cały czas pół baku i co jakis czas przekulam bunie na benzynce. :rotfl:

_________________
I was born to FLY!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 lutego 2009, 13:24 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 714
Lokalizacja: kuj-pom
Fryderyk napisał(a):
Zgadza się, ale odpalanie i jeżdżenie ciągle na rezerwie również zbyt dobre nie jest dla pompy.

Np ja nie schodzę poniżej 1/4, a zawsze staram się mieć więcej bo przy sekwencji, zwłaszcza zimą na krótkich odcinkach pb ubywa.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 lutego 2009, 15:39 
Martines_Lesz napisał(a):
No to mamy następnego Kolumba, który odkrył Amerykę :zdziwko: :hurra:


Cytuj:
A czy ktos komuś każe jeżdzic cały czas na rezerwie??? :28:


:mur:

Padło pytanie na jakim gazie lepiej się sprawuje auto.

Pewien pan napisał, że na żadnym- i to jest prawda.

Po czym najeżdżasz na niego:

Martines_Lesz napisał(a):
Kolejny anty-gazior :19: :shoot:


Facet napisał prawdę, nie pisał, że gaz to zło, bezczeszczenie silnika i takie tam. Więc po co takie zaczepki? :mur:

młodye36 napisał(a):
Np ja nie schodzę poniżej 1/4, a zawsze staram się mieć więcej bo przy sekwencji, zwłaszcza zimą na krótkich odcinkach pb ubywa.


Chwała Ci za to, jednak nie wszyscy są tacy oświeceni jak Ty :)


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 lutego 2009, 15:49 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 714
Lokalizacja: kuj-pom
Co nie zmienia faktu że stara pompa paliwa mi padła, ale auto z 92r, ale oznaki zużycia były już przed montażem LPG.
Moim zdaniem jak się dba o auto to LPG mu nie zaszkodzi jakoś specjalnie :)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 lutego 2009, 16:58 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 46
Posty: 239
Lokalizacja: Leszno
Moje BMW: F10 535i
Kod silnika: N55
Ups - poniżej wkleiło mi sie drugi raz

_________________
I was born to FLY!


Ostatnio edytowano 10 lutego 2009, 08:07 przez Martines_Lesz, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 28 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL