Witam,
Jeśli jest jakiś maniak który zna się trochę również na mechanice i BMW (najlepiej jak ma również E46) i chciałbym pomóc w ustaleniu problemu (oczywiście jakoś się rozliczymy za poświęcony czas $) to proszę o kontakt na PW.
BMW E46 320i + GAZ (sekwencja) - problem falujące obroty na gazie, przy biegu jałowym gaśnie dosyć często, a na samej benzynie obroty trochę falują tj. tak między 500 - 900. Diagnostyka wykazała błędy z wentylatorem chłodnicy - nie działa silniczek, na dniach będzie to zrobione oraz błędy na na świecach i nic więcej. Rozumiem, że świece również powinienem wymienić i to zrobię w najbliższym czasie. Przeszukując forum natknąłem się, że falujące obroty i gaśnięcie auta może być spowodowane przez map sensor - tak twierdzi gazownik, że oszukuje ten mój, a jak włożył swój to mówi, że jego chodzi dobrze, więc to chce wymienić. Na forum i w Google również można znaleźć informacje, że to może być silniczek krokowy, przepływomierz, filtr paliwa (zamówiłem już, bo nie wiem kiedy był wymieniany), czujnik położenia przepustnicy, zła mapa, wlot powietrza odpada, bo to instalacja sekwencyjna.
Proszę również Was - forumowicze o opinię co to może być, a kogoś z Zielonej Góry np. na sprawdzenie silniczka, przepływomierza i tego czujnika jeśli to nie jest bardzo czasochłonne.
Chętnie zobaczyłbym również te części na zdjęciu, macie jakieś zdjęcia, instrukcje gdzie mogę znaleźć te części w aucie? Z góry dzięki
|