BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 2 maja 2025, 02:40

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie. Możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E34] jakie objawy uszkodzonych wtrysków lpg
PostNapisane: 2 lipca 2009, 00:57 
Offline
Forumowicz

Posty: 117
Lokalizacja: GÂłogĂłw dolnyÂślÂąsk
Witam jakie są są objawy uzkodzonych wtrysków lpg ?? przypuszczam że mi siedza a objawy mam takie że silnik chodzi n ie równo szarpie muli strasznie w trakcie jazdy do 2tyś obr tak szarpie autem że wszystko się w srodku trzesie na paliwie jest ok istna rakieta instalka zavoli ma 3 lata ile juz przejechała niewiem ale napewno ponad 100tys

_________________
byÂła 518 jest 525 troszke dopieszcze i bedzie ok


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 lipca 2009, 14:31 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 43
Posty: 2235
Lokalizacja: Nasielsk
Moje BMW: E39
Kod silnika: M52B28
Roland,
Cytuj:
jakie objawy uszkodzonych wtrysków lpg

Takie jak opisałeś ;)
Cytuj:
silnik chodzi n ie równo szarpie muli strasznie w trakcie jazdy do 2tyś obr tak szarpie autem że wszystko się w srodku trzesie na paliwie jest ok

Nic więcej nie trzeba dodawać.

_________________
Diagnostyka Komputerowa/Autoalarmy/CB/LPG



Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 lipca 2009, 19:39 
Offline
Forumowicz

Posty: 117
Lokalizacja: GÂłogĂłw dolnyÂślÂąsk
Toudi, a jakie kolego wtryski byś mi polecał?? samemu idzie je wymienić czy powinien to robić gazownik (regulacja)??

_________________
byÂła 518 jest 525 troszke dopieszcze i bedzie ok


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 lipca 2009, 09:09 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 43
Posty: 2235
Lokalizacja: Nasielsk
Moje BMW: E39
Kod silnika: M52B28
A jakie wtryskiwacze miałeś wcześniej.
Podejrzewam że Valtek z zielonymi cewkami.
Jeżeli tak to wymień na czerwonego Valteka, ze starych przełożysz dysze i obędzie się bez regulacji.
Tak czy tak to wskazane jest żeby gazownik do tego zajrzał.

P.S. jeżeli listwa jest taka jak mówiłem, to możesz sam ją wyczyścić.
Odpinasz przewody od cewek zdejmujesz wąż zasilający/gazowy z listwy, zdejmujesz ten mały seger który zabezpiecza cewkę przed wysunięciem się z prowadnicy, kluczem wykręcasz prowadnice (pojedynczo). W środku jest tłoczek zakończony otworem w którym siedzi sprężynka (ostrożnie żeby nie zgubić). Wyczyść tłoczek i prowadnice, najlepiej jakimś denaturatem, poskładaj. Jeżeli będzie dużo syfu to po czyszczeniu powinno być dużo lepiej.

_________________
Diagnostyka Komputerowa/Autoalarmy/CB/LPG



Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL