BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 2 maja 2025, 02:43

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie. Możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E39] Problem z landi po przegladzie 1tys km
PostNapisane: 5 sierpnia 2009, 19:42 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 4
Lokalizacja: Warszawa
Witam

Nie dawno założyłem instalacje Landi Omegas, po przeglądzie 1tys km zaczęły się problemy odrazu po zrobieniu 30km bład silnika. Błąd resetuje co dzień robie 40-60km i znów.

z INPY:

227 i 228 Lambda control tolerance bank (1 i 2) too big

a z Carsoftu:

227 i 228 Mixture Deviation

Proszę o jakieś info co się dzieje, żebym mógł odpowiednio rozmawiać z gaziarzem.

Dzięki


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 sierpnia 2009, 09:27 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 2220
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E39
Kod silnika: M57D30
Z tłumaczenia błędów - pierwszy to za wysokie wartości podawane przez sondy, drugie to dosłownie dewiacja mieszanki czyli innymi słowy nieprawidłowy skład mieszanki co też paliwowej co też spowodowane jest padnięciem sond najprawdopodobniej. :D

Ogólnie się by zgadzało po prostu padły sondy silnik 2.8 a więc będą dwie ( m52 oznaczenie silnika ).
Na wszelki wypadek podjedź jeszcze do gazownika niech podpina kompa i sprawdzi czy pracuje sonda, jeśli jej wartości będzie stała lub będzię bradzo wysoka i nie będzie pracowała komp od gazu powinien pokazywać za bogatą mieszankę gazową lub od razu pokaże brak połączenia z sondą.

Myślę że to jedyna przyczyna, jeśli to powyższe się potwierdzi to wymienisz sondy,ustawisz mieszankę u gazownika i będzie banglać. O ile Twój gazownik oferuje taką możliwość postaraj się o strojenie w jeździe.

_________________
" Jeśli Twoje dziecko kręci gwintem to wiedz że coś się dzieje...."


Ostatnio edytowano 6 sierpnia 2009, 09:28 przez CiOoS, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 sierpnia 2009, 14:47 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 43
Posty: 2235
Lokalizacja: Nasielsk
Moje BMW: E39
Kod silnika: M52B28
Ja się mogę założyć że cały problem dotyczy źle zmapowanej instalacji LPG. Obie sondy nie padają jednocześnie. Po prostu komputer gazowy poprzestawiał skład mieszanki PB wymiana sond to tylko koszty, a przyczyną jest nieprawidłowa regulacja, bądź dobór elementów instalacji.

Cytuj:
Lambda control tolerance bank (1 i 2) too big


Mówi o zbyt dużej tolerancji regulacji mieszanki na banku 1 i 2, diagnoza z Carsoft'u to potwierdza.

Masz zły skład mieszanki paliwowo powietrznej i to nie jest zbieg okoliczności że błąd pojawił się po montażu instalacji gazownik musi to doregulować, a jak nie pomoże, to zastanowić się co zrobił nie tak ;)

_________________
Diagnostyka Komputerowa/Autoalarmy/CB/LPG



Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL