BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 2 maja 2025, 02:43

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie. Możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E30] Dobry warsztat LPG na terenie trójmiasta.
PostNapisane: 13 sierpnia 2009, 18:52 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 15835
Lokalizacja: Gdynia
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65B40
Jestem prawie zdecydowany na przeróbkę instalki gazowej na sekwencję. W związku tym chciałbym poznać Wasze opinie na temat warsztatów gazowych w trójmieście. Na pewno któryś z Was zakładał tu swoją instalkę, jakie warsztaty polecacie?

_________________
Piszę jak jest.

Bezpośredni link do galerii Audi S4 Łepka —> viewtopic.php?f=55&t=173434

Jeszcze nie witom, a już żegnom.:
WitoM napisał(a):
Ja póki co galerii M4 nie planuje bo jestem zajęty słuchaniem dziwieku silnika z głośników


Argumentum ad maiorem:
DamianTra napisał(a):
Kolego jestem inzynierem. Naukowcem. Nie bazuje na sci-fi, autobiografiach czy jakiejkolwiek nie naukowej literaturze w celu wyksztalcenia swiatopogladu...


Ostatnio edytowano 14 sierpnia 2009, 09:47 przez jiGsaw, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 sierpnia 2009, 20:33 
Offline
Forumowicz

Posty: 140
Lokalizacja: Żagań
Moje BMW: e39
Kod silnika: 530i
czesc, widze ze coraz wiecej osób teraz zamienia z II na IV generacje...ja tez mam taki zamiar.. gazowników wybrałem 3 i czekam co mi koledzy doradzą... na jaki zestaw planujesz zamienic? mi proponują KME...

_________________
pierwsza w Âżyciu BMW , 523i 170km czarniutka, kremowe skĂłry i felunie 18ki.... Âśliczna
druga 530i 2002 231km granatowa, kremowe skóry , fulas


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 sierpnia 2009, 21:40 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 15835
Lokalizacja: Gdynia
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65B40
No właśnie jeszcze nic nie wiem, nie znam się na tym. Na co zwracać uwagę przy takiej przeróbce? Reduktor i wtryski są najważniejsze rozumiem, jakie kryteria muszą spełniać?

_________________
Piszę jak jest.

Bezpośredni link do galerii Audi S4 Łepka —> viewtopic.php?f=55&t=173434

Jeszcze nie witom, a już żegnom.:
WitoM napisał(a):
Ja póki co galerii M4 nie planuje bo jestem zajęty słuchaniem dziwieku silnika z głośników


Argumentum ad maiorem:
DamianTra napisał(a):
Kolego jestem inzynierem. Naukowcem. Nie bazuje na sci-fi, autobiografiach czy jakiejkolwiek nie naukowej literaturze w celu wyksztalcenia swiatopogladu...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 sierpnia 2009, 22:22 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 29
Posty: 2890
Lokalizacja: Bangladesz
Moje BMW: Sędziwy Paździerz
jiGsaw napisał(a):
Reduktor i wtryski są najważniejsze rozumiem, jakie kryteria muszą spełniać?


No i komputer do tego. W dniu jutrzejszym jestem umówiony na montaż stag300+, wtryski magic jet, reduktor magic 3. Myślę że taka konfiguracja jest najrozsądniejsza pod względem finansowym. Można się pokusić o montaż instalacji Landirenzo Omegas, ale tu kwota rośnie o ~1000 zł. Bardzo dobre kompletne instalacje PRINS - wyższa półka cenowa... Jak już pisałem koledze eddi83, nie daj sobie wcisnąć wtryskiwaczy valtek, gaziarz będzie zachwalał, to nie jest wtryskiwacz, to jest pseudowtryskiwacz.
Zdam relacje po montażu jak autko się zachowuje na takiej konfiguracji ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 sierpnia 2009, 07:29 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 3945
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: 550i
Kod silnika: M70B54
Cytuj:
No właśnie jeszcze nic nie wiem, nie znam się na tym. Na co zwracać uwagę przy takiej przeróbce? Reduktor i wtryski są najważniejsze rozumiem, jakie kryteria muszą spełniać?


Pojedz do kilku gaziarzy, powiedz ile chcesz robic rocznie km i ile chcesz jeszcze pojezdzic tym samochodem. Zaproponuja Ci komponenty odpowiednie do powyzszych danych i odpowiednio tanich:) Chyba, ze kasa za instalacje sie nie liczy to wtedy bierz cos lepszego.

_________________
W końcu nie kolejne sreberko - 5er E34 550i
Szary Kaszalot - 7er E65 745i


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL