Regulamin działu
Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie. Możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.
Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu
Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 4 ] |
|
Autor |
Wiadomość |
wojtas86
|
Tytuł: [E46] za duże spalanie 320d tiptronic kombi Napisane: 28 września 2009, 18:23 |
|
 |
Poszukaj zanim zapytasz |
Posty: 3 Lokalizacja: stalowa wola
|
witam kupiłem ponad tydzień temu e46 320d 136km kombi tiptronic i mam spory problem z tego co widze autko spala spore ilości ON a mianowicie przy spokojnej jeżdzie po mieście 11 l a na trasie 8,5 wydaje mi sie ze to spora przesada , sprawdzałem to tankując po sam korek. Wcześniejszy właściciel wymieniał
CZUJNIK TURBINY EGR. podpinałem go pod kompa juz 2 razy i nie ma zadnych błedów autko ma niewielki problem przy odpaleniu trzeba go delikatnie pokręcić silnik nie chodzi zbyt równo wąz dochodzący do turbo jest mieki przy przegazowaniu i ponoć ciśnienie doładowania turbo wynosi 1200 nie bardzo wiem o co chodzi POMOCY ile takie autko ma palić na trasie a ile w mieście? co może być przyczyna takiego spalania duzego spalania
Ostatnio edytowano 28 września 2009, 20:35 przez wojtas86, łącznie edytowano 1 raz
|
|
Góra |
|
 |
styks
|
Tytuł: Napisane: 28 września 2009, 21:06 |
|
 |
Zacna persona forum |
Posty: 1608
|
Moze swiece zarowe do wymiany skoro trzeba go krecic, aby odpalil. Moze ktorys wtrysk do wymiany? Nierowno chodzi jak jest zimny i cieply? Sprawdzales termostat? Wskazowka trzyma pion?
|
|
Góra |
|
 |
wawer
|
Tytuł: Napisane: 2 października 2009, 12:43 |
|
 |
Pierwsze kroki |
Wiek: 43 Posty: 38 Lokalizacja: Warszawa Moje BMW: 520i Kod silnika: M52
|
Normalnie z tego co wiem to te auto pali 7/9 l trasa/miasto a Ty masz tiptronic także może trochę więcej wciągnąć. Ja miałem problem z odpalaniem w 2,5 tds-ie i to był nastawnik pompy wtryskowej walnięty.
pozdro
|
|
Góra |
|
 |
wojtas86
|
Tytuł: Napisane: 2 października 2009, 20:15 |
|
 |
Poszukaj zanim zapytasz |
Posty: 3 Lokalizacja: stalowa wola
|
byłem u mechanika i powiedział ze koncówki wtryskiwaczy trzeba wymienić poniewaz zamiast rozpylać to leją mowił mi cos o tym ze dawka wynosi jakies 16 miligram czy cos takiego a powinna wynosić od 8 do 10. powiedział jeszcze ze przepływka jest do wymiany bo straciła swoja wydajnośc. jakie macie zdanie na ten temat??
pozdrawiam
|
|
Góra |
|
 |
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 4 ] |
|
Kto przegląda forum |
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 5 gości |
|
Nie możesz rozpoczynać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|