BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 2 maja 2025, 00:40

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie. Możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.



Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E34] 525 24v + LPG II GEN, Proszę o wyrozumiałość
PostNapisane: 14 października 2011, 13:15 
Offline
Forumowicz

Posty: 173
Lokalizacja: Podkarpacie
Moje BMW: E34
Kod silnika: M30B35
Witam, kupiłem beemkę z gazem II generacji, silnik mam żyletke zdrowiutki, jest załozony antywybuch na kolektorze,

Nie jezdze na lpg bo mam reduktor do 100hp,

wymieniłem płyny oleje świece, wszystko gra, pieknie jezdzi na benzynie trzyma obroty,

teraz pytanie, Czy kupić nowy reduktor najlepszy do 180koni, 500zł zamontować u gaziarza i jezdzić? czy to nie ma sensu,

ponoć jesli jezdze w trasie spokojnie(2-4tyś obrotó) to nic nie powinno się dziać i powinna dawać rade na gaziastym?

Prosił bym aby wypowiedziały się osoby co jeżdza na LPG II GEN,

ja wiem że sekwencja to najlepsze rozwiazanie ale nie mam 2000zł, wybaczcie.

_________________
?? - E21-E23-E24-E28-E30-E31-E32-E34-E36-E38-E39 ---> show must go on!
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: BMW E34 525 24v + LPG II GEN, Proszę o wyrozumiałość
PostNapisane: 14 października 2011, 17:38 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 425
Lokalizacja: KRAKÓW/chicago
Moje BMW: 2003 BMW 530i
Kod silnika: M54B30
Kolega kup sobie urzywana sekwencje i ja wloz albo blosa gdyz na 2 gen naprawde nie pojezdzisz.
Ja mam blosa ale daje rade .


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: BMW E34 525 24v + LPG II GEN, Proszę o wyrozumiałość
PostNapisane: 14 października 2011, 19:06 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 23155
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: E36&E46&F30
Garaż: E36 316i Compact & E46 320CI Coupe & F30 320D Sedan
Prawda jest taka iż w BMW instalacja musi być odpowiednio dobrana pod silnik już nie wspomnę iż założona przez kumatego gazownika i jak najbardziej odpowiednio wystrojona a wtedy BMW będzie na gazie jeździć git :ok: A więc pomyśl nad tym bo tak będziesz jeździł od gazownika do gazownika i przepuścisz większe pieniądze niż byś wydał na dobra instalkę.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: BMW E34 525 24v + LPG II GEN, Proszę o wyrozumiałość
PostNapisane: 16 października 2011, 12:32 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Posty: 16994
Moje BMW: mityczne
Kod silnika: tłuste konie
Garaż: Było: E36 318i sedan, E36 316i Compact, E39 528i sedan, E46 328Ci, E92 325Xi
Jest: F32 420i, F32 428i
piterptf napisał(a):
teraz pytanie, Czy kupić nowy reduktor najlepszy do 180koni, 500zł zamontować u gaziarza i jezdzić? czy to nie ma sensu,


Nie ma sensu. Jak miałem II gen to po pół roku zmieniłem to na 4 gen. To co masz nigdy nie będzie dobrze działać.
szybki_1985 napisał(a):
Kolega kup sobie urzywana sekwencje i ja wloz albo blosa gdyz na 2 gen naprawde nie pojezdzisz.
Ja mam blosa ale daje rade .


Też nie daje, silnik jest na wielopunktowym wtrysku a blos to jakbyś mu gaźnik założył. Skład mieszanki idzie w powietrze, skład spalin idie w powietrze, sterowanie silnikiem zaś w kosmos.

Kup używaną sekwencję, skoro zależy ci na kosztach z reduktorem do 360KM - tylko taki zapewni wydajność do Twojego silnika - np Gold Turbo, Scorpion GT, IG1 Magg.
Jakieś silvery czy gówna do niby 260KM nie dają rady, producenci kłamią z wydajnością. Sprawdzałem.
Twoje auto miało kiedyś 192 KM, pomysł z reduktorem do 180 jest co najmniej niepoważny.
Super tanio za 50zł tego nie da się zrobić, niestety to kosztuje jak ma działać. Wartośc auta tu nie ma znaczenia.

Każdy inny przypadek to będzie lepienie domku z gówna.

piterptf napisał(a):
wszystko gra, pieknie jezdzi na benzynie trzyma obroty,

To że trzyma obroty nic nie znaczy. Masz zwężkę w dolocie, jazda na LPG rozwala Ci korekty w DME.
To tak jakbyś wsadził skarpetę w usta i próbował oddychać - tak działa mikser LPG w dolocie.

piterptf napisał(a):
ale nie mam 2000zł, wybaczcie.

Z używkami myślę że w 1000 się dasz radę zmieścić, możesz na upartego na tańszych komponentach robić.
My tutaj Ci doradzimy jak zrobić to dobrze, natomiast pomagać w lepieniu kupy na mikro reduktorach, na II gen w tym silniku nie będziemy, robienia drutów nie propagujemy.

Wtryski: hana/keihin/ ostatecznie magic jet
reduktor - jak pisałem: gold turbo, magic III big, scorpion GT, ig1 magg
zasilanie - co najmniej 8mm miedź lub faro
komputer - kme diego g3, stag 300+ - to takie niskobudżetowe ale dobre rozwiązania.
i oczywiście dobry gazownik, bo byle kto zrobi byle co.

Tego możesz szukać na rynku wtórnym - finansowo coś ciekawego znajdziesz na pewno.

Odpowiedź znasz. Temat zamykam by uniknąć wywodów że ktoś ma II gen i jemu 'bardzo fajnie działa' na reduktorze do 110km i ładnie jeździ, co prawda slabiej niz na benzynie, ale przecież 'jedzie'.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 4 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL