BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 1 maja 2025, 09:02

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie. Możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] Stag 300 błąd
PostNapisane: 3 marca 2011, 16:07 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 68
Lokalizacja: Katowice
Moje BMW: E46 Touring
Kod silnika: M54B30
Witam. Mam pytanie dotyczące błędu w sterowniku Stag 300-6 w E36 M50B25. Przy gwałtownym przyspieszeniu na rozgrzanym silniku ,w okolicach 4.5 tys silnik zmuli(tak jakby gazu nie dostał) a potem wywali bład "Wtryskiwacze gazowe całkowicie otwarte - sprawdź sondę lambda przy pełnym obciążeniu ". I tu moje pytanie czy jest to wina sondy lub może być to spowodowanie przez filtry gazu lub świece. Spalanie nie zwiekrzylo sie . A to dodatkowe pytanie gdzie w reduktorze Skorpiona ST znajduje sie filtr fazy ciekłej. (prosiłbym o foto ze szczałka) bo przy reduktorze jest otwór na klucz 10 i elektozawor , nie jestem pewny który. Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: E36 Stag 300 błąd
PostNapisane: 3 marca 2011, 16:26 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 1884
Moje BMW: E92 335i Msport
Kod silnika: N55
Błąd ten to zapętlenie wtrysku LPG, prościej mówiąc wtrysk dostał impuls do ponownego otwarcia a nie zdążył się jeszcze zamknąć po wcześniejszym wtrysku
"Sprawdź sondę przy pełnym obciążeniu" - to nie znaczy, że sonda jest uszkodzona. Należy sprawdzić odczyt sondy lambda podczas zapętlenia czy jest bogato czy ubogo.

Należało by sprawdzić jaki spadek ciśnienia generuje Twój reduktor przy maks bucie i porównać go z ciśnieniem znamionowym. Na moje oko to ciśnienie gazu leci na
"łeb na szyje" przez co sterownik musi znacznie wydłużysz czas wtrysku i dochodzi wtedy do zapętlenia wtrysku LPG

Pozdrawiam
Lukasz_S

_________________
Obrazek Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: E36 Stag 300 błąd
PostNapisane: 4 marca 2011, 16:59 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 68
Lokalizacja: Katowice
Moje BMW: E46 Touring
Kod silnika: M54B30
Dzieki za odp, przez weekend sprawdze cisnienie. Nigdy niemialem problemu z gazem a tu taki blad :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL