BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 1 maja 2025, 04:03

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie. Możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [eXX] Na co mam wpływ przy montazu LPG w serwisie?
PostNapisane: 22 maja 2011, 13:16 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 5693
Lokalizacja: Ciechanów
Moje BMW: e39
Kod silnika: m52b28
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?p ... 0#p2043810
Jestem umowiony na poprzwienie mojej instalacji LPG w serwisie. Wymieniam caly przod instalki, zostawiam tylko kompa. Jesli chodzi o temat LPG, to dopiero raczkuje ;) Graty juz dobrane, montazysta tez. Na co mam wplyw ja, uzytkownik, ktory nie koniecznie wie o co prosi... :zawstydzony:

Kwestia czy ma byc instalke widac czy nie. Chcialbym zeby do reduktora i filtrow byl dobry dostep. Zalezy mi na estetyce, ale nie koniecznie na ukrywaniu instalacji LPG. Co warto miec na wierzchu? Pewnie zlacze diagnostyczne, ale czy cos poza tym? Oczywiscie instalka ma byc tak polozona, zeby nie utrudniala najpopularniejszych wymian/napraw.

Co mozna skonfigurowac w samym sterowniku stag? Wiem ze, mozna manewrowac temp przelaczenia na gaz, ale w jakim zakresie jest to bezpieczne? Czytalem, ze optymalnie jest to 30*, ale gdzies czytalem ze landi albo prins (juz nie pamietam) przelacza sie przy 40*. Wiadomo, ze im nizsza temp, tym mniej spale PB a wiecej LPG, ale nie chcialbym nic popsuc.

Co jeszcze warto ustawic wg wlasnych preferencji?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [eXX] Na co mam wpływ przy montazu LPG w serwisie?
PostNapisane: 22 maja 2011, 13:31 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 50
Posty: 140
Moje BMW: E39 530
Kod silnika: M57D
Postaraj się o dobry dostęp do parownika ( czasem trzeba spuścić wodę śruba na spodzie parownika ) .
Zależnie od instalacji jaką wybrałeś będzie trzeba wymieniać filtry w układzie gazowym ( od jeden do pięciu zależnie od firmy ) .
Ja tego nie przerabiałem ale czytałem na forum że bardzo ważne gdzie w buni nawiercą kolektor ( więkrzość warsztatów montujących gaz popełnia błąd ) .
Poszukaj dokładnie na naszym forum jest taki temat .
Niestety nie pamiętam kto go założył ( chodziło o to że na lpg ciągnie dużo gorzej niż na benzynie ) .


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [eXX] Na co mam wpływ przy montazu LPG w serwisie?
PostNapisane: 22 maja 2011, 15:01 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 5693
Lokalizacja: Ciechanów
Moje BMW: e39
Kod silnika: m52b28
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?p ... 0#p2043810
O bledy w sztuce sie nie martwie, warsztat cieszy sie zaufaniem. Chcialbym tylko podjac swiadoma decyzje jesli chodzi o elementy, na ktore mam wplyw.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [eXX] Na co mam wpływ przy montazu LPG w serwisie?
PostNapisane: 22 maja 2011, 15:18 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 50
Posty: 140
Moje BMW: E39 530
Kod silnika: M57D
Jeśli masz zaufanie do warsztatu to lepiej zdaj się na nich przy temperaturze w jakiej ma się odbywać zmiana z benzyny na lpg .
Podczas jazdy 10 stopni to tylko chwilka .


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [eXX] Na co mam wpływ przy montazu LPG w serwisie?
PostNapisane: 29 maja 2011, 18:26 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Posty: 1483
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E38 740 4,4 6Manual
Kod silnika: M62B44
w aucie zostały zmienione :
- Reduktor z Lovtec Magic Power (najgorsze badziewie jakie przewinęło się przez polski rynek) na reduktor AC-R01 do 150 koni ;) - ważna uwaga to jedyny reduktor któremu producent zaniżył moc z 250 na 150 koni, realnie daje radę 230

- Elektrozawory Valtek Czerwone (rajdowe) - na wtryskiwacze Hana Zielone - pojedyncze na krótkich wężykach schowane pod kolektorem


niestety do kompletu padł sterownik który odmówił współpracy

temp przełączania będzie 25 stopni

i tak jak pisał autor tematu nie ma się co martwic bo auto trafiło do mnie ;)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL