wiele przesledzilem tematow wymiany radia lub podlaczenia wszytkiego pod fabryczne radio. Sa za i przeciw za kazdym wyborem. Montaz radia za pomoca dostepnej ramki psuje profil kokpitu natomiast wyprowadzenie koncowek lub montarz rodzielaczy sygnalu kaleczy dzwiek.
Dzis wpadlerm na posmysl by przerobic orginalna ramke radia tzn tak by gorna podnoszona klapka ktora zapewniala dostep do radia pozostala na miejscu i zmiescic radio po klapka wtedy nie bedzie radykalnej zmiany kokpitu i mozna wszytko podlaczyc tak by gralo bardzo dobrze bez pujsca na kompromis.
W najbliszym czasie pobawie sie troszke w MDFie i zoabczymy co z tego wyjdzie. Zamieszcze fotki z kolejnych etapow prac.
Po takim zabiegu bedzie mozliwosc zmontowania kazdego radyjka.
Radio bedzie umieszczone w powyzszy sposob klapka na gorze zostanie pod ktora beda sie znajdowaly srubki trzymajace caly panel. Panel zostanie wykonany z madfu i bedzie pomalowany w czarny mat. Co do bagaznika bylo kilka opcji ale wybralem zabudowe zaraz za siedzeniem tak a by wzmacniacze byly widoczne po otworzeniu baganizka.fotki ponizej.
Dzis pobudka o 13 i troszke podzialalem efekty na dole. Narazie to tylko model wykonany z pianki by mozna bylo sie wzorowac przy modelowaniu Mdfu.

Nastepnie wyciecie panela z mdfu i jego dopasowanie. Trzeba bylo wyciac kawalki ramki z ktorej bylo umiezczone orginalne radio. Efekty widzoczne na dole.

Po dopasowaniu panelu z mdfu nalozylem na to kawalek pianki ktory wczesniej sluzyl jako szablon. Po sklejeniu dwoch paneli ze soba calos zostanie obszlifowana i wykonczona szpachlowka tak by wszytko wygladalo jak by wyszlo z Fabryki.
Przyszla kostka do radyjka i juz podlaczone

)

A to juz bagaznik


Narazie tylko tyle poniewaz braklo mdfu

( wykorzystalem poprzedni wykonany kawalek z poprzedniego auta. Wiecej fotek nie bawem.
Dokupilem material i znow rzezba

)

Przewody Autoleads & Stinger
