BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 1 maja 2025, 20:55

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie. Możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [e34] m50b20 potrzebny wsad zegarów
PostNapisane: 30 września 2012, 09:32 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 32
Moje BMW: e34
Kod silnika: M50b20
Witam serdecznie. Mam nadzieje ze pisze w właściwym dziale. Walcząc z wskaźnikiem poziomu paliwa doszedłem do wniosku ze ostatnia rzeczą którą zrobi przed wymiana zegarów będzie zmiana wsadu. Zgrałem swój z kostki i puki co jedynym wsadem jaki znalazłem był od 525 lecz nie wiem czy od benzyny czy od diesla. W efekcie wskaźnik niby ruszył, lecz żeby nie było tak pięknie obrotomierz zawyża o jakieś 500 rmp. Moje zegary to motometer na 2 kostki bez komunikatów, wyświetlacz w predkosciomierzu. BMW e34 10.1992 m50b20. Proszę o pomoc.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e34] m50b20 potrzebny wsad zegarów
PostNapisane: 1 października 2012, 15:08 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 35
Posty: 698
Lokalizacja: Południowa WLKP
Moje BMW: E90 LIM
Kod silnika: M47N2
seven01, kolego mam wsad do 2.0 z 92roku do motometer sw7.1.8 hw8.0 kosci 8 DIP stan licznika 156821 km, ale automat i nie wiem czy to nie problem. Jak cos odezwij sie na PW

_________________
Pomoc z ICOM, ISTA+, ISTA P, Esys, NCS Expert, polskie menu, mapy nawigacji, kodowanie opcji, zmiana USA na EU, dorabianie kluczyków seria Exx oraz Fxx itp ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e34] m50b20 potrzebny wsad zegarów
PostNapisane: 1 października 2012, 21:18 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 2657
Lokalizacja: Świebodzice
Moje BMW: E36 320i
Kod silnika: M50B20++
Garaż: Murowany w szeregu :P
Skąd jesteś kolego?? Wystarczy przekodować kość :)

_________________
Takie tam 2.8 w sedanie<---KLIK
Mapa osób z interfejsam


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e34] m50b20 potrzebny wsad zegarów
PostNapisane: 3 października 2012, 17:48 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 32
Moje BMW: e34
Kod silnika: M50b20
jestem z okolic Łodzi dokładnie ze Zgierza.Kolego Simoniak dopóki nie załadujemy, to się nie przekonamy :) Wrzucenie kości w programator to nie problem.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e34] m50b20 potrzebny wsad zegarów
PostNapisane: 4 października 2012, 10:47 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 35
Posty: 698
Lokalizacja: Południowa WLKP
Moje BMW: E90 LIM
Kod silnika: M47N2
seven01, podaj maila to Ci wysle dwa wsady jeden od automatu, drugi od manuala

_________________
Pomoc z ICOM, ISTA+, ISTA P, Esys, NCS Expert, polskie menu, mapy nawigacji, kodowanie opcji, zmiana USA na EU, dorabianie kluczyków seria Exx oraz Fxx itp ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e34] m50b20 potrzebny wsad zegarów
PostNapisane: 4 października 2012, 18:33 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 32
Moje BMW: e34
Kod silnika: M50b20
seven1@poczta.fm

Dzieki :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e34] m50b20 potrzebny wsad zegarów
PostNapisane: 5 października 2012, 08:55 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 35
Posty: 698
Lokalizacja: Południowa WLKP
Moje BMW: E90 LIM
Kod silnika: M47N2
seven01, no to mail poszedl, powodzenia

_________________
Pomoc z ICOM, ISTA+, ISTA P, Esys, NCS Expert, polskie menu, mapy nawigacji, kodowanie opcji, zmiana USA na EU, dorabianie kluczyków seria Exx oraz Fxx itp ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e34] m50b20 potrzebny wsad zegarów
PostNapisane: 30 maja 2014, 17:58 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 32
Moje BMW: e34
Kod silnika: M50b20
Koledzy podniosę troszkę temat. Jeżdżę na tym wsadzie sw7.1.8 hw8.0 kosci 8 DIP stan licznika 156821 km, automat i jest wszytko ok . Lecz bije się w piersi i stoję przed problemem. Musze jechać na przegląd i głupio mi jechać z tak niskim przebiegiem tym bardziej ze teraz zostanie on udokumentowany. Jeśli może ktoś pomóc w bujnięciu tysięcy do przodu będę wdzięczny.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 13 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL