BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 2 maja 2025, 13:20

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie. Możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E46] Problemy z poduchą co zrobić ????
PostNapisane: 4 marca 2009, 18:57 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 6
Lokalizacja: Polska
Witam mam pewne problemy z poduchą .Carsoft BMW 6.1 pokazuje mi takie błędy http://www.__prosze_uzyc_innego_hostingu_do_zdjec_/pokaz_obrazek/4ea ... 78314.html powiedzcie od czego tu zacząć ?? :(


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 marca 2009, 19:19 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 72
Posty: 4299
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E-36 320i Touring 95
Kod silnika: M52b20
trudno odczytać przynajmniej u mnie
z reguły nawala mata zajętości w fotelu pasażera


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: [E46] Problemy z poduchą co zrobić ????
PostNapisane: 4 marca 2009, 21:20 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 6
Lokalizacja: Polska
na zdjęciu są takie kody błędów:
5 Firing circuit for belt tensioner on driver's side
6 ignitin circuit for belt tensioner on pass.side
14 bettery -connection defect or open circuit
18 left sattellit (sensor for sidebag)- or pressure sensor passenger

i nie wiem czy tyle jest usterek czy to tylko przypuszczenia co może być uszkodzone


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 marca 2009, 22:00 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 72
Posty: 4299
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E-36 320i Touring 95
Kod silnika: M52b20
czy świeci kontrolka od poduszek?
skasuj te błędy i zobacz czy pojawią się drugi raz


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 marca 2009, 22:21 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 6
Lokalizacja: Polska
kasowałem te błędy ale i tak znowu sie pojawiają,sprawdzałem też mate pasażera i była walnięta to wlutowałem diode ale i tak błędy są dalej sprawdzałem wtyki ale niby wszystko dobrze jest


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 marca 2009, 22:23 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 6
Lokalizacja: Polska
i kontrolka też cały czas świeci


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 marca 2009, 23:44 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 18
Lokalizacja: wyspa wolin
a dioda była dobra sprawdz to może ona jest walnieta


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 marca 2009, 12:25 
Offline
Forumowicz

Posty: 298
Lokalizacja: Limanowa
Moje BMW: E36 318is
Kod silnika: M42B18
co do maty to:
http://www.allegro.pl/item575674399_emu ... o_bmw.html
http://www.allegro.pl/item582826208_mat ... a_bmw.html

14 bettery -connection defect or open circuit
takiego byka chyba miałem gdy wyjmowałem akumulator - po skasowaniu u mnie zniknąl nie pamiętam dokładnie


co do maty jesli Ci sie chce a nie chcesz wydawać pieniędzy na emulator to nie daje sie diody (sprawdzone ze nie działa) ale mozesz sprobowac wstawic rezystor, gdy robilem z poduchami z ciekawości mierzyłem jaki jest opór gdy ktos siedzi i gdy nikogo nie ma - nie pamiętam jakie to byly wartości jesli będziesz tego potrzebował napisz, zmierze

Tak samo możesz zmierzyć u siebie czy maty masz dobre - podpinasz omomierz do maty i sprawdzasz czy pod wpływem nacisku zmienia sie wartość oporu

_________________
zobacz moje E36 318IS


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 marca 2009, 17:00 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 35
Posty: 698
Lokalizacja: Południowa WLKP
Moje BMW: E90 LIM
Kod silnika: M47N2
klama, uzyj slownika :P z tego co zrozumialem to tak:
"5 Firing circuit for belt tensioner on driver's side" - elektormagnetyczny uklad napinacza pasow po stronie kierowcy

"6 ignitin circuit for belt tensioner on pass.side" - obwod zalaczanie dla napinacza pasow po stronie pasazera

"14 bettery -connection defect or open circuit" - polaczemoe z akumulatorem uszkodzone lub "otwarty obwod" tzn przerwany kabelek albo cos...

"18 left sattellit (sensor for sidebag)- or pressure sensor passenger" - blok elementów sterujących w pobliżu koła kierownicy pojazdu lub "czujnik cisnienia pasazera" (o ile sie nie myle chodzi o czujnik zajetosci fotela)

mam nadzieje, ze to Ci pomoze jesli tak to licze na punkciki "pomogl" :hyhy:
poozdrawiam

_________________
Pomoc z ICOM, ISTA+, ISTA P, Esys, NCS Expert, polskie menu, mapy nawigacji, kodowanie opcji, zmiana USA na EU, dorabianie kluczyków seria Exx oraz Fxx itp ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: [E46] Problemy z poduchą co zrobić ????
PostNapisane: 17 marca 2009, 13:23 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 6
Lokalizacja: Polska
Dzięki że ktoś się w końcu zainteresował moim problemem ale to jeszcze nie koniec zacząłem kolejno wszystko sprawdzać i wyszł0o mi że popsuty jest ten sensor pod siedzeniem pasażera bo nie wysyła napięcia do maty .

A może mi ktoś powiedzieć jak rozpoznać czy pirotechniczne napinacze pasów są dobre.
Da sie to może jakoś miernikiem sprawdzić?????


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: [E46] Problemy z poduchą co zrobić ????
PostNapisane: 17 marca 2009, 19:45 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 6
Lokalizacja: Polska
poprawiłem wtyczki od sensora maty i wszystko gra wymieniłem napinacze ale pozostały mi dwa błedy



16 belt switch, driver's side


14 bettery -connection defect or open circuit - tutaj to niewiem gdzie to zacząć szukać


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 kwietnia 2009, 11:06 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 95
Lokalizacja: WrocÂław
ja mam taki blad

2 ignition circuit 2K1--> belt tensioner driver


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 kwietnia 2009, 08:42 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 35
Posty: 698
Lokalizacja: Południowa WLKP
Moje BMW: E90 LIM
Kod silnika: M47N2
klama, "16 belt switch, driver's side" - czujnik od pasów po stronie kierowcy

fornal, "2 ignition circuit 2K1--> belt tensioner driver" - układ zasilajacy/zaplonowy napinacza pasow po stronie kierowcy

pozdrawiam

_________________
Pomoc z ICOM, ISTA+, ISTA P, Esys, NCS Expert, polskie menu, mapy nawigacji, kodowanie opcji, zmiana USA na EU, dorabianie kluczyków seria Exx oraz Fxx itp ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 14 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL