Przetarty kabel brązowy pojawił się też u mnie.
Miałem mały problem z odkręceniem kierownicy kluczem od kół, więc użyłem 16 nasadowy i poszło gładko. Warto też uważać na śrubkę od górnej obudowy kolumny kierownicy, gdyż po jej odkręceniu znikła mi gdzieś nakrętka. (spadła na dół prawdopodobnie sturlała się po dolnej obudowie i już jej nie znalazłem).
Jak dla laika (2h roboty z poszukiwaniem kluczy i torx'ów, oraz skrobaniem lutownicy).
Na szczęście wszystko działa, ale mam taką miedzianą blaszkę (ok. 2 cm x 0,3 cm), która wypadła z manetki i nie wiem do czego służy, wszystkie funkcje manetki niby działają razem z Board Computer (BC).
[EDIT]
Przy rozkręcaniu kierownicy radze nie odczepiać zatrzasków śrubokrętem tylko użyć do tego karty kredytowej, wyskakuje łatwo bez zarysowań. Ja przez głupotę odczepiłem zatrzaski od bębenka z taśmą do airbag'u,

rozwinęła się, a potem miałem problem żeby ją z powrotem zwinąć, mam nadzieje że kiedyś przy skręcaniu mi się ona nie urwie.
[EDIT/]
Pozdrawiam