BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 16 czerwca 2024, 21:04

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1




Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Wymiana błotników - na nowe czy używane?
PostNapisane: 12 kwietnia 2008, 15:09 
Offline
Naczelny bimbrovnik
Avatar użytkownika

Posty: 9076
Lokalizacja: PTU
Moje BMW: e30
Kod silnika: m52b28
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=77118
Witam.
Przyszedł czas, żeby zabrać się za picowanie mojego auta. W związku z tym, że muszę wymienić oba przednie błotniki, mam pytanko: lepiej kupić używany oryginał w bdb stanie czy element nowy? Jeżeli nowy, jakiej firmy?
PS. Auto i tak idzie całe do lakierowania.
Pozdrawiam.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Wymiana błotników - na nowe czy używane?
PostNapisane: 12 kwietnia 2008, 16:39 
maaaad napisał(a):
Witam.
Przyszedł czas, żeby zabrać się za picowanie mojego auta. W związku z tym, że muszę wymienić oba przednie błotniki, mam pytanko: lepiej kupić używany oryginał w bdb stanie czy element nowy? Jeżeli nowy, jakiej firmy?
PS. Auto i tak idzie całe do lakierowania.
Pozdrawiam.

Do e30 raczej ciężko będzie znaleźć orginał w bdb. stanie! (jeśli znajdziesz w super stanie to bierz orgi., choć wydaje mi się to mało prawdopodobne)
Podróbka, jak podróbka, zaleta jest taka, że jest to nowe, bez żadnego "kitu", jeśli zajmnie się tym dobry blacharz to napewno sobie poradzi i spasuje to co trzeba i będzie ok.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 kwietnia 2008, 17:12 
Offline
Naczelny bimbrovnik
Avatar użytkownika

Posty: 9076
Lokalizacja: PTU
Moje BMW: e30
Kod silnika: m52b28
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=77118
Dodam jeszcze tyle, że nie chodzi mi tylko o spasowanie, ale i o jakość samej blachy, żeby np. za 5 lat nie wylazło znowu jakieś g :cenzura: .

_________________
Obrazek

One redline a day keeps a mechanic away.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 kwietnia 2008, 17:47 
maaaad napisał(a):
Dodam jeszcze tyle, że nie chodzi mi tylko o spasowanie, ale i o jakość samej blachy, żeby np. za 5 lat nie wylazło znowu jakieś g :cenzura: .

Nowy czy używany!, w obu przypadkach trzeba zadbać o dobre zabezpieczenie podkładem antykorozyjnym, nie powinno byc problemów, jeśli wszystko będzie dobrze zrobione!

PS. 5 lat to dużo, jeśli blacha nie będzie odpowiednio zabezpieczona, to pół roku i korozja się pojawia ;)


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 kwietnia 2008, 18:04 
Offline
Naczelny bimbrovnik
Avatar użytkownika

Posty: 9076
Lokalizacja: PTU
Moje BMW: e30
Kod silnika: m52b28
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=77118
Wypych, dzięki za info ;) Wiesz, na innym forum nie polecali mi zamienników blacharki, niby zrobione ze stali gorszej jakości (więcej zanieczyszczeń po przetopieniu etc). A moją beemkę chcę po prostu zakonserwować na maxa, żeby jak najdłużej wytrzymała (bo nie mam zamiaru się jej już pozbywać).

_________________
Obrazek

One redline a day keeps a mechanic away.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 kwietnia 2008, 21:28 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 2786
Lokalizacja: BYDGOSZCZ
Moje BMW: AR 159
maaaad napisał(a):
nie polecali mi zamienników blacharki
:P i ja nie polecam zamiennikow! (podrobek) jest malo prawdopodobne ze blacha wytrzyma 5 lat bez korozjii!! a podrobki baaardzo rzadko pasuja do samochodu :znudzony: ja bym szukal oryginalow. jest tego jeszcze sporo ;) wtedy lekkie naprawy, podkladzik i jest ok, mozna conieco poprawic konserwacje i bedzie napewno lepiej!! ;)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 kwietnia 2008, 22:10 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1904
Lokalizacja: Warszawa
Szukaj oryginałów w bdb stanie ! Zamienniki nigdy nie chcą pasowac i trzeba rzeźbic żeby jakoś to wyglądało ale nigdy super nie będzie...

_________________
"You Can Loose A Lot Of Money Chasing Woman, But You`ll Never Loose Woman Chasing Money"

Obczaj Mój Najszybszy w Mieœcie Wóóóóz Wariat ! E28 520i Edition


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 kwietnia 2008, 15:21 
Offline
Naczelny bimbrovnik
Avatar użytkownika

Posty: 9076
Lokalizacja: PTU
Moje BMW: e30
Kod silnika: m52b28
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=77118
Kurde, no to mam mętlik, bo jedni mówią tak, inni inaczej, a auto stoi i rdzewieje :D
A jak to jest z tymi oznaczeniami jakości, wie ktoś może? Bo są niby 4 rodzaje części: O (oryginalna), Q (też ori, ale sprzedawane przez producenta części, a nie auta), P (części porównywalnej jakości) i Z (zamienniki).
Wie ktoś, jak wygląda sprawa z częściami oznaczonymi P? Jak faktycznie z ich jakością?
Pozdrawiam.

_________________
Obrazek

One redline a day keeps a mechanic away.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 kwietnia 2008, 22:09 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 2786
Lokalizacja: BYDGOSZCZ
Moje BMW: AR 159
maaaad napisał(a):
4 rodzaje części
nie slyszalem o tym :suchy:
jesli nawet sa to tylko oryginaly!
a jezeli to jest
maaaad napisał(a):
Q (też ori, ale sprzedawane przez producenta części, a nie auta),
to to tez oryginal!

podroba zgnije po roku. szukaj nie bitych oryginalow!!
a sa napewno, do e28 idzie igly oryginaly znalezc, a e30 jest duuuzo wiecej! ;)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 15 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL