BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 11 maja 2025, 00:55

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1




Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Zabezpieczenie progów po spwawaniu
PostNapisane: 28 września 2009, 20:50 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 17755
Lokalizacja: Ciućkowo
Moje BMW: E46 325 CiA
Garaż: https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=170039&start=0
Mam robione łaty na progach w E28 i blacharz mówi żeby zalać próg od środka woskiem tylko ? :niepewny: Wydaje mi się dość głupim pomysłem lać tylko wosk na goły spawany metal bo to raczej słaba ochrona będzie.

_________________
I Don`t Suffer From Insanity... I Enjoy Every Minute Of It..
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 września 2009, 21:35 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 94
Lokalizacja: swiat
no jak dasz rade doczyscic w progach i polozyc na to reaktywny a nastepnie akrylowy,to miszcz jestes :rotfl: :rotfl:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 września 2009, 06:59 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 1868
Lokalizacja: Otwock
Moje BMW: Wierne
Kod silnika: M52B28
widziałem jak zabezpieczają miejsca niedostępne i np. lali rope do środka

_________________
[you] zobacz moje E36 coupe na syndykacie lub na 3er lub na sporcie
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 września 2009, 08:31 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 17755
Lokalizacja: Ciućkowo
Moje BMW: E46 325 CiA
Garaż: https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=170039&start=0
czesiio napisał(a):
widziałem jak zabezpieczają miejsca niedostępne i np. lali rope do środka


Takie patenty są dobre na pół roku a potem jest rdza.

_________________
I Don`t Suffer From Insanity... I Enjoy Every Minute Of It..
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 września 2009, 09:52 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1551
Lokalizacja: Kozienice
Najlepszym sposobem jest wprowadzenie węzyka rozpylającego, przez któryś z otworów i wtryśnięcie masy gruntującej na spawy. Potem podkład reaktywny i można to już zachlapac jakimś środkiem konserwującym :)
Bobyy jak masz dziury w progach, to firanka i szpachla. Nie zardzewieje nigdy.

_________________
Moja lalka E46
Zwiastun ///3ERFEST
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 września 2009, 10:05 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 17755
Lokalizacja: Ciućkowo
Moje BMW: E46 325 CiA
Garaż: https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=170039&start=0
lolejko napisał(a):
Najlepszym sposobem jest wprowadzenie węzyka rozpylającego, przez któryś z otworów i wtryśnięcie masy gruntującej na spawy. Potem podkład reaktywny i można to już zachlapac jakimś środkiem konserwującym :)
Bobyy jak masz dziury w progach, to firanka i szpachla. Nie zardzewieje nigdy.


Kupiłem sobie jakiś czas temu wosk Wurtha w spreyu który ma dłuuugi cienki aplikator i myślę że dam nim radę pomalować wspawaną blachę od środka aktywnym gruntem również tej samej firmy i dopiero na to dam wosk. Znalazłem również topliwy grunt do spawania i zgrzewania blach ale nie chce mi się już z tym tłuc do blacharza.

Nie będe drutował firanką ! Podobno karton nasączony parafiną trzyma się lata !

_________________
I Don`t Suffer From Insanity... I Enjoy Every Minute Of It..
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 września 2009, 19:53 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 2786
Lokalizacja: BYDGOSZCZ
Moje BMW: AR 159
na początku mojej przygody z motoryzacja, robiłem dla siebie całego fiata 125p,
oczywiscie masa wymienianej blachy co przekładało się na metry spawów
tylko ze ja na początek jak najdokładniej zamalowywałem gole części blachy podkładem antykorozyjnym, i tak jak napisałeś
Bobby_Valentino napisał(a):
spreyu który ma dłuuugi cienki aplikator
ja robiłem podobnie tylko tyle ze miałem dużą puszkę fluidolu i wężyk do pistoletu ciśnieniowego i wtykałem go w każdy otwór aż zalałem cały próg od wewnątrz. 5 lat spokojnie wytrzymało. dalej nie wiem bo sprzedałem kanta :hyhy:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 września 2009, 20:22 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 3
Lokalizacja: POLSKA
Witam najlepszym sposobem na konserwację profili zamkniętych np progów jest wosk pszczeli podgrzany z olejem maszynowym ale to nie dla amatorów można się poparzyć


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 17 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL