Od jakiegoś czasu zajmuje sie takimi sprawami. Ja to robie w nastepujący sposób:
Oto co potrzebujemy:
- środek do koserwacji podwozi np. Boll tzw. baranek dostepne wersje do specjalnego pistoletu lub w sprayu (to tylko do podwozia)
- środek do konserwacji profili zamkniętych i progów (wewntrznych) Boll i MOTIOP (Motip jest gesty i mieszamy go z bollem który jest rzadki)
- UNIKOR podkład lakierniczy
- odrdzewiacz
- benzyna ekstrakcyjna
- wiertarka ze szczotkami drucianymi
- papier ścierny
1. Dobrze umyj podwozie auta
2. Suszenie - najlepiej kilka godzin na słoneczku
3. Czyszcimy całe podwozie a najdokładniej elementy za które zabiera sie rdza.
4. Zardzewiałe elementy malujemy odrdzewiaczem, reszte mozemy delikatnie przemyć benzyną ekstrakcyjną
5. Odrdzewiacz powinien wyschnąć
6. Malujemy zardzewiałe elementy UNIKOREM - podkładem lakierniczym
7. Czekamy aż wyschnie
8. Na końcu całość psikamy konserwacją - ja nakładam dwie warstwy, psikamy równierz do prgów mieszanke bolla i motipa (koljność dowolna)
9. Na końcu wielkie mycie narzędzi i siebie

ja zawsze jestem czarny tak jak moje podwozie.
Mi wystarcza 5 puszek Bolla do podwozia oraz te dwie do profili.
Zycze POWODZENIA