BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 16 czerwca 2024, 22:27

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1




Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 16 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Korozja jak sie z nia uporać
PostNapisane: 28 czerwca 2008, 22:17 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 41
Posty: 652
Lokalizacja: Ruda Śląska
Moje BMW: e36
Kod silnika: m42b18 swap m50b20
Witam, mam sporo korozji na mojej buni tylne nadkola i przód maska, poniżej fotki:
Obrazek
Obrazek

kupiłem szpachle i papiery,benzyna do odtłuszczania chętnie wysłucham kilka rad fachowców jak to dobrze zrobić.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 czerwca 2008, 19:39 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 37
Lokalizacja: warszawa
Chetnie pomoge. Powiedz jaki sprzet posiadasz, masz kompresor? pistolet? jaka dysza itd?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 czerwca 2008, 21:03 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 41
Posty: 652
Lokalizacja: Ruda Śląska
Moje BMW: e36
Kod silnika: m42b18 swap m50b20
no więc tak, musiałem uzyć szlifierki kątowej bo rdza sie mocno zaawansowała wyszlifowałem położyłem szpachle,wyszlifowałem papierem wodnym 400,odtłuściłem i położyłem podkład który miałem w spreju znowu papier wodny 800 i teraz to chyba położyć lakier.
Tylko nie wiem czy kupić zrobiony w spreju lakier, czy podjechać do lakiernika.

Jeśli cos zrobiłem nie tak to proszę o podpowiedzenie.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 czerwca 2008, 21:35 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 2786
Lokalizacja: BYDGOSZCZ
Moje BMW: AR 159
kris185 napisał(a):
Jeśli cos zrobiłem nie tak
to zrobiles nie tak \/
kris185 napisał(a):
szpachle,wyszlifowałem papierem wodnym 400,
kitu (szpachli) sie nie szlifuje na mokro! i ta korozyjka napeano nie nadaje sie na szpachlowanie tylko na wyciecie i zrobienie wstawki! to co sobie zrobiles to bedzie dzialac przez jakis miesiac moze dwa!

poszukaj jakiegos blacharza zrobi ci wstawki za pare zł, sam sobie poszpachlujesz i nalozysz podklad, a lakiernik ci to prysnie! :hyhy: a jeszcze lepszym rozwiazaniem bedzie jak oddasz to do warsztatu! ;)

_________________
Obrazek


Ostatnio edytowano 29 czerwca 2008, 21:40 przez SCHNITZER, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 czerwca 2008, 21:40 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 41
Posty: 652
Lokalizacja: Ruda Śląska
Moje BMW: e36
Kod silnika: m42b18 swap m50b20
to znaczy wszystko źle :mur: a chęci miałem spore :zalamany: w taki razie jade do lakiernika i niech mi to zrobi dobrze.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 czerwca 2008, 21:44 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 714
Lokalizacja: kuj-pom
kris185 napisał(a):
w taki razie jade do lakiernika i niech mi to zrobi dobrze.


Panie do blacharza jedź.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 czerwca 2008, 21:45 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 2786
Lokalizacja: BYDGOSZCZ
Moje BMW: AR 159
kris185 napisał(a):
lakiernika i niech mi to zrobi dobrze.
dokladnie! troche wiecej cie to wyniesie ale bedzie to wygladalo za ludzmi :P
ale checi miales dobre ;)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 czerwca 2008, 21:46 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 2786
Lokalizacja: BYDGOSZCZ
Moje BMW: AR 159
młodye36 napisał(a):
Panie do blacharza jedź.
i lakiernika! w jednym miejscu zrob wszystko!

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 czerwca 2008, 21:50 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 41
Posty: 652
Lokalizacja: Ruda Śląska
Moje BMW: e36
Kod silnika: m42b18 swap m50b20
i tak uczynie :padam: blacharz i lakiernik to zemnie nie będzie :wstyd:
powiem wam że od początku coś mi w głowie chodziło żeby tego nie ruszać, :mur:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 czerwca 2008, 21:52 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 2786
Lokalizacja: BYDGOSZCZ
Moje BMW: AR 159
kris185 napisał(a):
żeby tego nie ruszać
czlowiek uczy sie czle zycie ;)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 czerwca 2008, 21:56 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 41
Posty: 652
Lokalizacja: Ruda Śląska
Moje BMW: e36
Kod silnika: m42b18 swap m50b20
także temat do zamknięcia :cwaniak: i dzieki za odpowiedz :cool:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 lipca 2008, 13:30 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 7229
Lokalizacja:
Moje BMW: E36 & E46
Kod silnika: M42 & M52
Ja jeszcze się wtrącę... Pytanie do lex2222
Dlaczego niby dobrze wyszlifowane miejsce korozji ma się ponowić po 2 -3 miesiącach???
Przecież blacharz też nówki sztuki blachy nie wspawuje lecz to co mu pod rękę podejdzie... i potem szlifuje to na gładko by wyglądało jak nowe...????

To jak bym miał auto nadgryzione rdzą w kilku miejscach to powinienem pół samochodu pociąć??? i wstawki z blachy porobić??? To właściciele starych aut nie powinni wogóle kupować aut jak mają być pocięte... przez jakiegoś geniusz :rotfl: :rotfl:
PS.
Nie mówimy tu o miejscach przeżartych rdzą na wylot.... bo w takim wypadku to się zgodzę...

_________________
Sprzedam fele 16" + roczne opony...
E36 ALPINWEISS... Sprawdź... :hyhy:
E46 COSMOSSCHWARZ... Sprawdź... :hyhy: :hyhy: Nowe foty strona 31!!!!!!!!!!!!!!!!!
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 lipca 2008, 22:21 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 37
Lokalizacja: warszawa
Jesli dobrze wyszlifuje sie rdze i potem przed szpachla da sie odpowiednia powloke to ruda nie wejdzie.

Gorzej np. z drzwiami ktore maja podwojne poszycie i jesli blacha gnije zarowno od srodka jak i na zewnatrz to oczyscic dokladnie mozna tylko od zewnatrz. Maski tez maja w niektorych miejscach podwojne poszycie.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 lipca 2008, 20:43 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 2786
Lokalizacja: BYDGOSZCZ
Moje BMW: AR 159
Morfii napisał(a):
Dlaczego niby dobrze wyszlifowane miejsce korozji ma się ponowić po 2 -3 miesiącach???
:/ :/ a patrzales fotki ktore autor dolaczyl do tematu??
czy twoim zdaniem da sie to wyszlifowac do golej blachy?? :kwasny:
Morfii napisał(a):
To jak bym miał auto nadgryzione rdzą w kilku miejscach to powinienem pół samochodu pociąć???
tak albo wymienic cale elementy!!
Morfii napisał(a):
Nie mówimy tu o miejscach przeżartych rdzą na wylot
TAK wlasnie mowimy o takich miejscach! :mur:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 września 2008, 07:13 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 3
Lokalizacja: lublin
elo jest teraz dobre urzadzonko http://moto.allegro.pl/item424978657_ko ... d_tc4.html :hurra: :hurra: :hurra: :hurra: :hurra:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 września 2008, 07:17 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 3
Lokalizacja: lublin
ja mam compacta z 97 roku i narazie nic nie widac zeby cos sie dzialo mam nadzieje ze bedzie tak dalej sie trzymal :super: :super: :super: :super:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 16 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 14 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL