BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 3 maja 2025, 23:20

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1




Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: rozbity tylni blotnik
PostNapisane: 24 listopada 2008, 22:32 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 20
Lokalizacja: sopot
a wiec mam taki problem kilka dni temu wpadlem w poslizg swoja bunia e46 no i walnelem w słup.
pogielem tylni blotnik moze nie mocno ale slad jest w miare duzy i uszkodzilem tez tylni zderzak.
Mam pytanie czy w takim raziie trzeba wycinac caly tylni blotnik czy da sie to jakos inaczej zalatwic ,bo slyszalem ze to jedynie wyjscie a koszta siegaja ponad tysiaca zlotych co jest jak dla mnie popsortu nie wobrazalne zeby za jeden element placic ponad jednego tysiaka;/


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 listopada 2008, 23:21 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 2541
Lokalizacja: Radom
Moje BMW: 530d
Najlepiej jeśli wrzuciłbyś fotkę. Nie zawsze trzeba wycinać błotnik, często da się to wyklepać jeśli blacharz jest dobry zrobi to tak, że ciężko będzie to zauważyć. Miałem okularnika uderzonego w tył i oba błotniki dało się zrobić bez wycinania, cieżko mówić nie widząc. Jeśli masz autocasco czasami warto za utrate tych 10% zniżki zgłosić szkodę i uzyskać odszkodowanie.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 listopada 2008, 20:41 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 2786
Lokalizacja: BYDGOSZCZ
Moje BMW: AR 159
sądząc po tym co piszesz to jest pikuś ;)
nawet gdybyś mocno uderzył to daje głowę ze jet to do naprawy :hyhy:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 listopada 2008, 20:48 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 630
Lokalizacja: kuj-pom
nie martwil bym sie na zapas "nasi"blacharze potrafia cuda ,a zderzak jak tylko popekany tez nic strasznego


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 listopada 2008, 21:35 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 34
Lokalizacja: grudziÂądz
dzisiaj blacharz i lakiernik jest jak chirurg plastyczny działa cuda :hyhy: :hyhy:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 listopada 2008, 21:39 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 2827
Lokalizacja: Gdynia
Ja się zawsze zastanawiam, czy lepiej dla samochodu jak poszycie błotnika się wymienia i daje nowe, czy lepiej jak się wyklepuje i szpachluje??
A co wy o tym sądzicie? z jednej strony mamy łączenia, z drugiej szpachel... :niepewny:

_________________
E28 525e 05/1986
E28 535i 04/1987
E28 M535i 09/1986
E30 316iA 05/1990
E32 750i 09/1991
http://www.e12e28.pl


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 listopada 2008, 02:16 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 42
Posty: 1903
Lokalizacja: Tuchola
Moje BMW: E30 344i
Kod silnika: m62b44
Garaż: E36 Coupe 325i
E30 Coupe 344i
raczej wymiana elementu jest lepszym rozwiazaniem


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 listopada 2008, 10:23 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 630
Lokalizacja: kuj-pom
owszem ,jesli jest to element wymienny ,a co jesli chodzi np. o tylni blotnik w coupe ? ja chyba bym ryzykowal zywice i kit aluminiowy oczywiscie po wczesniejszym wyklepaniu u fachowca bo po pierwsze taniej a efekt ten sam ,a moze i lepszy bo przyjdzie znachor i powie cwiara wstawiana


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 listopada 2008, 14:35 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 20
Lokalizacja: sopot
dzieki panowie za pomoc ,samochod jest juz u lakiernika jak wroci strzele jakas sesyjke i pokaze efekty tych tzn. artystow;P


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 listopada 2008, 17:03 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 42
Posty: 1903
Lokalizacja: Tuchola
Moje BMW: E30 344i
Kod silnika: m62b44
Garaż: E36 Coupe 325i
E30 Coupe 344i
tomekgdz wlasnie ja pisze o elementach niewymiennych. Mniejsze zlo to wyciac element i wstawic dobry

MOCH jak wiec bedziesz to naprawial juz wiadomo ?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 listopada 2008, 21:34 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 2786
Lokalizacja: BYDGOSZCZ
Moje BMW: AR 159
jeśli uderzenie nie było aż tak mocne a element kwalifikuje sie do wymiany, to ja i tak bym go nie wycinał! pisze tak jak dla mnie jest lepiej i jak bym sam to robił, a wiadomo ze ktoś może mieć więcej sianka i nie interesuje go co tam jest robione ma być dobrze, ale to później sie okazuje czy nie lepiej byłoby zostawić i klepać oryginał!
w dobrze wyklepanym i polakierowanym błotniku nie ma ryzyka pęknięć na łączeniach ani korozji w profilach zamkniętych :hyhy:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL