Sebuś napisał(a):
Chętnie usłyszętzn. przeczytam twoją opinię na ten temat Piotrku
na nowym samochodzie mozesz miec grubosci od 100 do np 150 - 160 zalezy,poziome czesci (klapa maska dach) sa zazwyczaj grubiej troszke malowane niz np drzwi. Tak jak
Kucharz, napisal okolo 300 (moze byc 220-250-320 roznie,po maloawaniu polerowanie zmniejsza powloke lakiernicza wiec jak po malowaniu wyjdzie np 300 i potem polerka to moze byc np 250 ale to naprawde bardzo roznie jest) jest podwojny lakier a powyzej np 500 moze byc delikatnie wyrownana szpachla jakas minimalna nierownosc doslownie taka cienka warstwa jak kartka papieru albo i cieniej, a powyzej 1000 i dalej to juz mozna powiedziec ze michal aniol wkraczal do akcji i rzezbil w szpachli
p.s. wszystko poparte wlasnym doswiadczeniem i wedlug wlasnych przemyslen niekiedy konsultowanych z kims kto akurat byl pod reka wiec jesli sie myle to prosze poprawic.
