BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 23 maja 2024, 08:28

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1




Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Zabezpieczenie przed korozją otworów ramy w podwoziu w E36
PostNapisane: 8 czerwca 2009, 11:08 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 17
Lokalizacja: TrĂłjmiasto
Czy macie może jakiś sposób na zabezpieczenie przed korozją otworów do ramy? Strasznie mi skorodowały pod korkami zaślepiającymi dziury pod ramę (dziury umieszczone prostopadle do dziur na lewarek). Ta korozja rozprzestrzenia się strasznie szybko czy macie na to jakieś patenty?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 czerwca 2009, 12:52 
Offline
Forumowicz

Wiek: 41
Posty: 234
Lokalizacja: Lipowa k/Żywca
Moje BMW: E36 318i Touring
Kod silnika: M43b18
Ja to zrobiłem Motipem do profili zamkniętych około jednej puszki na jedną stronę. Poza tym to co wyglądało że odpada od dołu konserwacja, czy są jakieś pęcherze czy coś wszystko zerwałem i wydarłem do gołej blachy potem umyłem benzyną ekstrakcją i dwukrotnie przemalowałem UBSem. To samo zrobię jeszcze raz przed zimą. Oprócz tego maska tył i przód i inne miejsca przesmarowałem Motipem tez do profili zamkniętych ale bezbarwnym.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 czerwca 2009, 16:58 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 17
Lokalizacja: TrĂłjmiasto
I jak po zimie to wygląda?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 czerwca 2009, 18:28 
Offline
Forumowicz

Wiek: 41
Posty: 234
Lokalizacja: Lipowa k/Żywca
Moje BMW: E36 318i Touring
Kod silnika: M43b18
lipas napisał(a):
I jak po zimie to wygląda?


po zimie to jeszcze nie wiem, jestem przed zimą. ale taki zabieg to konserwacja idealna. bardzo elastyczna, odporna na uderzania kamieniami. odporne oczywiście na wodę, sól itp. Dodatkowo zabezpieczyłem wszystkie nadkola i ranty nadkoli. jak do tej pory jestem zadowolony.

taka operacja zajmuje około 3 -4 godzin na spokojnie przy piwku w dwie osoby :). specyfiki są tanie więc koszta nie duże. a jak zlecasz komuś to wiadomo inna kasa - jakieś kilkaset zł.
Mnie specyfiki + tarcza do szlifowania i "napoje" jakieś 100 kilka złotych.
Zraziłem się bo 3 lata temu podałem fiata punto do takiej konserwacji w warsztacie to zapłaciłem 550zł i dziś wszystko odpada i ruda weszła w blachy, tragedia. starałem się to uratować i kosztowało mnie to coś koło 200zł musiałem co nie co wyciąć z podłogi i wspawać.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 czerwca 2009, 19:56 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1327
Lokalizacja: Bydgoszcz
Moje BMW: E60 530d
Kod silnika: M57TU
Witam serdecznie kolego. Najlepiej załatw sobie minie tlenkową. Najpierw wyczyść do gołej blachy, następnie połóż minie, potem baranek. Masz spokój na kilka dobrych lat. Metoda sprawdzona przy odbudowie samochodów zabytkowych.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL