BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 7 maja 2025, 22:15

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1




Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Błotnik nowy czy używany?
PostNapisane: 3 czerwca 2009, 21:54 
Offline
Forumowicz

Wiek: 42
Posty: 153
Lokalizacja: Słupsk
Moje BMW: e36 COUPE
Kod silnika: 1.8 IS
Witam.Postanowiłem wymienić błotnik w e36 coupe i zastanawiam sie nad kupnem.Jest wiele ofert błotników używanych na allegro ale większośc jest uszkodzona w czasie eksploatacji lub też przy demontażu , no i pojawia się także rdza.Alternatywą jest błotnik nowy np.http://www.allegro.pl/item630852857_bmw ... _nowy.html i stąd moje pytanie-czy dlużej pojeżdże na używanym czy też zakupić nowy i dobrze go zakonserwowac.Czy jakość takiego zamiennika jest równie dobra co oryginału?Czy aby do dopasować nie bede musiał go wyginać czy też spawać?Za wszelkie rady z góry wielkie dzięki.


Ostatnio edytowano 14 sierpnia 2010, 07:33 przez Dawid e-36coupe, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 czerwca 2009, 22:21 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1801
Lokalizacja: polska
kup uzywany w miare dobrym stanie - z doswiadczenia wiem ze z podrobami sa czasami problemy - a to nie trzyma linii przy drzwiach a to przy masce i czasami wyko nczenie czubka jest zle - nie wiem gdzie mieszkasz ale w poznaniu jest auto czesci gielda nigdy z alegro nie korzystam ale wiem ze sa tez konkretni sprzedawcy i czesci sa w miare dobre - blacharskie czesci -a gdy zdarzy sie uzywka gdzie trzeba ciut podklepac to zaden problem dla blacharza -pzdr


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 czerwca 2009, 06:26 
Offline
Forumowicz

Posty: 411
Lokalizacja: Gliwice
kolego tylko używany w dobrym stanie,zamienik może nie pasować idealnie,o wiele trudniej się go zakłada(pod wzgledem spasowania,a i niekiedy nawet bywaja,że otwory nie pasują)i są mało trwałe(zastosowanie gorszej jakości i cieńszej blachy)po ok roku mogą wystąpić małe wykwity


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 czerwca 2009, 20:16 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 2786
Lokalizacja: BYDGOSZCZ
Moje BMW: AR 159
Oryginalna Używka ;) , tamten badziew sobie odpuść ;)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 czerwca 2009, 21:27 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 4671
Lokalizacja: Radom
Moje BMW: 3288888888
Dokładnie tak jak mowi: AC_SCHNITZER,

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 czerwca 2009, 19:30 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 7
Lokalizacja: Koszalin
Kurcze a ja kupiłem do swojej nowy :kwasny: no ale okaże się jutro jak to bedzie :zly:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 czerwca 2009, 06:32 
Offline
Forumowicz

Wiek: 42
Posty: 153
Lokalizacja: Słupsk
Moje BMW: e36 COUPE
Kod silnika: 1.8 IS
Kupiłeś nowy - i jak wyszło po zalożeniu?Ja chyba jednak poszukam dobrej używki bo te nowe to nie wiadomo z czego robią.Teraz wszystko co nowe to MADE IN CHINA :-)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 czerwca 2009, 19:56 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 2786
Lokalizacja: BYDGOSZCZ
Moje BMW: AR 159
Dawid e-36coupe napisał(a):
bo te nowe to nie wiadomo z czego robią.
teoretycznie zawsze to to samo, ale wszystko tkwi w szczegółach takich jak odpowiednie zakonserwowanie blachy od zewnątrz jak i od wewnątrz, a nie zniszczony poprzednimi naprawami oryginał jest idealnym rozwiązaniem, tylko lakierujesz, a z zamiennikiem to jak już wiesz są często cyrki z dopasowaniem, ;)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 czerwca 2009, 20:39 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 94
Lokalizacja: swiat
AC_SCHNITZER napisał(a):
Dawid e-36coupe napisał(a):
bo te nowe to nie wiadomo z czego robią.
teoretycznie zawsze to to samo, ale wszystko tkwi w szczegółach takich jak odpowiednie zakonserwowanie blachy od zewnątrz jak i od wewnątrz, a nie zniszczony poprzednimi naprawami oryginał jest idealnym rozwiązaniem, tylko lakierujesz, a z zamiennikiem to jak już wiesz są często cyrki z dopasowaniem, ;)

"zakonserwowanie" tego blotnika i owszem wydluzy zas korozji,ale jest ona nie unikniona na zamiennikach.Dlaczego?,Dlatego,ze wszystkie podroby wykonywane sa z bardzo zlej jakosciowo blachy (zasiarczenie) i korozja praktycznie jest juz w blasze ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Błotnik nowy czy używany?
PostNapisane: 10 czerwca 2009, 00:44 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 20
Posty: 1138
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Moje BMW: R6+R4
Kod silnika: M52+M42
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=23277
Dawid e-36coupe napisał(a):
Witam.Postanowiłem wymienić błotnik w e39 coupe


E-39 w Coupe? Cos mnie ominelo? ;)

_________________
brak zgody administracji na reklame
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 czerwca 2009, 05:49 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 94
Lokalizacja: swiat
oprocz calej korozji jaka dotyka czesci blacharskich z podrobek,jest tez to,ze wszystkie przetloczenia,ranty itd,zazwyczaj nie pasuja jak w oryginale.


Ostatnio edytowano 10 czerwca 2009, 22:22 przez piotrek78, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 czerwca 2009, 14:56 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 2786
Lokalizacja: BYDGOSZCZ
Moje BMW: AR 159
no to tyle na ten temat :]

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Błotnik nowy czy używany?
PostNapisane: 10 czerwca 2009, 23:48 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 455
Lokalizacja: Ino
Moje BMW: Brak
kanar napisał(a):
Dawid e-36coupe napisał(a):
Witam.Postanowiłem wymienić błotnik w e39 coupe


E-39 w Coupe? Cos mnie ominelo? ;)


:rotfl: :rotfl: :rotfl:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 czerwca 2009, 22:04 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 1532
Lokalizacja: Skierniewice
Moje BMW: E39
Kod silnika: M62B35
Jak masz kasę to nowy ale w aso bo "nowy" a nowy to różnica :D
A jak kasy brak to używka tylko oryginalna, jestem w temacie bo ostatnio byłem na giełdzie szukałem błotniczka dla mnie bo powstała dziura :/ znalazłem błotnik nowy i jak przyłożyłem go do używki to się trochę różnił :zdziwko: poszukałem dalej i po 3h znalazłem idealną używkę i to nawet w takim kolorze jak potrzebuję :D ale i tak poszedł cały do malowania bo drobne ryski były :) ale przynajmniej od środka mam kolor oryginalny a nie jakiś tam inny :rotfl:
Zatem jak masz dzyngi to nowy z aso a jak nie to używka.

_________________
Moje pierwsze BMW e36 316i
Drugie to E39 528i
No i obecne E39 535i


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 lipca 2009, 23:12 
Offline
Forumowicz

Wiek: 42
Posty: 153
Lokalizacja: Słupsk
Moje BMW: e36 COUPE
Kod silnika: 1.8 IS
Co sądzicie na temat błotników firmy EMBO?Zakładał ktoś z was może coś takiego? http://www.czesci24.pl/szczegoly/171309 ... ent=171309


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 lipca 2009, 01:39 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 10684
Moje BMW: E46 | E46 M3
Kod silnika: M54B30| S54B32
tez jestem zdanai ze orginalna uzywka w dobrym stanie bez szpachli bedzie najlepszym wyborem

_________________
Obrazek
Because life is too short to drive boring cars.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 lipca 2009, 06:23 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 40
Posty: 2468
Lokalizacja: Sokółka
Moje BMW: e36 coupe
Kod silnika: M50B30
Garaż: e36 325i alpinweiss http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=154980 e38 740i http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=145154 moje byłe e36 w Dakarze http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=114724 e39 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=103364 moje byłe e36 GT http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=34223
wczoraj zakładałem dla kolegi nówkę podróbę i wcale nie pasował odstawał 3mm od lini drzwi pod linie maski był mocno sfalowany i rogiem przy lampie rozchodziła się szpara :wstyd:
nigdy w życiu podrób nie kupujcie

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 lipca 2009, 17:14 
Offline
Forumowicz

Wiek: 42
Posty: 153
Lokalizacja: Słupsk
Moje BMW: e36 COUPE
Kod silnika: 1.8 IS
Problem w tym ze ja mam błotnik bez otworu na kierunkowskaz i jakos taki bardziej mi sie podoba.Wszystkie które oglądałem pasujące do mojego modelu były w fatalnym stanie blacharskim.Skoro tak piszecie to juz daruje sobie zamienniki i bede szukal oryginału.Dzięki za ostrzeżenie przed krążącą po naszym rynku tandeta.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 lipca 2009, 17:15 
Offline
Forumowicz

Wiek: 42
Posty: 153
Lokalizacja: Słupsk
Moje BMW: e36 COUPE
Kod silnika: 1.8 IS
Problem w tym ze ja mam błotnik bez otworu na kierunkowskaz i jakos taki bardziej mi sie podoba.Wszystkie które oglądałem pasujące do mojego modelu były w fatalnym stanie blacharskim.Skoro tak piszecie to juz daruje sobie zamienniki i bede szukal oryginału.Dzięki za ostrzeżenie przed krążącą po naszym rynku tandeta.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 lipca 2009, 17:15 
Offline
Forumowicz

Wiek: 42
Posty: 153
Lokalizacja: Słupsk
Moje BMW: e36 COUPE
Kod silnika: 1.8 IS
Problem w tym ze ja mam błotnik bez otworu na kierunkowskaz i jakos taki bardziej mi sie podoba.Wszystkie które oglądałem pasujące do mojego modelu były w fatalnym stanie blacharskim.Skoro tak piszecie to juz daruje sobie zamienniki i bede szukal oryginału.Dzięki za ostrzeżenie przed krążącą po naszym rynku tandeta.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL