BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 8 maja 2025, 00:19

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1




Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 17 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Rant wewnętrzny błotnika przedniego (mat czy błysk) e46
PostNapisane: 1 września 2009, 18:44 
Offline
Forumowicz

Posty: 191
Lokalizacja: małopolska
Moje BMW: było
Kod silnika: M54
Fabrycznie rant wewnętrzny błotnika przedniego ma być matowy czy błyszczący czyli pokryty klarem?

_________________
Obrazek

Czarna babcia


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 września 2009, 08:19 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 46
Posty: 1451
Lokalizacja: Siedlce i Wawka
musiałbym sprawdzić ale wydaje mi się, że u siebie mam w kolorze samochodu

_________________
http://www.odjazdowenaklejki.pl

Teraz Skoda !!!
viewtopic.php?f=55&t=142675&start=20


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 września 2009, 08:26 
Offline
Forumowicz

Posty: 191
Lokalizacja: małopolska
Moje BMW: było
Kod silnika: M54
Jeśli tak to dobrze, bo wydawało mi się ze powinien być mat tak jak wnętrze komory silnika. Jak sprawdzisz to daj znać, rozumiem że masz oryginał fabryczny ;)

_________________
Obrazek

Czarna babcia


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 września 2009, 08:28 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 46
Posty: 1451
Lokalizacja: Siedlce i Wawka
;)

Oczywiście oryginał :)

Jutro dam Ci znać ale na 99% tak jest bo jak myłem niedawno furkę to nawet wycierałem te ranty i tak coś kojarze

_________________
http://www.odjazdowenaklejki.pl

Teraz Skoda !!!
viewtopic.php?f=55&t=142675&start=20


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 września 2009, 09:52 
Offline
Forumowicz

Posty: 127
Lokalizacja: waw
zent
Cytuj:
Fabrycznie rant wewnętrzny błotnika przedniego ma być matowy czy błyszczący czyli pokryty klarem?


jesli chodzi ci o miejsce gdzie jest przykrecany na sruby pod maska to jest półmat wpadajacy w mat tak jakby nie byl pokryty klarem - napewno nie wyglada tak samo jak reszta blotnika - podejrzewam, ze duze znaczenie ma tez rodzaj lakieru.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 września 2009, 17:50 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 917
Lokalizacja: WOT / Mińsk Maz
Moje BMW: E36 coupe/E30
Kod silnika: M52B28/M60B40
To miejsce docelowo nie było lakierowane bezbarwnym ale ja zewnętrzna częsc błotnika była lakierowana bezbarwnym to drobny odkurz poleciał też na wewnętrzny rant. Stąd takie wrażenie niby półmatu czy czegoś takiego

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 września 2009, 17:56 
Offline
Forumowicz

Posty: 191
Lokalizacja: małopolska
Moje BMW: było
Kod silnika: M54
No właśnie, jedną stronę mam błysk, druga zaś mat :hyhy: W historii samochodu (baza danych BMW) jest wspomniane o wymianie nadkola lewego, czyli tam gdzie jest matowy rant wewnętrzny. Podejrzewam że ma to związek z wymianą, ale grubość lakieru jest oryginalna na błotniku. :zdziwko: Inna technologia czy partactwo? Jeśli to drugie to zastanawiam się czy nie pokryć tego klarem, np. takim ? Acha, korozji nie odnotowałem!

_________________
Obrazek

Czarna babcia


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 września 2009, 21:18 
Offline
Forumowicz

Posty: 127
Lokalizacja: waw
zent daj sobie spokoj z tymi pierdolami. ciagle dlubiesz w tym aucie. pisales ze zaplaciles duzo i kupiles w idealnym stanie - a co chwila jakas niespodzianka wychodzi. szkoda czasu. auto jest do jezdzenia a nie pieszczenia - oczywiscie dbac trzeba ale nie bez przesady. mi jakis gnoj w ciagu roku 3 wgniotki zrobil - jedna z nich bardzo widac i co mam plakac?


ja szukam sztrucelka dla siebie juz jeden miesiac - ale tak nie zabardzo konkretnie bo nie mam czasu.
tak dla ciebie: widzialem 330i i 530i w kombi bezwypadkowe ( nie sprawdzalem - ale byly to samochody z uczciwych firm, czyli gwarancja i pelna faktura) z 2006 roku w dobrym wyposarzeniu (ale nie full i nie m-pakiet) w kombi niestety kolor zielony i granatowy z przebiegami po 150 tys km jedna za 14 000 druga za 14500 do wziecia i do tego vat do odebrania. jak zrobisz patent z przerejestrowaniem to placisz netto w niemczech, vat w polsce i z akcyzy jestes zwolniony. z tego co pamietam to za swojego dales podobne pieniadze niecaly rok temu. a te nowsze maja zdecydowanie lepsze wyposarzenie.
masz chociaz w swoim automat, skóry, duza nawigacje i sportowa kiere?
gon swojego i kup sobie cos w nowszej budzie!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 września 2009, 21:28 
Offline
Forumowicz

Posty: 191
Lokalizacja: małopolska
Moje BMW: było
Kod silnika: M54
robiola1 napisał(a):
zent daj sobie spokoj z tymi pierdolami. ciagle dlubiesz w tym aucie. pisales ze zaplaciles duzo i kupiles w idealnym stanie - a co chwila jakas niespodzianka wychodzi. szkoda czasu. auto jest do jezdzenia a nie pieszczenia - oczywiscie dbac trzeba ale nie bez przesady. mi jakis gnoj w ciagu roku 3 wgniotki zrobil - jedna z nich bardzo widac i co mam plakac?


ja szukam sztrucelka dla siebie juz jeden miesiac - ale tak nie zabardzo konkretnie bo nie mam czasu.
tak dla ciebie: widzialem 330i i 530i w kombi bezwypadkowe ( nie sprawdzalem - ale byly to samochody z uczciwych firm, czyli gwarancja i pelna faktura) z 2006 roku w dobrym wyposarzeniu (ale nie full i nie m-pakiet) w kombi niestety kolor zielony i granatowy z przebiegami po 150 tys km jedna za 14 000 druga za 14500 do wziecia i do tego vat do odebrania. jak zrobisz patent z przerejestrowaniem to placisz netto w niemczech, vat w polsce i z akcyzy jestes zwolniony. z tego co pamietam to za swojego dales podobne pieniadze niecaly rok temu. a te nowsze maja zdecydowanie lepsze wyposarzenie.
masz chociaz w swoim automat, skóry, duza nawigacje i sportowa kiere?
gon swojego i kup sobie cos w nowszej budzie!



Chyba rzeczywiście popadam w lekką paranoję, już nie długo będę patrzył na lakier przez mikroskop. Z pewnymi rzeczami w Pl się nie wygra, np. odpryski na masce, zaraz jak przywiozłem z DE tego nie było. Ech... Z samochodu jestem zadowolony, z wyposazenia też, mam wszystko oprócz haka, pdc i automatycznej skrzyni :D Więc, za rok najwcześniej coś kupię, najlepiej z pełnym odliczeniem VAT, sprzedając dziś relatywnie dużo bym stracił.


A propos, gdzie ty widziałeś za 14000euro e90 330i lub e60 530i?

_________________
Obrazek

Czarna babcia


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 września 2009, 22:37 
Offline
Forumowicz

Posty: 127
Lokalizacja: waw
zent
Cytuj:
A propos, gdzie ty widziałeś za 14000euro e90 330i lub e60 530i?


ja szukam bezposrednio w firmach lisingowych, czyli 36 miesiecy i auto idze w ludzi. w tych firmach co szukam sztrucelka - to nie ma sciemy co do wypadkowosci czy tez przebiegu.
do 4 central lisingowych ma 60-100km od chaty wiec szukam na luzie, im dluzej szukam to ciekawsze auta sie trafiaja. oczywiscie z ceny wywolawczej mozna stargowac od 500 do 1500 euro przy kwocie 15 000 euro w zaleznosci od auta.

jezeli byla jakas stluczka to drobna i kolo na dzien dobry informuje, ze cos takiego mialo miejsce i oczywiscie daje kopie faktury. wszystkie serwisy i naprawy np. po stluczce sa robione w ASO odpowiednim dla danej marki. generalnie te auta robia po 60-150 tys km rocznie czyli najmniejszy przebieg jaki mozna trafic w aucie 3 letnim to jest 140-180 tys, najczesciej maja po 250 tys i wiecej.

3.0 w benzynie trafia sie chyba raz na 100, z 5 na 100 jest 2,5 benzyn, reszta to diesle :hyhy:

oczywiscie jak szukasz u dealera czy od osob prywatnych to te auta zaczynaja sie grubo ponad 20 000 euro. jak dla mnie placic o 50% wiecej za auto, ktore jest od osoby prywatnej i ma 50 tys km mniej to przesada; ale znam ludzi, ktorzy maja metne pojecie o mechanice i ida do dealera i placa :D
mnie nie stac i musze szukac, pozatym takie mam hooby


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 września 2009, 07:09 
Offline
Forumowicz

Posty: 191
Lokalizacja: małopolska
Moje BMW: było
Kod silnika: M54
robiola1 napisał(a):
3.0 w benzynie trafia sie chyba raz na 100, z 5 na 100 jest 2,5 benzyn, reszta to diesle :hyhy:


Czy czasem nie mówisz o firmie AUTOHUS? Też na poczatku szukałem po takich firmach, ale benzyny nie znalazłem, a chciałem koniecznie 3L i wyposażoną na max., manual + m-pakiet. Jedno jest pewne, cena drastycznie spada, jeśli auto przekracza 150tkm.

_________________
Obrazek

Czarna babcia


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 września 2009, 10:56 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 17755
Lokalizacja: Ciućkowo
Moje BMW: E46 325 CiA
Garaż: https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=170039&start=0
robiola1 napisał(a):
3.0 w benzynie trafia sie chyba raz na 100


A mi się udało trafić :D Tyle że 04 rok i za 14000 ojro to już poszła do klienta ;)

_________________
I Don`t Suffer From Insanity... I Enjoy Every Minute Of It..
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 września 2009, 16:24 
Offline
Forumowicz

Posty: 127
Lokalizacja: waw
zent
Cytuj:
Czy czasem nie mówisz o firmie AUTOHUS? Też na poczatku szukałem po takich firmach, ale benzyny nie znalazłem, a chciałem koniecznie 3L i wyposażoną na max., manual + m-pakiet. Jedno jest pewne, cena drastycznie spada, jeśli auto przekracza 150tkm.


autohus jest daleko od frankfurtu - pierwszy raz slysze o tej firmie. kolo mnie sa 3 duze centrale lisingowe i do tego kilka malych firm lisingowych wiec jest wybor, wszystkie te firmy bez wyjatku oglaszaja sie na mobile - czyli wszyscy o nich wiedza i nie jest tajemnica ich ofera. sprzedaja czesc aut, ktorymi ktos juz jezdzi - ty podpisujesz papier i przejmujesz auto.

ja juz pisalem wczesniej: dla mnie auto z przebiegiem np 200 tys km to nie tragedia, a roznica w cenie miedzy autem, ktore ma 50 tys km a 200 tys km z tego samego rocznika z tym samym wyposarzeniem jest czasami:22 000euro i 13000 euro, czyli 7000-9000 euro. ja wybieram tansze i w dobrym stanie. w polsce nie mam problemu z AC i nie placze przy sprzedazy, ze stracilem kupe kasy po roku.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 września 2009, 18:34 
Offline
Forumowicz

Posty: 191
Lokalizacja: małopolska
Moje BMW: było
Kod silnika: M54
robiola1 napisał(a):

ja juz pisalem wczesniej: dla mnie auto z przebiegiem np 200 tys km to nie tragedia, a roznica w cenie miedzy autem, ktore ma 50 tys km a 200 tys km z tego samego rocznika z tym samym wyposarzeniem jest czasami:22 000euro i 13000 euro, czyli 7000-9000 euro. ja wybieram tansze i w dobrym stanie. w polsce nie mam problemu z AC i nie placze przy sprzedazy, ze stracilem kupe kasy po roku.


Powiem ci, że ty masz faktycznie rację, ja zacząłem żałować że wyśrubowałem normy względem mojego samochodu i dlatego teraz nie mogę sobie pozwolić na sprzedaż. Ale po prostu życie pedanta nie jest lekkie :rotfl: Jesli stan techniczny takiego pojazdu z przebiegiem +/- 200 000km jest zadawalający to następnym razem wybiorę dwu latka z takim przebiegiem niż 6 letnie BMW ale z 50tkm na blacie. Ech, mądry po Polak szkodzie...

_________________
Obrazek

Czarna babcia


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 września 2009, 20:58 
Offline
Forumowicz

Posty: 127
Lokalizacja: waw
zent
Cytuj:
Powiem ci, że ty masz faktycznie rację, ja zacząłem żałować że wyśrubowałem normy względem mojego samochodu i dlatego teraz nie mogę sobie pozwolić na sprzedaż. Ale po prostu życie pedanta nie jest lekkie :rotfl: Jesli stan techniczny takiego pojazdu z przebiegiem +/- 200 000km jest zadawalający to następnym razem wybiorę dwu latka z takim przebiegiem niż 6 letnie BMW ale z 50tkm na blacie. Ech, mądry po Polak szkodzie...


ja mojego sztrucla E46 320D, ktory mial 36 miesiecy od daty produkcji (wrzesien 2005) czyli 3 lata w automacie z sportowa kiera z multifunkcja, duza nawigacja i roznymi duperelami dalem 8400 euro brutto, auto mialo przebieg 180 tys km wszystko robione w serwisie. jedyne co mialo robione to malowany tylny zderzak i wymieniona klapa - dostalem fakture na naprawy i oczywiscie bylo to robione w ASO i jest to wpisane do komputera w ASO jak i wszystkie serwisy. niestety co fabryka to fabryka i nawet najlepsze ASO nie pomaluje tak jak fabryka.

z podobnym wyposazeniem i przebiegiem auta zaczynaly sie kolo 10500 euro - ogladalem z 20 sztuk z lat 2004-2005 i mi nie podchodzily. a auta z podobnym wyposazeniem i z rocznika z przebiegiem kolo 100 000km byly od 13500 w zwyz.
dlatego doszedlem do wniosku dlaczego mam placic za to samo auto tylko z przebiegiem o 80 000km mniejszym ponad 5000 euro wiecej ( czyli 60% wiecej)?

czulbym sie kiepsko teraz sprzedajac swoje auto, gdybym kupil za np 14 000 euro rok temu- jak tyko znajde E61 to bede sprzedawal swojego sztrucla - przeciez wszystkie auta z rocznika 2005 maja mniej niz 200 000km i co jak ktos wystawi swojego zaimportowanego skreconego do 101 000 km np za 40 000zl?
bylbym w plecy jakies 25 -30tys zl w ciagu roku i mialbym jeszcze problem ze sprzedaza.

moje auto wyszlo mnie razem z pierwszym serwisem, oponami i felgami zimowymi, oplatami i ubezpieczeniem po dzisiejszym kursie 45 000zl. jak wystawie je za 35 000 tys zl to sadze, ze pojdzie w ciagu pierwszego dnia. zalózmy ze w sumie strace 10 000 zl za rok jazdy autem czyli 850 zl miesiecznie.

osobiscie wychodze, ze jak szukam auta uzywanego to nie moge miec wymagan typu: konkretne wyposazenie czy tez kolor.

jak szukam auta w jak najlepszym stanie techniczym przy jak najnizszej cenie oczywiscie preferencje typu: klimatronik, kombi i konkretny silnik nie podlegaja dyskusji ale i tak jest wybor wsrod 100 aut miesiecznie. zatem szukam i sie nie spiesze, a koszty podjechania i obejrzenia auta w moim wypadku sa niewielkie i traktuje to jako zabawe. co najwazniesze u brudasow samochodow nie ogladam :hyhy:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 września 2009, 18:01 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 51
Posty: 474
Lokalizacja: Południowa granica
Moje BMW: E60 530xi
Kod silnika: N53
robiola1 napisał(a):
zent

ja mojego sztrucla E46 320D, ktory mial 36 miesiecy od daty produkcji (wrzesien 2005) czyli 3 lata w automacie z sportowa kiera z multifunkcja, duza nawigacja i roznymi duperelami dalem 8400 euro brutto, auto mialo przebieg 180 tys km wszystko robione w serwisie.

moje auto wyszlo mnie razem z pierwszym serwisem, oponami i felgami zimowymi, oplatami i ubezpieczeniem po dzisiejszym kursie 45 000zl. jak wystawie je za 35 000 tys zl to sadze, ze pojdzie w ciagu pierwszego dnia.


I ile wtedy bedzie miało przebiegu? :hyhy:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 września 2009, 23:55 
Offline
Forumowicz

Posty: 127
Lokalizacja: waw
bax
Cytuj:
I ile wtedy bedzie miało przebiegu? :hyhy:


jak kupi je handlarz to zapewne bedzie mialo cos kolo 89 000km, albo 79999km w zaleznosci od fantazji handlarza -wg mnie na tyle wyglada :hyhy:
chyba, ze klient sprawdzi w ASO historie serwisowa to sie zdziwi :wstyd: - ale to juz nie moj problem :rotfl:

p.s.
widzialem 3 letnie E46 z przebiegami 240-350 tys km i wygladaly jak te na alegro z przebiegami po 60-100 000 km. smiac mi sie chce. :rotfl:
ciekawe ilu ludzi, zyje w nieswiadomosci, ze ich auta z przebiegami 50 tys km dojechalyby do ksiezyca i spowrotem na ziemie :rotfl: :rotfl: . a pozniej placza, ze sie wszystko psuje. :zdziwko:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 17 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL