Witam
W temacie:
viewtopic.php?f=53&t=31619 jest trochę faktów historycznych na temat E36.
320i M52B20
Ilość cylindrów 6
Średnica cylindrów 80 mm
Skok tłoka 66 mm
Pojemność 1991 cm3
Stopień sprężania 11,0:1
Moc maksymalna 110 kW (150KM) przy 5900 obr/min
Obroty maksymalne 6500 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 190 Nm przy 4200 obr/min
320i M52TUB20 zmodyfikowany silnik M52 w 1998 roku
Ilość cylindrów 6
Średnica cylindrów 80 mm
Skok tłoka 66 mm
Pojemność 1991 cm3
Stopień sprężania 11,0:1
Moc maksymalna 110 kW (150KM) przy 5900 obr/min
Obroty maksymalne 6500 obr/min - po tuningu 7500
Maksymalny moment obrotowy 190 Nm przy 3500 obr/min
Czy jest ktoś mi w stanie powiedzieć jakie są różnice w motorach: M52B20 a M52TUB20?
Podejrzewam, że blok jest ten sam. Różnice mogą być pewnie w głowicy? Podwójny vanos? Innym komputer?
Ktoś przerabiał zwykłe M52 na TU? Czy TU jeździło od razu w E46 czy zwykłe M52 też było w nich montowane?
Mocno czyć różnicę w jeździe?