BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 21 maja 2024, 22:19

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1




Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 422 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 22  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Zdzira 850I-->> Mercedes E55AMG
PostNapisane: 31 marca 2020, 12:01 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 38
Posty: 7013
Lokalizacja: Rawicz Wlkp
Moje BMW: 740i 6gang
Kod silnika: M60B40
Jaka sytuacja ze trupy E55 można kupić za 50 tys?? A ładnych po 100 do 150tys nie ma?? Obejrzyj mobile de.

Także słaby ten twój fakt albo inaczej polecam kup sobie ten za 50 i po pół roku opisz ile wydales.

To akurat racja Mały i tu też się akurat zgodzę że v10 to bardziej ciekawy silnik niż duże v8 z kompresor ale znowu E55 zrobi przebiegi niezbyt realne dla v10 do tego pięknie ciągnie z dołu co ma swoje zalety ale za to Góra v10 to poezja wg mnie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Zdzira 850I-->> Mercedes E55AMG
PostNapisane: 31 marca 2020, 13:40 
Offline
Lokalny Ekscentryk

Wiek: 38
Posty: 5113
Lokalizacja: WPR
Moje BMW: ????
Kod silnika: ????
Garaż: Brak :(
Jest:
Ford S-Max 2.0
Volvo V40

Było:
E36 325td
E36 318is Coupe
E39 530d Touring: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=82514
E46 318i: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=132544
E90 320d: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=159224
E87 120d
E60 535d
--==Mały==-- napisał(a):
Wg mnie w ogóle źle porównujecie modele.
Dla E39 konkurencją był W210
W211 to konkurent dla E60.

O już jakiś konkret :super: Dokładnie porównywanie bezsensowne, jakby porównać np. C36 AMG W202 to przy M3 E46 wypada słabo, ale jakby to samo M3 porównać z jakimś AMG W204 to przepaść w druga stronę się robi :hyhy: ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Zdzira 850I-->> Mercedes E55AMG
PostNapisane: 31 marca 2020, 14:23 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 14119
Lokalizacja: Cieśnina złych przeżyć
Moje BMW: E60
Kod silnika: M57N
Garaż: Na przylądku, w portowej tawernie.
M113 K to świetny silnik, świetnie brzmi, ma tony momentu obrotowego. Naprawdę nie wiem coscie sie Zdziry uczepili w tym temacie. A cena jak za ponad 500 ps chyba normalna w realiach, gdzie za w124 chcą po 150 000 pln.

_________________
Obrazek
"Yes, Lucifer has come to our little world of milk and petrol"


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Zdzira 850I-->> Mercedes E55AMG
PostNapisane: 31 marca 2020, 16:11 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 7115
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: M3
Zdzira mi bardziej chodzilo o porownanie cen rynkowych atrakcyjności modelu itd Twoje auto to modelowo konkurent dla E60 nie dla E39 i tak samo jak E60 potrafi kosztować dużo.
W211 produkowano jako model od 2002 do 2009 a e60 od 2003 do 2009 więc to są konkurencji a nie dla klasycznego E39.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Zdzira 850I-->> Mercedes E55AMG
PostNapisane: 31 marca 2020, 18:42 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 38
Posty: 7013
Lokalizacja: Rawicz Wlkp
Moje BMW: 740i 6gang
Kod silnika: M60B40
To akurat racja że e39 to konkurent w210 i szczerze tu zdecydowanie wolałbym e39. Natomiast co do cen to dokładnie Frank to jest konkurent e60 i nie jest to tanie w utrzymaniu także zadbane swoje kosztuje a trupy są tanie bo ludzie chcą się ich pozbyć szybko i skutecznie zanim ich wykoncza


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Zdzira 850I-->> Mercedes E55AMG
PostNapisane: 31 marca 2020, 20:07 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 35
Posty: 1459
Moje BMW: F30
Kod silnika: N20B20
Garaż: było e39 530i http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=155769
było e46 325i http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=165786
jest f30 328i http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=168768
feder napisał(a):
--==Mały==-- napisał(a):
Wg mnie w ogóle źle porównujecie modele.
Dla E39 konkurencją był W210
W211 to konkurent dla E60.

O już jakiś konkret :super: Dokładnie porównywanie bezsensowne, jakby porównać np. C36 AMG W202 to przy M3 E46 wypada słabo, ale jakby to samo M3 porównać z jakimś AMG W204 to przepaść w druga stronę się robi :hyhy: ;)



Ale jak napisałem to samo, tylko innymi słowami ze za cene e39 M5 można mieć w210 amg + s6c5 to już źle.

Frank ja nie uczepiłem się ani auta, ani Zdziry i to też pisałem, ale do dupy z tymi dyskusjami tutaj jak każdy się czepia tylko wyrwanych z kontekstu, pasujących, lub niepasujących komuś fragmentów wypowiedzi.
Czepiałem się tylko jego dedukcji, bo moim zdaniem jest błędna, że skoro za zdrowe e39 m5 trzeba dać ~70 tyś to wg niego LOGICZNYM jest, że za jego auto trzeba wołać 100 tyś.
Może i trzeba tyle wołać, ale moim zdaniem wcale nie z tego powodu. Napisałem to już 3 razy, a wyszło kilka stron jakich porównywań s62 vs m62 czy m113 z których brawo - nic nie wynika. CO DOKŁADNIE POTWIERDZA MOJĄ TEZĘ.

EDIT:
Wybaczcie, czepiam się i to niepotrzebnie. Od początku marca pracuję zdalnie, kisnę w domu i tak to później jest :)
Zdzira to widać swój chłop, auta zawsze miał nietuzinkowe, zawsze o nie niesamowicie dbał i jest tu z tego samego powodu co większość z nas - z miłości do aut. Powodzenia chłopie w sprzedaży, czekam z niecierpliwością na następcę.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Zdzira 850I-->> Mercedes E55AMG
PostNapisane: 31 marca 2020, 21:45 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 3900
Moje BMW: M5
Kod silnika: S62/S63
Zdzira 850I napisał(a):

Napisałem, że S62 to miks M60/M62 z ostrzejszym rozrządem i taka jest w zasadzie racja Panowie. Całkiem nowa konstrukcja to było V10 w e60

S62 ma łańcuch i termostat oraz temp pracy jak M60 ( i dobrze bo w M62 spierdolono te elementy )

Do tego ma rozwiązania z M62 jak vanos i ogólne odelżenie konstrukcji jak M62 też dobrze zapewnia to moc w szerszym paśmie i ogólnie lepszą sprawność silnika.

Do tego ostre wałki wyższa odcinką ( która ma sens dzięki ostrym wałkom ) itb super sprawa i oddzielne przepustnice ale to bmw miało już od lat przecież żadna rewolujca w m5 e34 też było itb i oddzielne przepustnice czyż nie??



Sprawdź proszę zanim napiszesz: termostaty nie są zamienne, łańcuchy, napinacze, prowadnice też z żadnym M6x, temperatura pracy jest niższa w S62, nie ma sławnej rurki wodnej, bo sam system i przepływ jest inny, Vanos jak wkleiłem linki - zupełnie inny (obsługuje 4 wałki i ma 4 czujniki ich położenia, wałki nie pasują do innych głowic) z płynną regulacją kąta, a nie 0-1 jak M62. W e28 i e34 były indywidualne przepustnice, ale w rzędzie i sterowane linką, w S62 jest pierwsze w BMW z ITB w V8, sterowane przez elektroniczny nastawnik z regulacją prędkości ich otwarcia. Na pierwszy rzut oka może się wydawać wszystko podobne, ale miałem oba silniki w mak rozłożone i wiem co mówię/piszę i jest to bez znaczenia co mam w garażu jak sugerujesz. Mi zawsze bliższy będzie Opel/Saab. Tymczasem do M113 i M112 niezależnie od pojemności i mocy masz ten sam rozrząd, te same popychacze i naprawdę dużo części co absolutnie nie jest wadą, ale pokazuje podejście obu producentów do budowy usportowionych silników. Mercedes jak wprowadza większe zmiany w swój silnik też nadaje mu inne nazwy i tak popularne w C,E,S,G,CLS,R,CL,SL itd M156 (6.2 AMG) w SLS ma inne tłoki, korby, kolektory wydechowe i oznaczony jest M159, a początkowo się wydaje, że to są niby takie same silniki.

r4ll, każdy może przecież wydać swoją opinie, ale jak już zakrzywiamy rzeczywistość to sorry, ale wypada poprawić.

_________________
I miejsce Zlot BMW-Sport 2013, w sumie II miejsce, bo Waldek wygrał finał
III miejsce Zlot BMW-Sport 2014 (pow. 3L)
Mistrz Grand Prix Polski 2014 Street RWD
II wicemistrz GPP 2015 Street RWD
Wicemistrz GPP 2016 Street RWD
Tor Pszczółki 49.5s E39
Tor Koszalin 53.9s E39


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Zdzira 850I-->> Mercedes E55AMG
PostNapisane: 31 marca 2020, 21:56 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 38
Posty: 7013
Lokalizacja: Rawicz Wlkp
Moje BMW: 740i 6gang
Kod silnika: M60B40
Kurde człowieku Ty czytać nie umiesz?? Bez urazy ale pierdolisz dla zasady.

Nie napisałem że termostat jest identyczny. Tylko że to miks m60 i m62 do tego ulepszony... Ale tylko ulepszony a nie nowa konstrukcja.

Termostat ma temperatury pracy jak ten w m60 mimo że nie jest zamienny ale jego idea był powrót do temperatury pracy m60 bo ta z m62 była do dupy.

Rozrząd nie jest zamienny ale jest też wg idei m60 czyli solidny dwurzedowy łańcuch a nie jeden rząd jak w m60.

Rurka z wodą to problem modeli nowszych czyli N62 a nie m62.

Reasumując S62 to rozwinięcie m62 z powrotem do trwałości m60 pomijając zrypany system vanos.

I nie uraz się wolę swój kompresor jak vanosy które już miałem i są do dupy wg mnie. Po prostu wolę mieć 525km i 750nm jak vanosa tylko tyle i aż tyle

Ewentualnie wolałbym w212 polift zrobić downpipe lepszy IC program i mieć 650 do 700km i nawet na m5 e39 nie marnować paliwa ale jestem za biedny i umiem się do tego przyznać i nie muszę dorabiać legendy do swojego auta.

Swoją drogą Cobra Weinec jest prosta jak cep ale ma 12,9 litra v8 i 1760NM i dom bym oddał za takie cudo ale nie warto pewnie bo nie ma vanosa.....


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Zdzira 850I-->> Mercedes E55AMG
PostNapisane: 31 marca 2020, 22:10 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 384
Lokalizacja: Górny Śląsk
Moje BMW: E46 330CI / E39 520i
Kod silnika: M54B30
Zdzira 850I napisał(a):
Kurde człowieku Ty czytać nie umiesz?? Bez urazy ale pierdolisz dla zasady.

Nie napisałem że termostat jest identyczny. Tylko że to miks m60 i m62 do tego ulepszony... Ale tylko ulepszony a nie nowa konstrukcja.

Termostat ma temperatury pracy jak ten w m60 mimo że nie jest zamienny ale jego idea był powrót do temperatury pracy m60 bo ta z m62 była do dupy.

Rozrząd nie jest zamienny ale jest też wg idei m60 czyli solidny dwurzedowy łańcuch a nie jeden rząd jak w m60.

Rurka z wodą to problem modeli nowszych czyli N62 a nie m62.

Reasumując S62 to rozwinięcie m62 z powrotem do trwałości m60 pomijając zrypany system vanos.

I nie uraz się wolę swój kompresor jak vanosy które już miałem i są do dupy wg mnie. Po prostu wolę mieć 525km i 750nm jak vanosa tylko tyle i aż tyle

Ewentualnie wolałbym w212 polift zrobić downpipe lepszy IC program i mieć 650 do 700km i nawet na m5 e39 nie marnować paliwa ale jestem za biedny i umiem się do tego przyznać i nie muszę dorabiać legendy do swojego auta.

Swoją drogą Cobra Weinec jest prosta jak cep ale ma 12,9 litra v8 i 1760NM i dom bym oddał za takie cudo ale nie warto pewnie bo nie ma vanosa.....


Jakie przewagi ma jeszcze M60 nad M62?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Zdzira 850I-->> Mercedes E55AMG
PostNapisane: 1 kwietnia 2020, 09:19 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 38
Posty: 7013
Lokalizacja: Rawicz Wlkp
Moje BMW: 740i 6gang
Kod silnika: M60B40
po za ogólną trwałością brak przewag M60 nad M62 w mocy momencie lepsze jest M62 ale w trwałości niestety nie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Zdzira 850I-->> Mercedes E55AMG
PostNapisane: 1 kwietnia 2020, 10:23 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 10684
Moje BMW: E46 | E46 M3
Kod silnika: M54B30| S54B32
Zdzira 850I napisał(a):
Kurde człowieku Ty czytać nie umiesz?? Bez urazy ale pierdolisz dla zasady.

Nie napisałem że termostat jest identyczny. Tylko że to miks m60 i m62 do tego ulepszony... Ale tylko ulepszony a nie nowa konstrukcja.

Termostat ma temperatury pracy jak ten w m60 mimo że nie jest zamienny ale jego idea był powrót do temperatury pracy m60 bo ta z m62 była do dupy.

Rozrząd nie jest zamienny ale jest też wg idei m60 czyli solidny dwurzedowy łańcuch a nie jeden rząd jak w m60.

Rurka z wodą to problem modeli nowszych czyli N62 a nie m62.

Reasumując S62 to rozwinięcie m62 z powrotem do trwałości m60 pomijając zrypany system vanos.

I nie uraz się wolę swój kompresor jak vanosy które już miałem i są do dupy wg mnie. Po prostu wolę mieć 525km i 750nm jak vanosa tylko tyle i aż tyle

Ewentualnie wolałbym w212 polift zrobić downpipe lepszy IC program i mieć 650 do 700km i nawet na m5 e39 nie marnować paliwa ale jestem za biedny i umiem się do tego przyznać i nie muszę dorabiać legendy do swojego auta.

Swoją drogą Cobra Weinec jest prosta jak cep ale ma 12,9 litra v8 i 1760NM i dom bym oddał za takie cudo ale nie warto pewnie bo nie ma vanosa.....

Krzyśku troche źle na to patrzysz, te wszystkie czesci maja swoja zasade dzialanie taka sama, budowa jest inna i to nie znaczy ze s62 to rozwiniecie m60, bo to duze naduzycie
S62 to zupelnie inny silnik niz m60/m62, tak samo s54 to zupelnie inny silnik niz m54 mimo ze wszystkie maja takie sama zasade dzialania, bo idac Twoja logika mozna by napisac ze v8 BMW to rozwiniecie v8 caddilaca z 1914 gdzie poraz pierwszy zastosowano silniki w takim ukladzie.
Podam przyklad z moich autach jak rozlozysz M54 i S54 to nic nie pasuje zamiennie z tych silnikow do siebie, no chyba ze akurat jakas srubka 10mm bedzei miala taka sama dlugosc

A to ze Twoj silnik ma dolozony kompresor nie czyni go innym niz jego wolnossaca odmiana stosowana w cywilnych slabszych odmianach, bo duzo czesci tych obu silnikow mozna stosowac zamiennie

Ktora droga budowania silnikow jest lepsza niech pozostanie dla kazdego indywidualnie do oceny, ale wielu ludzi wlasnie kreci ta unikatowosc, stad tez odzwierciedlenie w cenach rynkowych i popycie

_________________
Obrazek
Because life is too short to drive boring cars.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Zdzira 850I-->> Mercedes E55AMG
PostNapisane: 1 kwietnia 2020, 16:31 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 3900
Moje BMW: M5
Kod silnika: S62/S63
Zdzira 850I napisał(a):
Kurde człowieku Ty czytać nie umiesz?? Bez urazy ale pierdolisz dla zasady.

Nie napisałem że termostat jest identyczny. Tylko że to miks m60 i m62 do tego ulepszony... Ale tylko ulepszony a nie nowa konstrukcja.

Termostat ma temperatury pracy jak ten w m60 mimo że nie jest zamienny ale jego idea był powrót do temperatury pracy m60 bo ta z m62 była do dupy.

Rozrząd nie jest zamienny ale jest też wg idei m60 czyli solidny dwurzedowy łańcuch a nie jeden rząd jak w m60.

Rurka z wodą to problem modeli nowszych czyli N62 a nie m62.

Reasumując S62 to rozwinięcie m62 z powrotem do trwałości m60 pomijając zrypany system vanos.

...

Swoją drogą Cobra Weinec jest prosta jak cep ale ma 12,9 litra v8 i 1760NM i dom bym oddał za takie cudo ale nie warto pewnie bo nie ma vanosa.....


Mi zarzucasz problemy z czytaniem? Niech przemówią fakty o powrocie do temperatury M60:
Temp pracy termostatu M60 85-95C
https://www.realoem.com/bmw/enUS/showpa ... Id=11_4650
Termostat S62 79C:
https://www.realoem.com/bmw/enUS/showpa ... Id=11_2666
Zresztą ten typ termostatu ma minimum 60% pojazdów na całym świecie i stosowany jest od dziesiątek lat, a nie że dostał go po M60.
Jak już chcesz zabłysnąć Cobrą to chociaż dobrze spisz parametry, bo żaden ich model wolnossący nie ma 1760Nm z 12.9l pojemności...
Rozumiem, że dla Ciebie te wszystkie zauważalne różnice to nic, nie brudzisz sobie rąk - ok, ale one są i wynikają z innej charakterystyki pracy.
Chwalisz się wysokim momentem M113k przy obrotach i wartościach na poziomie diesla 3.0D, to powiedz ile go masz przy obrotach typowych dla usportowionych silników - 6.5k, 7k, 7.5k?
Nikt Cię nie przekonuje do M5, ale nie pisz bzdur, bo coś Ci się wydaje i nie pasuje do Twoich przekonań.
PEACE

_________________
I miejsce Zlot BMW-Sport 2013, w sumie II miejsce, bo Waldek wygrał finał
III miejsce Zlot BMW-Sport 2014 (pow. 3L)
Mistrz Grand Prix Polski 2014 Street RWD
II wicemistrz GPP 2015 Street RWD
Wicemistrz GPP 2016 Street RWD
Tor Pszczółki 49.5s E39
Tor Koszalin 53.9s E39


Ostatnio edytowano 1 kwietnia 2020, 16:49 przez Lincoln, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Zdzira 850I-->> Mercedes E55AMG
PostNapisane: 1 kwietnia 2020, 16:47 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 38
Posty: 7013
Lokalizacja: Rawicz Wlkp
Moje BMW: 740i 6gang
Kod silnika: M60B40
Cobra weinec robiona podróbka w Niemczech było nawet na forum kiedyś o niej.

Mam stały moment od 2600 do 6000 w zasadzie to większy zakres jak u ciebie. A diesel ma fajny moment w zakresie 2 do 4 tysięcy a często i mniej czyli zakres obrotów bieda niestety. I nie chwalę się moment takie są fakty że jak obydwoje ruszymy z 2 biegu z obrotów jalowych to dostaniesz i Ty i v10 takie wciry że szok.

Ale ogólnie kończę z Tobą polemikę bo żal słów żyj w swoim świecie gdzie m5 e39 to najlepszy wóz świata dla mnie okazałeś się zwykłym penerem i tyle do tego bez umiejętności czytania ze zrozumieniem.

Także proszę opuść moja galeria i tyle.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Zdzira 850I-->> Mercedes E55AMG
PostNapisane: 1 kwietnia 2020, 16:52 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 3900
Moje BMW: M5
Kod silnika: S62/S63
Zdzira 850I napisał(a):
Cobra weinec robiona podróbka w Niemczech było nawet na forum kiedyś o niej.

Mam stały moment od 2600 do 6000 w zasadzie to większy zakres jak u ciebie. A diesel ma fajny moment w zakresie 2 do 4 tysięcy a często i mniej czyli zakres obrotów bieda niestety. I nie chwalę się moment takie są fakty że jak obydwoje ruszymy z 2 biegu z obrotów jalowych to dostaniesz i Ty i v10 takie wciry że szok.


Tak w moim temacie było o Cobrze z Niemiecc...

Śmiało, wrzuć pomiar z 2b. 0-100km/h, sam jestem ciekawy tych wcir.

_________________
I miejsce Zlot BMW-Sport 2013, w sumie II miejsce, bo Waldek wygrał finał
III miejsce Zlot BMW-Sport 2014 (pow. 3L)
Mistrz Grand Prix Polski 2014 Street RWD
II wicemistrz GPP 2015 Street RWD
Wicemistrz GPP 2016 Street RWD
Tor Pszczółki 49.5s E39
Tor Koszalin 53.9s E39


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Zdzira 850I-->> Mercedes E55AMG
PostNapisane: 1 kwietnia 2020, 17:33 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 38
Posty: 7013
Lokalizacja: Rawicz Wlkp
Moje BMW: 740i 6gang
Kod silnika: M60B40
Ja mam drugi bieg do 130..... Po drugie nie czuję potrzeby udowadniać komuś takich prostych rzeczy jak to że 5,5 v8 z kompresor ma lepszą elastyczność jak 5,0 v8 bez kompresor.....

No to jak było w twoim to co mi tu bajasz....

Powiedział a kysz. Chcesz dosrywaj innym ja się nie będę już zniżał do twojego poziomu.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Zdzira 850I-->> Mercedes E55AMG
PostNapisane: 1 kwietnia 2020, 17:44 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 8251
Lokalizacja: Poznań
Garaż: M3 e92 G-power 580hp
:kwasny:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Zdzira 850I-->> Mercedes E55AMG
PostNapisane: 1 kwietnia 2020, 20:49 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 6262
Santino napisał(a):
bo idac Twoja logika mozna by napisac ze v8 BMW to rozwiniecie v8 caddilaca z 1914 gdzie poraz pierwszy zastosowano silniki w takim ukladzie

Dokładnie, a m52b28 to to samo co 2jz... R6, zmienne fazy itd.

Zdzira 850I napisał(a):
kończę z Tobą polemikę bo żal słów żyj w swoim świecie gdzie m5 e39 to najlepszy wóz świata dla mnie okazałeś się zwykłym penerem i tyle do tego bez umiejętności czytania ze zrozumieniem.

Po primo Krzychu, to nikt nie pisał, że M5 E39 jest najlepsze ma świecie... a o tym , że w zestawieniu ze stosunkowo prostą konstrukcją jaka cechuje silniki AMG, czyli taki niemiecki odpowiednik amerykańskiego musclecara, to s62, jest to prawdziwa szkoła Motorsportu, N/A a jednak 400ps o świetnej charakterystyce (w tamtych latach) to samo jest w starej s50/s54b32 w m3. BMW M zawsze słynęło z rozwiązań które wyprzedzały konkurencję performancem, nie tylko silnikowo, ale w prowadzeniu, zawieszeniowo, wszystko w mpowerach się różni od cywilnych wersji. Tak, że ta otoczka z dupska się nie wzięła.

Po secundo z tymi penerami to pokaz kultury z twojej strony na poziomie gimnazjum.

_________________
...bo przyjemności z jazdy nie mierzymy ilością spalanego paliwa ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Zdzira 850I-->> Mercedes E55AMG
PostNapisane: 1 kwietnia 2020, 20:54 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 38
Posty: 7013
Lokalizacja: Rawicz Wlkp
Moje BMW: 740i 6gang
Kod silnika: M60B40
Pokaz mojej kultury?? To ja wam w galeriach wciskam że trupem jeździcie?? Ok to uznajemy że jestem idiota bez szkoły i kultury a Wy macie kulturę ogładę i wiedzę. I na tym kończymy temat.

Aha amg to lipa m to frajda do kompletu jak tak chcecie to ok mnie to nie boli za to boli was że amg dorównuje m co wiadomo od lat inaczej nikt by nowych amg za taki hajs nie kupował ale ok.

Do nie usłyszenia


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Zdzira 850I-->> Mercedes E55AMG
PostNapisane: 1 kwietnia 2020, 20:59 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 2080
Lokalizacja: Kraków
Moje BMW: E81
Kod silnika: N54b30a
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=172345
Zdzira 850I napisał(a):
Pokaz mojej kultury?? To ja wam w galeriach wciskam że trupem jeździcie??



Zdzira, ale kto Ci coś takiego napisał? Zacietrzewiłeś się mega, totalnie nie potrzebnie...

_________________
Galeria Turasa 328iT:
https://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=137931

Galeria Compacta 325ti
https://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=161392&start=0

Galeria M5:
https://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=89&t=158685&start=0

Galeria jedynki 135i:
https://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=172345


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Zdzira 850I-->> Mercedes E55AMG
PostNapisane: 1 kwietnia 2020, 21:08 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 3900
Moje BMW: M5
Kod silnika: S62/S63
Zdzira 850I napisał(a):
I nie chwalę się moment takie są fakty że jak obydwoje ruszymy z 2 biegu z obrotów jalowych to dostaniesz i Ty i v10 takie wciry że szok.
....

Ja mam drugi bieg do 130..... Po drugie nie czuję potrzeby udowadniać komuś takich prostych rzeczy jak to że 5,5 v8 z kompresor ma lepszą elastyczność jak 5,0 v8 bez kompresor.....


Piszesz o "faktach", a potem nie masz zamiaru tego udowodnić...

No nic, Szerokości.

_________________
I miejsce Zlot BMW-Sport 2013, w sumie II miejsce, bo Waldek wygrał finał
III miejsce Zlot BMW-Sport 2014 (pow. 3L)
Mistrz Grand Prix Polski 2014 Street RWD
II wicemistrz GPP 2015 Street RWD
Wicemistrz GPP 2016 Street RWD
Tor Pszczółki 49.5s E39
Tor Koszalin 53.9s E39


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 422 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 22  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 21 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL