BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 1 maja 2024, 11:31

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1




Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 422 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 22  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Zdzira 850I-->> Mercedes E55AMG
PostNapisane: 30 marca 2020, 13:58 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 38
Posty: 7012
Lokalizacja: Rawicz Wlkp
Moje BMW: 740i 6gang
Kod silnika: M60B40
Lincoln to ile kosztuje zrobienie silnika w f10???

Po drugie s62 aż tak bardzo się różni od m62?? Nie sądzę. Rozrząd z m60 tak naprawdę vanosy jak w m62 większą pojemność ostrzejsze walki i tyle. A kompresor to wg Ciebie mała zmiana?? To czemu go sobie nie dolozysz skoro to takie proste?? Nie zrozum mnie źle ale robicie z m5 e39 bolid F1 a to żaden cud. Już e60 i v10 to dużo bardziej ciekawe auto wg mnie.

I które to amg są tak tanie?? Te trupy w które trzeba 50 tys włożyć w pierwszy kwartał??


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Zdzira 850I-->> Mercedes E55AMG
PostNapisane: 30 marca 2020, 14:39 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 10684
Moje BMW: E46 | E46 M3
Kod silnika: M54B30| S54B32
M5 e39 ma juz status kultowego, osiagi jakie ma takie ma kazdy wie, ale bylo produkowane w czasach kiedy freunde am faher nie bylo pustym marketingowym frazesem.
wg wielu to jedno z najlepszych modeli od M gmbh. e55 moze byc lepszym autem pod paroma wzgledami, ale jakos sie nie slyszy ze to najlepsze auto ktore wypuscilo amg.
moc i osiagi to nie wszystko co idealnym przykladem jest m3 e30 i obecne ceny tego wozu
Obrazek
Tutaj juz jakis poglad jest na ponad 50tys petrolheadow co glosowali, przegrala tylko z m3 csl :)

_________________
Obrazek
Because life is too short to drive boring cars.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Zdzira 850I-->> Mercedes E55AMG
PostNapisane: 30 marca 2020, 15:35 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 14119
Lokalizacja: Cieśnina złych przeżyć
Moje BMW: E60
Kod silnika: M57N
Garaż: Na przylądku, w portowej tawernie.
https://www.gieldaklasykow.pl/mercedes/

Zdzira, wystaw na giełdzie klasyków, tam co drugie auto kosztuje ponad 100 tys, nikt nawet Twojej ceny nie zauważy :rotfl: Jeszcze Ci napiszą,ze za mało chcesz :D

_________________
Obrazek
"Yes, Lucifer has come to our little world of milk and petrol"


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Zdzira 850I-->> Mercedes E55AMG
PostNapisane: 30 marca 2020, 16:33 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 8235
Lokalizacja: Poznań
Garaż: M3 e92 G-power 580hp
Wszystko się zgadza, ale jako byly uzytkownik e39 m5 a teraz uzytkownik e92 m3 to twierdzę, ze jednak m3 lepsze. Mniej pali zupy i praktycznie nic oleju + edc i system CiC sprawia,ze moim zdaniem status najlepszego m w histori uzyskuje m3 e90 w manualu oczywiscie :)
Polączenie ekonomi, praktycznosci i sportowego ducha w kwintesencji motoryzacji jakim jest silnikwolnossacy v8 -takiego auta juz nie zrobią ;)

W sumie nie daleko jest e90 m3 manual do e39 m5 ;) i takie auto bym nazwał najlepszym i najbardziej uniwersalnym m w histori :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Zdzira 850I-->> Mercedes E55AMG
PostNapisane: 30 marca 2020, 16:51 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 1736
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E60 M5; F10 520d LCI
Kod silnika: S85, B47
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=89&t=169226
Tutaj chyba nie ma co dyskutować, bo każdy ma swój punkt widzenia ;) Dla mnie z kolei, jako osoby, która przez prawie 6 lat ujeżdżała E39, z perspektywy odczuć jazdy E60 jest stopień wyżej. Oczywiście największą wadą tego auta jest jego awaryjnośc, ale odczucia z jazdy potrafią na prawde przyćmić wiele z tych wad. I zauważyłem, że to opinia praktycznie każdego, kto się przesiada w takiej kolejności jak ja. Aczkolwiek E39 też wspominam bardzo miło.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Zdzira 850I-->> Mercedes E55AMG
PostNapisane: 30 marca 2020, 18:55 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 3900
Moje BMW: M5
Kod silnika: S62/S63
Zdzira 850I napisał(a):
Po drugie s62 aż tak bardzo się różni od m62?? Nie sądzę. Rozrząd z m60 tak naprawdę vanosy jak w m62 większą pojemność ostrzejsze walki i tyle. A kompresor to wg Ciebie mała zmiana?? To czemu go sobie nie dolozysz skoro to takie proste?? Nie zrozum mnie źle ale robicie z m5 e39 bolid F1 a to żaden cud.


Serio chcesz ze mną wchodzić w polemikę na temat różnic S62 vs M62? W rozrządzie nic nie pasuje z M60/M62. Vanos??? Jeden działa będąc zasilanym z magistrali 5bar, drugi 100bar, jeden obsługuje 2 wałki, drugi 4, jeden ma elektrozawór na głowice drugi cztery elektrozawory, w dodatku zupełnie inne, poglądowe czesci:
M62
https://mehenker.com/pl/bmw/15-regenera ... tu-v8.html
S62
https://mehenker.com/pl/bmw/16-regenera ... w-e39.html
ITB, Natrysk na denka tłoków, dwustopniowa misa, trójkomorowa pompa oleju itd, itd, różnic są setki w samym silniku.
Dołożenie kompressora: All w szopie sam montował.
To nigdy nie był bolid, ale auto ma swoją "otoczkę" nie bez powodu.

_________________
I miejsce Zlot BMW-Sport 2013, w sumie II miejsce, bo Waldek wygrał finał
III miejsce Zlot BMW-Sport 2014 (pow. 3L)
Mistrz Grand Prix Polski 2014 Street RWD
II wicemistrz GPP 2015 Street RWD
Wicemistrz GPP 2016 Street RWD
Tor Pszczółki 49.5s E39
Tor Koszalin 53.9s E39


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Zdzira 850I-->> Mercedes E55AMG
PostNapisane: 30 marca 2020, 19:04 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 38
Posty: 7012
Lokalizacja: Rawicz Wlkp
Moje BMW: 740i 6gang
Kod silnika: M60B40
Tak a masz 3 pompy wody 2 intercoolery?? To że alduwiel to zrobił to super ale ciekawe czy to przejedzie 300 tys bo takie przebiegi robi mój silnik bez problemu.

Twój rozrząd jest inny to proste ale to koncepcja zastosowana w m60 dwurzedowy łańcuch zamiast 1 rzędu w m62 i tyle magii w tym nie ma.

A co do vanosow to czym tu sikac pod siebie zawodna technologia do tego klepiaca jak diesel a i tak nie generuje 500nm przy 2000rpm jak u mnie ani tym bardziej 750 przy 2600rpm jak u mnie

Miałem cie za poważnego gościa tymczasem jesteś typem szeroko znanym jako to co mam jest najlepsze

Ja tak nie mam. Przyznaję bez bicia wolałbym m6 e63 z manual i bikompresor od gpower na 800km

Jedyne co ma fajne m5 a czego nie ma amg to szpera ale prościej do amg dać szpere jak kompresor do m5 gdzie ścianki między tlokami są grubości włosa


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Zdzira 850I-->> Mercedes E55AMG
PostNapisane: 30 marca 2020, 19:17 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 3900
Moje BMW: M5
Kod silnika: S62/S63
A do czego intercoolery w na? Zresztą są tak wydajne, że po jednym starcie w ciepły dzień moc ucieka okrutnie, stąd w USA są zestawy poprawiające. Nigdzie nie napisałem że najlepsze (nawet mając f90 bym tak nie uważał), ale nie zakrzywiaj rzeczywistości, że s62 jest jak m62, a m113 nie jest jak m113k, bo jest dokładnie odwrotnie, bo m113 to cała rodzina bdb silników o tych samych rozwiązaniach.

_________________
I miejsce Zlot BMW-Sport 2013, w sumie II miejsce, bo Waldek wygrał finał
III miejsce Zlot BMW-Sport 2014 (pow. 3L)
Mistrz Grand Prix Polski 2014 Street RWD
II wicemistrz GPP 2015 Street RWD
Wicemistrz GPP 2016 Street RWD
Tor Pszczółki 49.5s E39
Tor Koszalin 53.9s E39


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Zdzira 850I-->> Mercedes E55AMG
PostNapisane: 30 marca 2020, 20:06 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 2290
Lokalizacja: Poznan
Moje BMW: C400 4matic
Najbardziej kultowym M5 jest M5 E60 I jego jednostka V10.Wiadomo wytrzymała ona nie jest ale tu nie o to tutaj chodzi.Z mercedesow kultowy najbardziej jest C63 W204.Potężne V8 w niedużym sedanie.Europoejskie muscle cars.E55 w211 fajna altermatywa dla emek.Takie spory co lepsze czy amg czy mpower to jak pytanie czy cycki są lepsze czy damskie posladki :D

_________________
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=91120 ocen moja Becie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Zdzira 850I-->> Mercedes E55AMG
PostNapisane: 30 marca 2020, 20:55 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 38
Posty: 7012
Lokalizacja: Rawicz Wlkp
Moje BMW: 740i 6gang
Kod silnika: M60B40
S62 to jest rozwinięcie m62 i tyle bo jak nie to czego?? To połączenie tego co najlepsze w m60 i m62 w zasadzie Tak samo jak m113k to rozwinięcie m113. I tyle w temacie. Bawara ma rację pomijając trwałość fajne to jest v10 w e60.

Chodź dla przykładu w212 polift z 5,5 w biturbo robi się byle softem na 650km i nie rypie się jak m5 f10. Ale to inna kasa już jest.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Zdzira 850I-->> Mercedes E55AMG
PostNapisane: 30 marca 2020, 20:58 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 38
Posty: 7012
Lokalizacja: Rawicz Wlkp
Moje BMW: 740i 6gang
Kod silnika: M60B40
Aha ja wolę pośladki choć cyckami nie gardze :hyhy:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Zdzira 850I-->> Mercedes E55AMG
PostNapisane: 30 marca 2020, 23:13 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 23105
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: E36&E46&F30
Garaż: E36 316i Compact & E46 320CI Coupe & F30 320D Sedan
powodzenia w sprzedaży :) klient się trafi odpowiedni hajs zostawi ;)

_________________
''Dobrze że za BAN-y płacą''


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Zdzira 850I-->> Mercedes E55AMG
PostNapisane: 31 marca 2020, 08:47 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 10684
Moje BMW: E46 | E46 M3
Kod silnika: M54B30| S54B32
Zdzira 850I napisał(a):
S62 to jest rozwinięcie m62 i tyle bo jak nie to czego?? To połączenie tego co najlepsze w m60 i m62 w zasadzie Tak samo jak m113k to rozwinięcie m113. I tyle w temacie. Bawara ma rację pomijając trwałość fajne to jest v10 w e60.

Chodź dla przykładu w212 polift z 5,5 w biturbo robi się byle softem na 650km i nie rypie się jak m5 f10. Ale to inna kasa już jest.

Krzysiek jak Cie znam i lubie, tak wydaje mi sie że własnie za bardzo chcesz bronic swoje auto
Magia M z tamtych lat to w bezposrednim stopniu przeniesienie silnikow i rozwiazan z motorsportu do aut cywilnych.
Piszesz ze S62 to tylko rozwiniecie M60, moim zdaniem to zupelnie inne silniki (tak samo jak w przypadku M54/S54), ale jesli juz tak na to patrzymy to mozemy tez powiedziec ze p60b40 to rozwiniecie s62.
amg ma inna filozofie to autostradowe cruisery, Mki za to z malymi zmianami z powodzeniem lataja po torach na calym swiecie

_________________
Obrazek
Because life is too short to drive boring cars.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Zdzira 850I-->> Mercedes E55AMG
PostNapisane: 31 marca 2020, 09:01 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 35
Posty: 1457
Moje BMW: F30
Kod silnika: N20B20
Garaż: było e39 530i http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=155769
było e46 325i http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=165786
jest f30 328i http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=168768
Zrobie trzecie, ostatnie podejście do wyjasnienia :D

Twoje auto może robić milion kilometrów na godzine, 100-200 w czasie 0,5s i palić 2 litry wody na 600km a i tak będzie gorsze od M5.
Nie ważne ile przytoczysz argumentów, faktów, wykresów tego nie zmienisz.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Zdzira 850I-->> Mercedes E55AMG
PostNapisane: 31 marca 2020, 09:23 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 38
Posty: 7012
Lokalizacja: Rawicz Wlkp
Moje BMW: 740i 6gang
Kod silnika: M60B40
ok r4ll ale jakieś fakty na poparcie twojej tezy czy tylko bo Ty tak mówisz?? bo sorry ja tak samo mogę powiedzieć w drugą stronę, fakty panie fakty poproszę

Santino tak bronię bo nagonka się tu zrobiła jak u Franka w zasadzie i to nagonka ludzi których miałem za poważnych fanów motoryzacji ogólnie jako całości a nie tylko tego co obecnie stoi w garażu...

Napisałem, że S62 to miks M60/M62 z ostrzejszym rozrządem i taka jest w zasadzie racja Panowie. Całkiem nowa konstrukcja to było V10 w e60

S62 ma łańcuch i termostat oraz temp pracy jak M60 ( i dobrze bo w M62 spierdolono te elementy )

Do tego ma rozwiązania z M62 jak vanos i ogólne odelżenie konstrukcji jak M62 też dobrze zapewnia to moc w szerszym paśmie i ogólnie lepszą sprawność silnika.

Do tego ostre wałki wyższa odcinką ( która ma sens dzięki ostrym wałkom ) itb super sprawa i oddzielne przepustnice ale to bmw miało już od lat przecież żadna rewolujca w m5 e34 też było itb i oddzielne przepustnice czyż nie??

Zgadzam się Santino że AMG jest lepszym cruiserem a M lepsze na torze ale za to jest gorszym cruiserem ( mniej miejsca w środku, mniejszy bagażnik, manual akurat zaletą nie jest w codziennej jeździe tylko na torze ) czyli chyba mamy remis. Do tego bez urazy do latania po zakrętach się nie kupuje e39 bo to się i tak nie nadaje ani też w211 od tego jest porsche jak mnie znajomy w Porsche Turbo przewiózł po zakrętach to nie wiedziałem gdzie mam nerki a gdzie wątrobę.

A swoją drogą co do zakrętów masz w m5 e398 aktywne fotele które w zakrętach dbają o pozycję za kierownicą?? No nie ma a ja mam i bardzo to sobie chwalę mimo, że fotele AMG też są super wyprofilowane w serii podobnie jak m5 ale jednak po włączeniu tego jest bajka Panowie.

Także każde auto ma swoje smaczki i wiem też chyba coś o BMW przejeździłem tym sporo kilometrów i to głównie mocnymi V8 jedno nawet i szperę i manual miało choć oczywiście do M nie dorastało to jest oczywistym faktem.

Szpera to jest to czego mi brakuje w amg ( w moim roczniku nie idzie jej dołożyć ale już w 2004 i dalej można ) w zasadzie i raz na jakiś czas manual by się przydał i to tyle.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Zdzira 850I-->> Mercedes E55AMG
PostNapisane: 31 marca 2020, 09:24 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 8235
Lokalizacja: Poznań
Garaż: M3 e92 G-power 580hp
Taki merol gorszy od m5 e39? A skąd wiesz takie rzeczy skoro niemiales ani tego ani tamtego modelu ;) na oko tak Ci się tylko wydaje r4ll a wszystko okazalo by się w praniu


Ostatnio edytowano 31 marca 2020, 09:28 przez alduwiel, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Zdzira 850I-->> Mercedes E55AMG
PostNapisane: 31 marca 2020, 09:26 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 38
Posty: 7012
Lokalizacja: Rawicz Wlkp
Moje BMW: 740i 6gang
Kod silnika: M60B40
bo tak powiedział i basta


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Zdzira 850I-->> Mercedes E55AMG
PostNapisane: 31 marca 2020, 09:29 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 35
Posty: 1457
Moje BMW: F30
Kod silnika: N20B20
Garaż: było e39 530i http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=155769
było e46 325i http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=165786
jest f30 328i http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=168768
alduwiel, Nie muszę być na mt everest by wiedzieć, że na jego szczycie piździ.

Zdzira 850I, Argumentem dokumentującym moją teze jest obecna sytuacja rynkowa tych aut. To jest fakt.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Zdzira 850I-->> Mercedes E55AMG
PostNapisane: 31 marca 2020, 10:07 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 350
Moje BMW: G20
Kod silnika: B48
Myślę że ilość telefonów zweryfikuje Wasze rozterki :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Zdzira 850I-->> Mercedes E55AMG
PostNapisane: 31 marca 2020, 10:08 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 7115
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: M3
Wg mnie w ogóle źle porównujecie modele.
Dla E39 konkurencją był W210
W211 to konkurent dla E60.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 422 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 22  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 32 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL