Witam wszystkich użytkowników BMW-Sport oraz gości oglądających
Długo wahałem się z myślą o rozstaniu z moim poprzednim E46 Coupe, auto było przeze mnie doinwestowane i w całkiem przyzwoitym stanie blacharskim. Autko było wystawione dłuższy czas, potem zjechałem z ceny początkowej... Ogłoszenie miało się skończyć za 4dni i już wtedy byłem pewien - auto zostaje nic na siłę i nie za pół darmo. Jednak chyba tego samego albo kolejnego dnia zadzwonił konkretny kupiec z Krakowa który powiedział że przyjeżdża i zabiera, widział historie na forum i był pewny zakupu. Tak też się stało przyjechał zapłacił tyle ile chciałem i zabrał moje złotko..
Po pierwszym telefonie i deklaracji zacząłem rozglądać się za kolejnym autem ze stajni BMW

Obrałem sobie mocne założenia - miało być spełnione marzenie o bezdaszniku czyli: E46 Cabrio 330i z manualem, org M-Pakiem i w niebieskim lub czarnym kolorze. Na portalach aukcyjnych znalazłem 2szt które nie wydawały się ulepami a jednocześnie ich cena nie była kosmiczna

Dzień po sprzedaży złotka pojechałem oglądać owe BMki i pierwsza obejrzana została przygarnięta przeze mnie
Auto miało 2 właścicieli w Polszy, pierwszy sprowadził autko dla narzeczonej która niestety nie chciała nim jeździć - ponoć manual i 231km jej nie służyły

Druga właścicielka - tak była to kobieta - doinwestowała autko całkiem dobrze, biorąc pod uwagę że miała je rok - zrobiona cała zawiecha, odma z przewodami, świece, założony nowy (miesięczny!) gaz sekwencyjny, dokupiony wiatrołap, nowe opony letnie przód na 19cali, świeży serwis olejowy, wymienione płyny - to tak zgrubnie wszystkiego nie da się pamiętać

Oczywiście wymiany poparte fakturami, których dostałem stosik
Auto ma też wymienioną skrzynie z 5b na 6b - wymiana były dokonana przez Niemca i poprzednia właścicielka była zdziwiona gdy zadałem pytanie dlaczego jest skrzynia 6b, po prostu nawet nie była tego świadoma że powinna być 5b. Dla mnie na plus oczywiście
Troszkę się rozpisałem, jeśli ktoś doczytał dzięki za cierpliwość do moich wypocin
Czas na VIN:
Dane pojazdu
Art.
Wartość
Numer podwozia WBABS51020EW03739
Kod typu BS51
Typ 330CI (EUR)
Typoszereg E E46 (C)
Seria 3
Rodzaj konstrukcji CABRIO
Układ kierowniczy LL
Drzwi 2
Silnik M54
Pojemność skokowa 3.00
Moc 170
Napęd HECK
Skrzynia biegów MECH
Kolor BLACK SAPPHIRE METALLIC (475)
Tapicerka STANDARDLEDER/GRAU (N6TT)
Data prod. 2001-07-26
Składanie Wyposażenie
Kod
Nazwa (interfejs)
Nazwa (ETK)
S210A DYNAMISCHE STAB. CONTROL (DSC) Dynamiczny ukł. przeciwpoślizgowy
S226A SPORTLICHE FAHRWERKSABSTIMMUNG Sportowe dostosowanie podwozia
S249A MULTIFUNKTION FUER LENKRAD Wielofunkcyjność dla kierownicy
S320A MODELLSCHRIFTZUG ENTFALL Brak napisu modelu
S338A M SPORTPAKET II M Pakiet sportowy II
S380A HARDTOP-VORBEREITUNG Przygotowanie pod Hardtop
S388A VERDECK SCHWARZ Dach składany czarny
S428A WARNDREIECK Trójkąt ostrzegawczy i apteczka
S431A INNENSPIEGEL,AUTOMATISCH ABBLENDEND Lusterko wewn. ściemniane automatycznie
S441A RAUCHERPAKET Pakiet dla palących
S459A SITZVERSTELLUNG, ELEKTR.MIT MEMORY Elektryczna regulacja foteli z pamięcią
S464A SKISACK Worek na narty
S481A SPORTSITZE FUER FAHRER/BEIFAHRER Fotel sportowy
S494A SITZHEIZUNG FUER FAHRER/BEIFAHRER Podgrzwanie fotela kierowcy/pasażera
S502A SCHEINWERFER-WASCHANLAGE Spryskiwacze reflektorów
Kod
Nazwa (interfejs)
Nazwa (ETK)
S508A PARK DISTANCE CONTROL (PDC) Park Distance Control (PDC)
S521A REGENSENSOR Czujnik deszczu
S522A XENON-LICHT Światło ksenonowe
S534A KLIMAAUTOMATIK Klimatyzacja automatyczna
S662A RADIO BMW BUSINESS CD Radio BMW Business CD
S676A HIFI LAUTSPRECHERSYSTEM System głośników HiFi
S710A M LEDERLENKRAD M Kier. sport. wielofunk.
S716A M AERODYNAMIKPAKET II Pakiet aerodynamiczny
S760A INDIVIDUAL HOCHGLANZ SHADOW LINE Wysoki połysk Shadow-Line
S772A INTERIEURLEISTE ALU BLACK CUBE Listwy wewnętrzne Alu Black Cube
S785A WEISSE BLINKLEUCHTEN Lampy kierunkowskazów białe
S789A M LM-RAEDER MIT MISCHBEREIFUNG Obr. BMW, st. le. indywid.
L801A DEUTSCHLAND-AUSFUEHRUNG Wersja krajowa Niemcy
S863A SERVICE KONTAKT-FLYER EUROPA Spis dealerów, Europa
S879A DEUTSCH / BORDLITERATUR Literatura pokładowa, niemiecki
Kod
Nazwa (interfejs)
Nazwa (ETK)
S915A AUSSENHAUTSCHUTZ ENTFALL Dummy-SALAPA
Składanie Wyposażenie seryjne
Kod
Nazwa (interfejs)
Nazwa (ETK)
S399A VERDECKBETAETIGUNG VOLLAUTOMATISCH Dach skł. el.-mech., całk. automatyczny
S473A ARMAUFLAGE VORN Podłokietnik przedni
S520A NEBELSCHEINWERFER Lampa przeciwmgłowa
S548A KILOMETERTACHO Licznik kilometrów
S550A BORDCOMPUTER Komputer pokładowy
S832A BATTERIE IM KOFFERRAUM akumulator w bagażniku
S851A SPRACHVERSION DEUTSCH Wersja językowa, niemieckiW aucie nie dopatrzyłem się poważnej kolizji, całość prosta, zwarta, dach bez dziur i co najważniejsze nie przecieka nawet przy silnych opadach. Oczywiście autko było malowane nie wymagałem pierwszego lakieru bo nie o to chodzi są ważniejsze kryteria oceny

Do roboty jest trochę dupereli, ale cena była całkiem wporzo więc nie marudziłem, sam ogarnę większość spraw

Istotna sprawa której jestem pewien - auto zostaje ze mną na zawsze
Kabrioletem już trochę pojeździłem od czasu zakupu i wiem że to był trafny zakup. Auto kupione na alu 19 cali z felgami ala M6 (podróby

). Docelowo będzie też 19 ale coś ze stajni BBS się marzy

Obecnie są 17calowe zimowe koła. Dobra czas na fotki, choć pogoda nie rozpieszcza ostatnio udało mi się cyknąć kilka zdjęć.








Myju myju


Trochę fantów już wpadło:
Kpl tuleji tylnego wózka/dyfra itd

Jakieś radio, docelowo będzie jednostka 2dni dedykowana, oraz to czego brakowało - apteczka i hak holowniczy:

Kosmetyki:

Czujniki parkowania org - 3szt zepsute na tą chwile:

Plany są duże, ale najpierw to co do zrobienia:
- pulsujące hamulce z tyłu - prawdopodobnie krzywe tarcze
- klapka w baku nie domyka - wymiana sprężyny
- naloty rdzy powierzchniowej - już jestem umówiony na grudzień
- tuleje wózka przy okazji wszystkie pozostałe - jestem umówiony na wymiane
- zakup tylnych letnich opon - obecne do śmietnika
- poprawienie anteny radiowej - słaby odbiór radia prawie zerowy
- zakup maski - obecna jak widać ma zaszpachlowany znaczek nie mogę na to patrzeć ale to pomysł Niemca
- wymiana podszybia, gałki na krótką M, wycieraczek
- ogarnięcie sprysków lamp - nie działają trzeba sprawdzić dlaczego
- wymiana czujników poziomowania świateł
- wymiana ślizgów szyb przednich oraz regulacja kątów
- wymiana tylnej prawej szybki - uszczelka w starej jest u góry popękana
Jak widzicie jest trochę tego, ale do ogarnięcia. Powoli w miarę możliwości finansowych będę działał bo auto moim zdaniem na to zasługuje
