Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami. Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.
1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego. 2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie). 3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać. 4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami. 5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"
Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery
Z innej beczki, wiesz może, czy skrzynie 6b z wszystkich n52b30, tj te z e90/e92 330i pasują p@p również w 130i? Wedlug realoem są inne, obstawiam, że ze wzgledu różnic przełożeń.
_________________ ...bo przyjemności z jazdy nie mierzymy ilością spalanego paliwa
wg mnie aktualnie najlepsze możliwe auto miejskie - polecam wypożyczyć.
kszyhu napisał(a):
Z innej beczki, wiesz może, czy skrzynie 6b z wszystkich n52b30, tj te z e90/e92 330i pasują p@p również w 130i? Wedlug realoem są inne, obstawiam, że ze wzgledu różnic przełożeń.
Pasować będą wszystkie. Inne numery skrzyń częściej oznaczają drobne zmiany (materiał/ilość synchronizatorów, rodzaj łożysk) niż inne przełożenia - chodź i te bywają delikatnie różne.
Nie w tym kontekście sie odnoszę. Dobry na miasto to i matiz jest. Bateryjki to po prostu nie jest wg mnie "motoryzacja" a środek transportu
Miałem Matiza jeszcze ze trzy lata temu i na początku roku i3k'ę - śmiem się nie zgodzić, że to to samo Ale zostawmy to, gdyż...
Krótki dyfer - krótka piłka.
Znaleziony i kupiony na allegro w czwartek, kurier w piątek po południu, kolega na wieczór użyczył podnośnika w warsztacie i oto 130i jest z dyfrem 3.91:1
Dyfer jest o 7% krótszy, więc o tyle wzrósł moment na kołach. Niby nie wiele, ale czuć te "wirtualne" 22Nm na silniku. Lżej rusza i zdecydowanie mniej ospale na 3-4tym biegu.
Czas 100-200kmh jest o 1sek słabszy, gdyż przy 180kmh trzeba wrzucić 5tkę, która od 4tki jest dalej jak dyfrowe 7%. Do 180kmh jest jednak ok 1sek szybciej, a do 100kmh ok 0.4sek. Oczywiście tak mierzone na oko
ps. ktoś reflektuje na dyfer 3.64? Świetny mod dla 130tki w manualu
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 11 gości
Nie możesz rozpoczynać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników