Stare fotki..ale jedyne ktore mialem jeszcze zanim zostaly poskladane w auto
a tu Pauter i Wiseco
dla porównania ze starymi
Intercooler
a tu taki mały gadzet...
Tylnia klapa od BMW M3 CSL (waga około 4kg!!!)
Nowe Zegary
szpilki
a to lista gratów które znajdą teraz miejsce w skromnej białej Bumce
podstawa jest silnik 2,5L R6 M52B25 (aluminiowy blok z kutym wałem korbowym) z glowica z modelu M50B25(wydajniejsza Wink )
Silnik;
-Turbina GT3076R-wg
-Intercooler wykonany na zamowienie (60/30/10)
-Kute tloki WISECO(6)
-Kute Korby PAUTER(6)
-szpilki ARP
-blow off HKS SSQV
-orurowanie i silicony
-kolektor i wydech pewnie beda robione na miejscu w V.T.G
-Koncowki 4x Hamann ,,tail pipe'' klasyczna okragla koncowka 76mm
-aquamist
do tego dochodzi obrobka,oringowanie bloku,wywazenie ukladu korbowo-tlokowego itd..
przeniesienie napedu;
-6stopniowa skrzynia z BMW 530i E60
-sprzeglo od diesla E90 BMW z wytrzymaloscia ponad 700Nm
-Dyfer ze spietym(bardziej niz seria) mechanizmem roznicowym z modelu M3 E46
zawieszenie;
-gwintowe D2 (inverted)
-power flex'y
bezpieczenstwo;
-roll bar
-zestaw hamulcow D2 8tloczkowy zestaw na przodi 6tloczkowy na tyl
elektronika;
-Komputer AUTRONIC typu stand alone SM2
-Boost Controler HKS EVC V
-Turbo Timer HKS
zegary pomocnicze;
HKS DB RS EGT
HKS DB RS Oil pressure
HKS DB RS BOOST pressure
HKS DB RS Control Unit
Wyglad
Kolor nadwozia; BMW,,Williams Ice White''
HAMANN COMPETITOIN pakiet;
-Hamann Competition przedni zderzak
-Hamann Competition progi
-Hamann Competition tylni zderzak z dyfuzorem
do tego jeszcze jest
maska carbonowa M3 GTR
Tylna klapa M3 CSL
komplet felg do Driftu AZEV 18stki
na codzien lub jako rezerwa do Driftu BBS CH(motorsport) 18'
w srodku auta znajduja sie kubelki SPARCO