BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 2 maja 2025, 13:22

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 197 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 6, 7, 8, 9, 10
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 21 września 2009, 19:14 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 10684
Moje BMW: E46 | E46 M3
Kod silnika: M54B30| S54B32
a jak oceniasz CDA w porownaniu do ITG ;)

_________________
Obrazek
Because life is too short to drive boring cars.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 września 2009, 21:15 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 1381
Lokalizacja: Jaworzno
Jak by to powiedzieć auto jak najbardziej zostaje a co do CDA Mario ma racje w 50% bo będzie CDA I K&N :rotfl: zaraz powiecie to co Mario na spocie "CZŁOWIEK FILTRÓW" hehe sprawdzam różnego typu filtry aż znajdę coś co zostawię na dłużej sprawdzam to raczej w odczuciach niż na wykresach jak narazie mogę powiedzieć że ori puszka okej , ITG,CDA-super w sumie to podobnie działają -ITG ma tylko lepszy dźwięk (wkład K&N -kiepsko wypadł ) stożek K&N najlepszy dźwięk z wszystkich no i nie było mi z nim źle teraz chce kupić filtr z serii K&N57 dedykowany do 330ci oraz scianke od -grzecha- to wypróbuje no i nowy bmc cda + do obu konkretne chłodzenie rura 80mm tylko muszę wymyślić gdzie umieszczę przetwornice z xenona w najbliższym czasie zaprezentuje oba filtry i wrażenia może przy tych 2 zrobię wykresy a przynajmniej ciekaw jestem tego K&N gdzie niby te 9km ma być ....tyle że ja nie będę miał tej rury co jest w zestawie 57

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 września 2009, 08:53 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 30373
Lokalizacja: Katowice
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65
Garaż: Było:
420iA+ LCI
E91 318dA+ LCI
E39 520iA LCI
Mercedes CL600 V12TT
Mercedes C 180 lift
Mercedes E 350 lift
Mini JCW
Audi A6 3.0TDI
Mercedes CLS 350
Yaris d4d
E90 335iA+
E39 530i LCI
E61 535d+
E91 325d
E46 330i
E46 330dA LCI
E46 330i LCI
E39 540iA NV
E46 330i
E34 520i
Marks2004 napisał(a):
Jak by to powiedzieć auto jak najbardziej zostaje a co do CDA Mario ma racje w 50% bo będzie CDA I K&N :rotfl: zaraz powiecie to co Mario na spocie "CZŁOWIEK FILTRÓW" hehe sprawdzam różnego typu filtry aż znajdę coś co zostawię na dłużej sprawdzam to raczej w odczuciach niż na wykresach jak narazie mogę powiedzieć że ori puszka okej , ITG,CDA-super w sumie to podobnie działają -ITG ma tylko lepszy dźwięk (wkład K&N -kiepsko wypadł ) stożek K&N najlepszy dźwięk z wszystkich no i nie było mi z nim źle teraz chce kupić filtr z serii K&N57 dedykowany do 330ci oraz scianke od -grzecha- to wypróbuje no i nowy bmc cda + do obu konkretne chłodzenie rura 80mm tylko muszę wymyślić gdzie umieszczę przetwornice z xenona w najbliższym czasie zaprezentuje oba filtry i wrażenia może przy tych 2 zrobię wykresy a przynajmniej ciekaw jestem tego K&N gdzie niby te 9km ma być ....tyle że ja nie będę miał tej rury co jest w zestawie 57


no tak ;)

czekamy na filtry i rezultaty :)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 września 2009, 12:10 
Offline
Forumowicz

Wiek: 41
Posty: 378
Lokalizacja: Wwa
Moje BMW: E46 328Ci
Kod silnika: M52B28TU
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 2&start=40
Marks2004 napisał(a):
Jak by to powiedzieć auto jak najbardziej zostaje a co do CDA Mario ma racje w 50% bo będzie CDA I K&N zaraz powiecie to co Mario na spocie "CZŁOWIEK FILTRÓW" hehe sprawdzam różnego typu filtry aż znajdę coś co zostawię na dłużej sprawdzam to raczej w odczuciach niż na wykresach jak narazie mogę powiedzieć że ori puszka okej , ITG,CDA-super w sumie to podobnie działają -ITG ma tylko lepszy dźwięk (wkład K&N -kiepsko wypadł ) stożek K&N najlepszy dźwięk z wszystkich no i nie było mi z nim źle teraz chce kupić filtr z serii K&N57 dedykowany do 330ci oraz scianke od -grzecha- to wypróbuje no i nowy bmc cda + do obu konkretne chłodzenie rura 80mm tylko muszę wymyślić gdzie umieszczę przetwornice z xenona w najbliższym czasie zaprezentuje oba filtry i wrażenia może przy tych 2 zrobię wykresy a przynajmniej ciekaw jestem tego K&N gdzie niby te 9km ma być ....tyle że ja nie będę miał tej rury co jest w zestawie 57


A myślałeś kiedyś o dolocie a'la M3 CSL ;) Powietrze wpada prosto do rury dolotu, im większa prędkość tym zwiększa się ciśnienie powietrza w dolocie i kolektorze czyli tzw doładowanie dynamiczne, dokładnie taki patent jest w CSL'u.

Obrazek

Ja tak sobie ostatnio kombinowałem, mam dolot AEM - długi, czyli ten co zasysa zza reflektora przeciwmgielnego, kwestia wymontowania relflektora przeciwmgielnego i dorobienia odpowiedniego kolanka do rury najlepiej w kształcie lekkiego lejka, żeby powietrze wpadało wprost do rury i zwiększało w niej ciśnienie wykorzystując pęd powietrza.
Myślę, że to może trochę zwiększyć moment i moc przy wyższych prędkościach.
Pytanie tylko w którym dokładnie miejscu powinień być zainstalowany filtr.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 września 2009, 12:47 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 1381
Lokalizacja: Jaworzno
Myślałem i tak tęż chce umieścić rurę do zimnego powietrza ale przy stożku to ciśnienia raczej nie zwiększy raczej przy bmc cda airboxie narazie szukam stożka RC-4630 wczoraj poszło 5maili do różnych sklepów i niestety wszędzie odpowiedz "niestety nie mamy k&n od 2 miesięcy nie raczy przysłać nam tego modelu" ale co sie okazało udało sie w jednym ze sklepów jest dostępny :hurra: troche drożej bo prawie 2krotna cena niż w innych sklepach no ale jest , chodzi mi konkretnie o ten model gdyż k&n gwarantuje całym jego zestawem przyrost 11HP :) http://www.knfilters.com/news/news.aspx?ID=284
Obudowa będzie wykonana niemal identycznie jak w zestawie k&n-a stożek z zestawu , jedynie tej rury nie bede miał ... zostanie ori taka jak jest ale za to dodatkowa rura zimnego pow. którą umieszcze w wlocie do chłodzenia tarcz ale zrobie to tak żeby i tarcza i dolot miał zimno !

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 października 2009, 21:48 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 1381
Lokalizacja: Jaworzno
No i stało się :( sprzedałem auto :rozpacz: Jak coś KIT k&n do 330 mam na sprzedaż i filtr BMC CDA :(

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 października 2009, 22:03 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 4671
Lokalizacja: Radom
Moje BMW: 3288888888
i co nastepnie???

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 października 2009, 22:09 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 1381
Lokalizacja: Jaworzno
A to sie zobaczy :rotfl:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 października 2009, 06:57 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 36
Posty: 782
Lokalizacja: Jaworzno (Śląsk)
Marks2004, jak mogłeś...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 października 2009, 10:20 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 30373
Lokalizacja: Katowice
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65
Garaż: Było:
420iA+ LCI
E91 318dA+ LCI
E39 520iA LCI
Mercedes CL600 V12TT
Mercedes C 180 lift
Mercedes E 350 lift
Mini JCW
Audi A6 3.0TDI
Mercedes CLS 350
Yaris d4d
E90 335iA+
E39 530i LCI
E61 535d+
E91 325d
E46 330i
E46 330dA LCI
E46 330i LCI
E39 540iA NV
E46 330i
E34 520i
MaRio-sKaTe napisał(a):
Marks2004, jak mogłeś...


x2

;)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 października 2009, 12:01 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 1381
Lokalizacja: Jaworzno
A tam chlopaki nie przesadzajcie ;) mi też nie jest lekko :( ale z 2-strony sie cieszę bo już w planach nowe auto :hyhy: nie pytajcie jakie bo rożne opcja wchodzą w grę :rotfl:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 października 2009, 12:09 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 585
Lokalizacja: Poznań
mam nadzieje ze E46 - chociaż do e46fest ;) A może M3?? :hyhy:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 października 2009, 12:11 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1847
Lokalizacja: Krk
Moje BMW: Plastic ;)
Garaż: Yas Marina
też mam taką nadzieje, że nie jakies e9x..

_________________
Potrzebujesz porad car detailingu/kosmetyków - pisz na PW :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 października 2009, 12:20 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 1381
Lokalizacja: Jaworzno
No zobaczymy zobaczymy ale na pewno już nie e46 bo miałem :) a jeżeli już e46 to jedynie M3 :P ale po głowie chodzi mi jakis diselek e60 mi sie podobają

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 października 2009, 16:02 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 30373
Lokalizacja: Katowice
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65
Garaż: Było:
420iA+ LCI
E91 318dA+ LCI
E39 520iA LCI
Mercedes CL600 V12TT
Mercedes C 180 lift
Mercedes E 350 lift
Mini JCW
Audi A6 3.0TDI
Mercedes CLS 350
Yaris d4d
E90 335iA+
E39 530i LCI
E61 535d+
E91 325d
E46 330i
E46 330dA LCI
E46 330i LCI
E39 540iA NV
E46 330i
E34 520i
535d... :D

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 października 2009, 17:32 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 1381
Lokalizacja: Jaworzno
Nie mówię nie :)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 października 2009, 18:18 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 9443
Lokalizacja: PL
Marks2004 napisał(a):
sprzedałem auto

To zamykam

_________________
BMW E46 Touring
viewtopic.php?f=6&t=150081&start=0


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 197 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 6, 7, 8, 9, 10


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 41 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL