BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 1 maja 2025, 07:23

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Bolouk -->> BMW 318d 143KM E91 - MONACO BLUE
PostNapisane: 25 października 2011, 14:50 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 35
Lokalizacja: Londyn
Moje BMW: E91 318d
Kod silnika: N47D20A
Oto moj nowy zakup, wyposazenie SE, sierpien 2008, przebieg juz 146 tys mil (233 tys km).

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Generalnie jak na ten przebieg auto chodzi znakomicie (pelen serwis ASO BMW OXFORD), zaznacze ze sprzeglo, dwumasa, wtryski, turbina - wszystko jeszcze w oryginale.

Zalozylem hak firmy WITTER, chowany pod zderzakiem (patrz foto)

W planach:
- podniesienie mocy ze 143KM na 180KM,
- lampy tylne wymiana na black line,
- moze kierownica na M Tec.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Bolouk -->> BMW 318d 143KM E91 - MONACO BLUE
PostNapisane: 25 października 2011, 14:52 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 35
Lokalizacja: Londyn
Moje BMW: E91 318d
Kod silnika: N47D20A
VIN rozkodowany dzieki koledze Norbertowi:

Kod typu VW12
Typ 318D UL (EUR)
Typoszereg E E91 ()
Seria 3
Rodzaj konstrukcji TOUR
Układ kierowniczy RL
Drzwi 5
Silnik N47
Pojemność skokowa 2.00
Moc 105
Napęd HECK
Skrzynia biegów MECH
Kolor MONACOBLAU METALLIC (A35)
Tapicerka LEDER DAKOTA/SCHWARZ (LCSW)
Data prod. 2008-07-02
Wyposażenie
Kod
Nazwa (interfejs)
Nazwa (ETK)
S1CAA SELECTION COP RELEVANT VEHICLES Dummy-SALAPA
S1CBA CO2 CONTENT Zakres CO2
S1CCA AUTOMATIC START/STOP FUNCTION Auto start/stop function
S1CDA BRAKE ENERGY REGENERATION Brake Energy Regeneration
S240A LEATHER STEERING WHEEL Kierownica skórzana z pod.pow.
S249A MULTI-FUNCTION FOR STEERING WHEEL Wielofunkcyjność dla kierownicy
S2BWA LT/ALY WHEELS DOUBLE SPOKE 268 Obr. BMW, st. le. podw. spr. 268
S2PAA LOCKING WHEEL BOLTS Zabezpieczenie śrub kół
S302A ALARM SYSTEM Instalacja alarmowa
S386A ROOF RAIL Reling dachowy
S423A FLOOR MATS, VELOUR Dywaniki podłogowe Velours
S428A WARNING TRIANGLE Trójkąt ostrzegawczy i apteczka
S431A INTERIOR RR VW MIRROR W AUT ANTI-D Lusterko wewn. ściemniane automatycznie
S441A SMOKERS PACKAGE Pakiet dla palących
S470A CHILD SEAT ISOFIX ATTACHMENT System Isofix
Kod
Nazwa (interfejs)
Nazwa (ETK)
S493A STORAGE COMPARTMENT PACKAGE Zespół schowków
S4NAA INTERIOR MIRROR WITH DIG. COMPASS Lusterko wewnętrzne z kompasem cyfrowym
S507A PARK DISTANCE CONTROL (PDC) Park Distance Control z tyłu (PDC)
S520A FOGLIGHTS Lampa przeciwmgłowa
S534A AUTOMATIC AIR CONDITIONING Klimatyzacja automatyczna
S540A CRUISE CONTROL Tempomat
S563A LIGHTS PACKAGE Pakiet oświetlenia
S663A RADIO BMW PROFESSIONAL Radio BMW Professional
S694A PREPARATION FOR CD CHANGER Instalacja zmieniarki BMW na 6 CD
L812A ENGLAND VERSION Wersja krajowa Anglia / Irlandia
S850A ADD FUEL TANK FILLING FOR EXPORT Dodatkowe napełnienie zbiorn. na eksport
S863A EUROPE/DEALER DIRECTORY Spis dealerów, Europa
S877A DELETION CROSS-OVER OPERATION Brak obsługi krzyżowej
S880A ENGLISH/OWNERS HANDBOOK/SERVICE BOOKLET Instrukcja obsługi, jęz. angielski
S8S2A CODING OF ALARM SIGNAL Kodowanie sygnału alarmowego
Kod
Nazwa (interfejs)
Nazwa (ETK)
S8S3A AUTOMATIC LOCK WHEN DRIVING AWAY Automatyczne ryglowanie prz ruszaniu
S8SMA VIN, VISIBLE FROM OUTSIDE Numer podwozia widoczny od zewnątrz
S8SPA COP CONTROL Sterowanie COP
Wyposażenie seryjne
Kod
Nazwa (interfejs)
Nazwa (ETK)
S321A EXTERIOR PARTS IN BODY COLOR Zakr. wyp. zewn. w kolorze pojazdu
S4AGA INTERIOR STRIP TITAN. DULL Listwy wewnętrzne tytanowe matowe
S853A LANGUAGE VERSION ENGLISH Wersja językowa, angielski


Czy ktos z forum moze polecic dobry zaklad z hamownia w okolicach Poznania? I czy da sie wylaczyc system Start/Stop bo do szalu mnie doprowadza....


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Bolouk -->> BMW 318d 143KM E91 - MONACO BLUE
PostNapisane: 25 października 2011, 15:01 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 3530
Lokalizacja: Myślenice
Moje BMW: 330ci
Kod silnika: M54B30
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=99809
ładne kombi :hyhy: co do Start/Stop to nie ma przycisku na desce .?

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Bolouk -->> BMW 318d 143KM E91 - MONACO BLUE
PostNapisane: 26 października 2011, 10:35 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 35
Lokalizacja: Londyn
Moje BMW: E91 318d
Kod silnika: N47D20A
jest tylko za kazdym uruchomiwniem silnika musze go deaktywowac... chyba ze jakas ingerencja w ECU?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Bolouk -->> BMW 318d 143KM E91 - MONACO BLUE
PostNapisane: 26 października 2011, 10:50 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 51
Posty: 5951
Lokalizacja: S1 FAST
Moje BMW: 123d 850 F10
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=98534&start=0
Nightfox napisał(a):
co do Start/Stop to nie ma przycisku na desce .?

ty mowisz o odpalaniu kalwiszem a on pyta o cos inengo

w 1ce wylaczanie START-STOP jest na panelu.. nie wiem jak w 3ce

_________________
///M jak miłość ///M - najsilniejsza literka na świecie:) co jest lepszego od eMki? dwie eMki i V12
Sprzedam BMW 850i "91, 123d '08, info na http://www.fast-cars.pl


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Bolouk -->> BMW 318d 143KM E91 - MONACO BLUE
PostNapisane: 26 października 2011, 11:00 
Piękny turas , gratulacje zakupu. :ok:

Powieksz zdjęcia ! :cisza: ....................


Góra
  
 
 Tytuł: Re: Bolouk -->> BMW 318d 143KM E91 - MONACO BLUE
PostNapisane: 26 października 2011, 11:06 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 2777
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: 535d++
Kod silnika: N57S
Cytuj:
zaznacze ze sprzeglo, dwumasa, wtryski, turbina - wszystko jeszcze w oryginale.


co to się porobiło by przy przebiegu 200tys martwić sie o takie rzeczy :rotfl:

_________________
BMW F10 535D @ 450KM chip by Tc-Performance.eu


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Bolouk -->> BMW 318d 143KM E91 - MONACO BLUE
PostNapisane: 26 października 2011, 12:11 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 3530
Lokalizacja: Myślenice
Moje BMW: 330ci
Kod silnika: M54B30
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=99809
Darek, nie chodziło mi o odpalenie klawiszem ;) tylko o dezaktywacje start/stop przyciskiem na desce

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Bolouk -->> BMW 318d 143KM E91 - MONACO BLUE
PostNapisane: 26 października 2011, 12:43 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 35
Lokalizacja: Londyn
Moje BMW: E91 318d
Kod silnika: N47D20A
w trojce tez jest przycisk deaktywujacy Start/Stop na desce ale niestety ECU nie zapamietuje deaktywacji i po ponownym wlozeniu kluczyka i uruchomieniu silnika system znow jest aktywny. Dlatego zastanawiam sie czy ktos juz ingerowal w ECU i deaktywowal system start/stop na zawsze?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Bolouk -->> BMW 318d 143KM E91 - MONACO BLUE
PostNapisane: 26 października 2011, 18:21 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 521
Moje BMW: e91 m3
Kod silnika: S65B40A
bolouk napisał(a):
Generalnie jak na ten przebieg auto chodzi znakomicie (pelen serwis ASO BMW OXFORD), zaznacze ze sprzeglo, dwumasa, wtryski, turbina - wszystko jeszcze w oryginale.


I kolejne e91 w rodzinie bmw-sport.pl :ok:
Przy tym przebiegu to ja martwiłbym sie o DPFa :niepewny: bo po wydechu widzę że powinien być a w VINie go nie ma.

_________________
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=103389&start=0 moje BMW


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Bolouk -->> BMW 318d 143KM E91 - MONACO BLUE
PostNapisane: 26 października 2011, 18:40 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 724
Lokalizacja: Rzeszów
Moje BMW: E46 330D
Kod silnika: M57TU
Garaż: http://www.car-connect.pl/index.php?opt ... cle&id=138
bolouk napisał(a):
deaktywowal system start/stop na zawsze?


Jest możliwość poprzez kodowanie tak ustawić, by po ponownym odpaleniu auta samochód pamiętał poprzednie ustawienie (czyli np. wyłączony Start&Stop).

BTW ładne autko. Gratuluje zakupu. Ale nalatane to on ma w identycznie co moje, tylko moje jest z "ósmego" roku, ale ubiegłego dziesięciolecia :D

_________________
Obrazek>>>KLIK<<<Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Alduwiel i 47 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL