Witam wszystkich zakładam temacik auta które już na tym forum było opisywane, pozwolę sobie o podlinkowanie poprzedniego tematu
https://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=165393&start=0Moja historia z bmw zaczyna się modelem e39 tak to moja pierwsza beemka
Poszukiwania trwały długo aczkolwiek nie było to szukanie na siłe aby kupić tylko wymarzyłem sobie na początku e46 w turasie, silnik oczywiście 2.5 w górę pod gaz okazało się ze kumpel ma e46 528iAT z którym trochę podyskutkowalem w czasie pracy i ustaliłem ze musi być to piątka z względu na miejsce czasami jeżdżę na ryby, a do mojego pierwszego samochodu już się ze sprzętem nie mieszczę(bora 1.9tdi bez hejtu proszę hehe) i obowiązkowo na nivo
Co zrobione/Co mnie czeka:
-
Olej -Po kupnie zrobiłem od razu wymianę oleju bo Bombel mnie poinformował ze czas najwyższy
Zalany został
millers trident 5w40Przejechałem już jakieś 7-8 tysięcy od zakupu także zaraz znowu wymiana oleju
-
Drążki, końcówki, wahacze -Na początku wyczułem luz na kierownicy, okazało się ze drążki, końcówki i przednie wachacze tylnie nadają się do wymiany po prostu są zużyte wybór padł na
lemforderer na szczęście pracuje w warsztacie to miałem taniej
-
Wyswietlacz -Zauważyłem ze pixele na wyswietlaczu nie działają, a wiadomo policja sprawdza przebiegi także wpadł nowy wyświetlacz na zegarach
-
Rolki i pompa wody -padła Rolka napinacza od klimy i rolka napinacza paska wielorowkowego padł wybór na rolki firmy
Ina, a paski to firma
bosch, gdy wpadły nowe paski pompa wody odmówiła posłuszeństwa i popiskiwała na zimnym silniku postanowiłem ją zmienić na pompę firmy
Hepu z metalowymi łopatkami wirnika
-
Chłodnica płynu -Przed wymiana pompy zauważyłem ze po nocy robi się plama płynu chłodniczego wielkości pięciozłotówki niby nie dużo ale jak by miała paść na trasie to wolałem ja zmienić, firma
nissens, nic innego nie miałem dostępnego w intercarsie
-
Przednie amortyzatory (komplet) -Czeka mnie wymiana przednich amortyzatorow wraz z sprężynami i górnymi mocowaniami bo amortyzator się rozlał a górne mocowania trzeszczą jak się kręci w miejscu
-
Tuleje stabilizatora -ze względu na zboczenie zawodowe chciałbym zmienić tuleje stabilizatora, są popękane i na pewno dostają w dupę z tym rozlanym amortyzatorem