Smokin, mam odmienne doświadczenie z E36, gdzie wymieniłem oryginalną sprężynę M-pakietową z tyłu na obniżonego Eibach'a i okazała się miększa i bardziej uginająca się w czasie jazdy od M-pakietowej. Nie twierdzę, że poprawiło to komfort, bo w moim odczuciu wręcz przeciwnie - sprężyny M-pakietowe są lepsze technologicznie, mają zmienny przekrój drutu, przez co są bardziej komfortowe, ale w przypadku dużych uskoków mniej się uginają z uwagi na gruby drut w centralnej części. Codziennie jeżdżę po drogach pofalowanych przez szkody górnicze i bardzo to odczuwam.
Z uwagi na te właśnie drogi i częste wożenie pasażerów, niestety większej gleby zrobić nie mogę, przód jest i tak za nisko, nie mogę wjechać nawet na lekko pochylone podjazdy czy też małe krawężniki. Gleba jest fajna na event raceism, ale nie na co dzień niestety.
byku1600, felga jest spokojna, może i racja, ale jak widzieliście wcześniej przejrzałem chyba wszystkie opcje. Styling 162 po tych poszukiwaniach wydawał mi się najbardziej optymalny. Jest wklęsły, OEM, więc powinno być OK. Tym razem duże znaczenie miał koszt, bo s.162 kosztował 1/3 tego, co musiał bym wydać na Z-Performance. A że od początku roku skutecznie opróżniam budżet domowy, żona zaczęła to zauważać ;p
Zobaczymy na wiosnę - jeśli koło ładnie siądzie i będzie mi się podobać to zostanie. Jak nie, to za rok zmienię na coś innego. Idzie lato, jakieś prace sezonowe się zrobi, to żona nie zauważy ubytku na koncie ;p hehe
Dużo jest zdjęć w sieci s. 162 ale na wysokim zawiasie. Znalazłem jednak podobny set up, jak u mnie i wygląda OK:
