BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 1 maja 2025, 12:32

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 130 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 25 października 2009, 02:22 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 4671
Lokalizacja: Radom
Moje BMW: 3288888888
:ok:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 października 2009, 09:19 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 24
Posty: 2668
Lokalizacja: PIASECZNO
Moje BMW: E36 2fab 4you
Kod silnika: M57 ruleZ
Garaż: E36 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=144075
ladniutka i srodeczek bananowy... :hyhy:

_________________
Obrazek
E36 330 TURBO
tuned TC-PERFORMANCE swap AIE serwis Andrew Performance mod RST
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 75&start=0


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 października 2009, 09:42 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 917
Lokalizacja: WOT / Mińsk Maz
Moje BMW: E36 coupe/E30
Kod silnika: M52B28/M60B40
Zajebiaszcza piąteczka :ok:
Jak oglądam takie egzemplarze jak Twój to coraz bardziej chcę mieć 5er :hyhy:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 października 2009, 10:09 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 377
Lokalizacja: UK
Kod silnika: m20b25
Ladna 5, :padam: w zajebistym stanie :ok:

_________________
ObrazekObrazekObrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 października 2009, 14:59 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 76
Lokalizacja: Kraków
Moje BMW: E39
Kod silnika: M52B28
Ja mam pytanko do zawieszenia, ile siadło autko na tych sprężynach i czy jest bardzo twardo czy tylko troszkę :) no i na jakich amorkach to wszystko wisi

_________________
Obrazek
Sprzedam E39 528i Individual


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 października 2009, 19:44 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 35
Posty: 691
Lokalizacja: Bolesławiec
Moje BMW: Em Fünf
Kod silnika: S62B50
Amorki seria, przód siadł 55mm a tył 45mm. Co do komfortu, to w sumie nie zauważyłem różnicy w porównaniu do serii :) Czuć, żę sa twardsze dopiero wtedy, gdy jest duża dzióra, zapadnięcie itd gdy spręzyna i amor dobija do końca. Wiec polecam bo same plusy :ok:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 listopada 2009, 21:07 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 83
Lokalizacja: Bolesławiec
Moje BMW: R.I.P. e39 530d T.
Kod silnika: M57 D30
No muszę powiedzieć, tak jak większość tutaj, że bardzo mi się podoba ta Twoja potwora :) A Ty jesteś moim wzorem do naśladowania pod względem dbania o furę :P Bo ja jakoś ciągle nie mogę znaleźć czasu, żeby woza dopieścić tak, jak by wypadało :( :wstyd: Nie żeby moja była jakaś usyfiona okrutnie, ale do Twojej to jej brakuje trochę :zawstydzony: Wracając do tematu, jakiś czas temu pojeździłem chwilę za Tobą po mieście, bo nie moglem się nasłuchać jak z tym wydechem ładnie chodzi :P I muszę przyznać, że jak przybutowałeś, to ładnie się pozwijała :D Ogólnie wóz piękny i chciałbym moją w podobny sposób porobić (oczywiście gdyby nie drobna przeszkoda - brak finansów :P :] )


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 listopada 2009, 21:26 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 35
Posty: 691
Lokalizacja: Bolesławiec
Moje BMW: Em Fünf
Kod silnika: S62B50
Dzięki za miłe słowa :) Widzę 00' 530D, wiec jakieś tam fundusze muszą być :P A kiedy to mnie tak śledziłeś bo do tego weekendu to autko stało prawie miesiąć??


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 listopada 2009, 21:41 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 83
Lokalizacja: Bolesławiec
Moje BMW: R.I.P. e39 530d T.
Kod silnika: M57 D30
No wiesz... Fundusze jakieś tam są, ale u rodziców :P bo tak się składa, że ja niestety nie zarabiam sam :wstyd: i tylko na nich mogę liczyć. A nie wydaje mi się, żeby na mody chcieli mi znowu jakoś specjalnie kasę dawać, tym bardziej, że na samo paliwo wydaję więcej, niż ojciec, gdzie on jeździ prawie ciągle służbowo, a ja teoretycznie tylko do szkoły i do ludzi po szkole... A w jakiś dziwny sposób wychodzi mi średnio ok. 150km dziennie :P A śledziłem cię już właśnie jakiś dłuższy czas temu, w okolicach 6-8 tygodni temu :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 listopada 2009, 10:30 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 36
Posty: 782
Lokalizacja: Jaworzno (Śląsk)
Ghost_Rider, jest pięknie :)

Powiedz mi, rozpórka to ta z Sopotu za 299zł, czy coś lepszego? Jeżeli to ta, to napisz czy poprawiło się prowadzenie i sztywność karoserii.

Odnośnie świecącego się wykrzyknika na desce, to sprawdź czujniki klocków. Ja u siebie po kilku miesiącach użytkowania, przy okazji zmiany kół na zimowe, zobaczyłem że przewód czujnika od tylnych klocków (tylne prawe koło) jest luźno. Na razie zwarłem oba kabelki i po przejechaniu krótkiego dystansu kontrolka zgasła.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 listopada 2009, 11:08 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 37
Posty: 796
Lokalizacja: Jurków
Moje BMW: E39 Touring
Kod silnika: m51d25
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=149164&start=0
piękna E39 i ta bananowa skóra :D
Grauluje.

_________________
Oceniajcie moje E39 Touring 525TDS http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=149164&start=0


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 listopada 2009, 15:46 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 691
Lokalizacja: Legnica
Moje BMW: e34
Kod silnika: M52B28
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=19757
piekna :super:

_________________
Obrazek

Zapraszam do oglądania SWAP na M52B28 :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 listopada 2009, 19:09 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 35
Posty: 691
Lokalizacja: Bolesławiec
Moje BMW: Em Fünf
Kod silnika: S62B50
MaRio-sKaTe napisał(a):
Ghost_Rider, jest pięknie :)

Powiedz mi, rozpórka to ta z Sopotu za 299zł, czy coś lepszego? Jeżeli to ta, to napisz czy poprawiło się prowadzenie i sztywność karoserii.

Odnośnie świecącego się wykrzyknika na desce, to sprawdź czujniki klocków. Ja u siebie po kilku miesiącach użytkowania, przy okazji zmiany kół na zimowe, zobaczyłem że przewód czujnika od tylnych klocków (tylne prawe koło) jest luźno. Na razie zwarłem oba kabelki i po przejechaniu krótkiego dystansu kontrolka zgasła.

Hmmm z tego co pamiętam to ta rozpórka właśnie gdzieś z okolic Gdańska i cos koło 300-350zł. Szczerze powiem, że baaardzo się zdziwiłem jak bardzo zmieniła sie sztywność, prowadzenia oraz zachowanie auta po jej zamontowaniu ( zwłaszcza przy obniżonym zawieszeniu). Odziwo jest bardziej komfortowo, jakoś lepiej "znosi " i tłumi dzióry, koleiny etc. A czujniki klocków już dawno wymienione :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Ghost_Rider --> BMW E39 528i M52TUB28 / 16.10.1998r
PostNapisane: 25 listopada 2009, 10:00 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 39
Lokalizacja: Poznań
padam przed Tobą na kolana :D mega fajna bm'ka ;)
coś wspaniałego i każde e-60 się chowa :)

jesteś moim mistrzem :super:
:ok:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Ghost_Rider --> BMW E39 528i M52TUB28 / 16.10.1998r
PostNapisane: 3 grudnia 2009, 17:30 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 155
Lokalizacja: Bolesławiec
Widuję od czasu do czasu i na żywo wygląda jeszcze lepiej ;) Prezentuje się świetnie, no i ta skóra - coś pięknego.
Nic tylko pogratulować xD

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Ghost_Rider --> BMW E39 528i M52TUB28 / 16.10.1998r
PostNapisane: 7 stycznia 2010, 23:49 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 35
Posty: 691
Lokalizacja: Bolesławiec
Moje BMW: Em Fünf
Kod silnika: S62B50
Witam serdecznie :) Wczoraj ( sam w to nie wierzę ) sprzedałem swoją niunie :przestraszony: :przestraszony: :przestraszony: :zakrecony: :orany: :zdziwko: :niepewny: :zalamany:
Autko było wystawione na allegro tydzień, była to 3 najdroższa 528i. Jedyne plusy sprzedaży to to, że bunie zakupił mój kolega, wiec BMW zostaje w mieście :) Myślę też, że trafiła w dobre ręce. Wiec powinna być dalej, za wczasu i przy moich radach serwisowana na dobrych cześciach, przeważnie czyściutka i bez wieś tuningu. Troche się wachałem, ale dostałem w miare dobrą cenę ( nie tą wymazoną i tą o którą się zawsze zarzekałem :kwasny: ) ale nie ma co bujać w obłokach i liczyć na milliony. Zainwestowane pieniądze w samochód rzadko kiedy się zwracają :( Pewnie bede sporadycznie wklejał nowe fotki i przekazywał newsy co się dzieje z autem, dlatego proszę nie zamykać tematu :) Nowe oczko w głowie w okolicach wakacji :hyhy: Pozdrawiam ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re:
PostNapisane: 8 stycznia 2010, 00:11 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 35
Posty: 1646
Lokalizacja: Białystok
Moje BMW: M5
Najważniejsze że poszła w dobre ręce, chociaż teraz dopiero zobaczysz jak ciężko o dobre auto :D

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Ghost_Rider --> BMW E39 528i M52TUB28 / 16.10.1998r
PostNapisane: 8 stycznia 2010, 00:31 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 35
Posty: 691
Lokalizacja: Bolesławiec
Moje BMW: Em Fünf
Kod silnika: S62B50
Właśnie powoli coraz bardziej sie tego obawiam :kwasny: Byłem oglądać 3 auta, nawet w ustach pozornie poważnych ludzi, " igła " okazuje się, przynajmniej jak dla mnie szrotem :kwasny: Ehhh życie..... Ale nie śpiesze się, mam czas :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Ghost_Rider --> BMW E39 528i M52TUB28 / 16.10.1998r
PostNapisane: 8 stycznia 2010, 10:41 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 3336
Lokalizacja: SOSNOWIEC/LONDON
Moje BMW: e39
Kod silnika: M52b28
a jakie plany? i co z moimi felgami :P
kurde szkoda takiej furki.

_________________
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Ghost_Rider --> BMW E39 528i M52TUB28 / 16.10.1998r
PostNapisane: 8 stycznia 2010, 10:54 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 42
Posty: 250
Lokalizacja: Kołobrzeg
Moje BMW: E38
Kod silnika: M62B44
Ładna 5er dla mnie kola eleganckie tylko te klamki :wstyd:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 130 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 57 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL