BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 11 maja 2025, 08:27

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 1293 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54 ... 65  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: LeSiO -->> 740iA 2001r.
PostNapisane: 2 lutego 2011, 19:31 
Nie gonie bo nikt mi nie odda za to co wlozylem, pojezdze wszystko sie posypie, napisze ze malinka i wtedy sprzedam za tyle co bym dostal teraz ;)


Góra
  
 
 Tytuł: Re: LeSiO -->> 740iA 2001r.
PostNapisane: 2 lutego 2011, 19:35 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 3945
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: 550i
Kod silnika: M70B54
mani210 napisał(a):
20,500 $


20,500 $ x 2,82 = 57810 pln.
Lesio, mysle, ze mani210 dal dobra oferte. mozecie sie dogadac :)

_________________
W końcu nie kolejne sreberko - 5er E34 550i
Szary Kaszalot - 7er E65 745i


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: LeSiO -->> 740iA 2001r.
PostNapisane: 2 lutego 2011, 19:38 
Mieć 7er to nie taka prosta sprawa :)


Góra
  
 
 Tytuł: Re: LeSiO -->> 740iA 2001r.
PostNapisane: 2 lutego 2011, 20:35 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 40
Lokalizacja: Sierpc
LeSiO napisał(a):
Nie gonie bo nikt mi nie odda za to co wlozylem, pojezdze wszystko sie posypie, napisze ze malinka i wtedy sprzedam za tyle co bym dostal teraz ;)

b. dobre podejście :wstyd:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: LeSiO -->> 740iA 2001r.
PostNapisane: 2 lutego 2011, 21:28 
kacper1985 napisał(a):
b. dobre podejście


no co? przeciez na forum tak jest prawie u wszystkich ;)


Góra
  
 
 Tytuł: Re: LeSiO -->> 740iA 2001r.
PostNapisane: 2 lutego 2011, 21:59 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 3736
Lokalizacja: Warszawa
Garaż: e36 328 racecar
e34 550 v12
50+ stron OHÓW i AHÓW :D zrobi swoje hehehe :ok: niech sie sypie jak najszybciej ... i kupują tą m5 !


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: LeSiO -->> 740iA 2001r.
PostNapisane: 2 lutego 2011, 23:08 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 40
Posty: 785
Lokalizacja: OKR
Moje BMW: f20 118i
Kod silnika: n13b16
No co wy wygadujecie? Przeciez polowa aut na alledrogo przed sprzedaniem miala jeszcze wiecj wymienione a mimo to cena jest mala. Ten wzyczaj dotarl do nas z Niemiec. Wlasnie tam starsza czesc spoleczenstwa kupuje najbardziej wypasione modele, robi serwisy w ASO pomimo tego ze jezdzi tylko na dzialke i do doktora... no i wlasnie przed sprzedaniem zawozi jeszcze do ASO na duzy serwis (i sprzedaje polaczkowi za 1/2 ceny rynkowej)

A wracajac do twojej. Duzo jest jeszcze z wyposazenia czego nie ma w twojej?

_________________
viewtopic.php?f=6&t=166911


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: LeSiO -->> 740iA 2001r.
PostNapisane: 2 lutego 2011, 23:22 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1683
moteq napisał(a):
A wracajac do twojej. Duzo jest jeszcze z wyposazenia czego nie ma w twojej?


Pojawiało się to pytanie już kilka razy w tym temacie. Poszukaj kilka stron wstecz. ;)

_________________
I always tell the truth, even when i lie...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: LeSiO -->> 740iA 2001r.
PostNapisane: 2 lutego 2011, 23:25 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 29
Posty: 2890
Lokalizacja: Bangladesz
Moje BMW: Sędziwy Paździerz
LeSiO napisał(a):
no co? przeciez na forum tak jest prawie u wszystkich

Później mod wykasuje awarie, wszelkie niewygodne tematy i lalka idzie w świat :hyhy:
LeSiO pisz co się popsuło :luka:

_________________
e30 87' M-technic 1
Ładne 320iT Mpak


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: LeSiO -->> 740iA 2001r.
PostNapisane: 2 lutego 2011, 23:40 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Posty: 1483
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E38 740 4,4 6Manual
Kod silnika: M62B44
jestem ciekawy kiedy vanosy się pokończą bo już dają 1 dźwięki

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: LeSiO -->> 740iA 2001r.
PostNapisane: 3 lutego 2011, 12:17 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Posty: 1483
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E38 740 4,4 6Manual
Kod silnika: M62B44
u LeSiA vanos jest w początkowym stanie umierania - jeszcze będzie długo żył - pytanie ile ?

a ja mogę potwierdzić bardzo wysoka awaryjność Vanosa w M62TU , wiesz z uszkodzonym (lekko czy bardziej bo to nie ma znaczenia) da się jeździć tyle że w tym silniku istnieje ryzyko dogonienia zaworów przez tłoki oraz wypalanie alusilu.

to tak jaj złapiesz gumę - na kapecie da się jechać , jak kapet się rozpadnie to na feldze też pojedzie tylko co to za jazda?

Jedynym Przeszkadza innym Nie

LeSiO i niektórzy na tym forum chcą mieć wszystko bez żadnego ale i za to go chwali

Koszty Eksploatacji M62TU są wysokie i nie ma że boli

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: LeSiO -->> 740iA 2001r.
PostNapisane: 4 lutego 2011, 02:45 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1857
Lokalizacja: c:\bmw\e38\740i
Kod silnika: 2,0 T
LeSiO napisał(a):
Poczekaj jeszcze troche potre to dam fotki i pomozecie zdecydowac bo ciepelko sie zbliza a ja mam dylemat
\\

nie mów że chcesz styling 37 na cos innego zamienic

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: LeSiO -->> 740iA 2001r.
PostNapisane: 4 lutego 2011, 09:46 
No w sumie nie chce. Po prostu poleruje rant teraz. Wyciagnalem zapas z bagaznika i sie bawie. Zobacze jak wyjdzie potem dam fotki i pomozecie zdecydowac.


Góra
  
 
 Tytuł: Re: LeSiO -->> 740iA 2001r.
PostNapisane: 4 lutego 2011, 18:04 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1857
Lokalizacja: c:\bmw\e38\740i
Kod silnika: 2,0 T
ja dam swoje do odnowienia, poloze na nich nowy lakier a ranty w mocniejszą polerke.
W sumie nikt tego nie zauwazy ale takie szczegóły dają dużo frajdy :]

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: LeSiO -->> 740iA 2001r.
PostNapisane: 5 lutego 2011, 20:11 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 17755
Lokalizacja: Ciućkowo
Moje BMW: E46 325 CiA
Garaż: https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=170039&start=0
Takie foto kapturzaków i siódemki jeszcze znalazłem :D

Obrazek

Ależ to był kasztan na tej feldze :P

_________________
I Don`t Suffer From Insanity... I Enjoy Every Minute Of It..
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: LeSiO -->> 740iA 2001r.
PostNapisane: 6 lutego 2011, 08:55 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 932
Lokalizacja: Gdansk/Frankfurt (M)
Moje BMW: e46 325iA Cabrio
Kod silnika: M54B25
Garaż: R1200GSA K25, E61 520d LCI
Nie jestem pewny na stuwe, ale to zdjecie chyba juz sie przewinelo w galerii.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: LeSiO -->> 740iA 2001r.
PostNapisane: 6 lutego 2011, 18:46 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 40
Posty: 785
Lokalizacja: OKR
Moje BMW: f20 118i
Kod silnika: n13b16
czy ja tam widze Corrado w tle?

_________________
viewtopic.php?f=6&t=166911


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: LeSiO -->> 740iA 2001r.
PostNapisane: 7 lutego 2011, 01:39 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1857
Lokalizacja: c:\bmw\e38\740i
Kod silnika: 2,0 T
moteq napisał(a):
czy ja tam widze Corrado w tle?



Corrado tez samochod, co w tym dziwnego :]

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: LeSiO -->> 740iA 2001r.
PostNapisane: 13 lutego 2011, 15:10 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 4674
Lokalizacja: Września
Moje BMW: E60
Kod silnika: M54b25
Garaż: www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=60&t=137687 Днепр
Furak zajewisty, ale pewnie słyszałeś to już miliard razy, więc nie będę tutaj słodził. Mam za to konkretne pytanko: Klocki jurid i tarcze brembo, z pierwszego posta, jeździsz cały czas na tym? Jak oceniasz? Polecasz? Mój tył ma się już pomału ku końcowi, a przód trzęsie kierą przy hamowaniu, więc rozwarzam zrobienie kompletu hebli. Nie zależy mi na jeździe sportowej, ale wiadomo, że tarcze w BMW mają tendencje to krzywienia się. Chciałbym coś z jak najmniejszą tendencją... Miłym dodatkiem ze względu na styling37 były by tarcze dziurkowane i/lub nacinane, byle by nie kosztowały 3x więcej.
A i może tak nie po dżentelmeńsku, jakbym się spytał o ceny twojego zestawu? Wszyściuchno od ATE wraz z zestawet naprawczym do (P) kosztuje 1300 bez kilku zł, a ten? I czy będzie to lepsze/gorsze od ATE?

_________________
Audi80 '90 1.6 2EE (X2004 - IV2008)
AudiA4 '95 2.8 AAH quattro (IV2008 - VII2009)
530d avant (IX2009 - X2010)530d
E38 740i (I 2011 - XII2017)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: LeSiO -->> 740iA 2001r.
PostNapisane: 13 lutego 2011, 20:16 
Na razie nie bede sie rozpisywal co do tych brembo bo mam problem z drganiem kierownicy w przedziale 90 - 110. Lada dzien powinienem juz wiecej cos wiedziec. Jesli kiera drzy nie tylko przy hamowaniu to musze Ci powiedziec ze to nie sa tarcze. Ja okolo wtorku powinienem juz cos wiedziec na ten temat i jesli zostanie to wyeliminowane to znaczy ze u mnie to nie byly tarcze i klocki.

Jesli nie brac po uwage tego drgania, to wczoraj rozebralem hamulce z przodu i z tyli i powiem szczerze ze na tarczach nie ma doslownie sladu zuzycia. Klockow zostalo 3/4. Klocki troszke sie pyla przez co czesciej trzeba dbac o felgi. Tarcze dostaly juz niezle baty bo byly tak zagrzane ze zmienily kolor. Ale po wczorajszych ogledzinach nie widac zeby byly krzywe (dlatego czekam do tego wtorku zeby je wyeliminowac). Klocki nie piszcza nawet po ostrym zagrzaniu. Gdzies wczesniej masz naawet zdjecie tarcz jak zmienily kolor. Nie jestem w stanie powiedziec Ci teraz ile kosztowaly bo nie mam przy sobie faktur. Przypomnij sie pozniej to sprawdze. Ogolnie jesli chodzi o hamulce to nie mam zastrzezen. Moze jak bede zmienial nastepnym razem to pomysle o tarczach zimmerman sport nawiercanych ale mysle tez nad zaciskami od 750.

No i jeszcze trzeba wziac pod uwage to ze od zmiany zrobilem dopiero okolo 10 tys km.


Góra
  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 1293 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54 ... 65  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 28 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL