BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 8 maja 2025, 00:27

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 1293 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55 ... 65  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: LeSiO -->> 740iA 2001r.
PostNapisane: 13 lutego 2011, 20:22 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 4674
Lokalizacja: Września
Moje BMW: E60
Kod silnika: M54b25
Garaż: www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=60&t=137687 Днепр
Ok, dzięki, gdybyś sobie przypomniał cenę to daj znać tu albo na pw. Mi drży przy hamowaniu, wystarczy puścić i ponownie nadusić, lub dodusić mocniej i przestaje. Dokładnie to samo miałem w piątce, jej następny właściciel mówił mi, że tarcze przetoczył na aucie i przeszło w 100%, a tutaj mam dokładnie taki sam objaw. Dzięki za info!

_________________
Audi80 '90 1.6 2EE (X2004 - IV2008)
AudiA4 '95 2.8 AAH quattro (IV2008 - VII2009)
530d avant (IX2009 - X2010)530d
E38 740i (I 2011 - XII2017)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: LeSiO -->> 740iA 2001r.
PostNapisane: 13 lutego 2011, 20:47 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1857
Lokalizacja: c:\bmw\e38\740i
Kod silnika: 2,0 T
mam podobnie i wcale łatwo tego nie jest zwalczyc. wymienialem piasty i tarcze. Nie wiem czy nie wymienic ponownie tarcz z przodu. W miedzyczasie wymienilem tez wahacze. Drganie pojawia bardzo rzadko, z reguly jak hamuje np z 180 do nieduzych predkosci a drgania pojawiaja sie miedzy 120-80.
Po wymianie piast i tarcz przestalo, ale po niedlugim czasie wrocilo i jak mowie drzy jak hamuje tylko z duzych predkosci i nie zawsze

Mam kilka typów.
-Może amortyzator kolebie sie na boki. Są stare wiec wymiana już niedlugo.
-Krzywe nowe tarcze, moze przez to ze chwile byly na ciut krzywych piastach, mialem tez awaryjne hamowanie z 250 do 90 (tir wymusil pierwszenstwo na autobanie)
-Moze znowu jakies gumy/tuleje z wahaczy padły
-A może jest luz na kolumnie/przekladni kierowniczej

Jesli bede musial wymieniac tarcze (mam ATE, te produkcji włoskiej) to raczej teraz już OE
Patrząc na forum 7er, widząc po sobie, widze że lesiu tez walczy, teraz Ty. to naprawde czesta przypadlosc w 7er i jakos ciezko
Ale tak jak piszesz o puszczeniu i ponownym doduszeniu to mialem własnie gdy tuleje wahaczy byly do wymiany i do tego byly krzywe piasty co potęgowało wszystko. U mnie w zawieszeniu zero luzów, Patrzac na zegarku do mierzenia wyhyłów tarcze są proste i piasty również w tym momencie bo są nowe.
Jedyny problem to standard, lekki luz na przekladni kierowniczej

_________________
Obrazek


Ostatnio edytowano 13 lutego 2011, 20:57 przez l0lek, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: LeSiO -->> 740iA 2001r.
PostNapisane: 13 lutego 2011, 20:56 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 4674
Lokalizacja: Września
Moje BMW: E60
Kod silnika: M54b25
Garaż: www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=60&t=137687 Днепр
To może zdejm i załóż na nowo te same tarcze? Przecież tam minimalny syfek dający kilka sekund odchyłki od osi obrotu da falowanie. Mi zatrzęsie kierownicą raczej już przy mniejszych prędkościach. Tylko przy lekkim hamowaniu, mocniejsze wduszenie, i jest OK. Ja jeszcze przed zakupem zmierze obecne, jak będą się nadawać, to je przetocze na aucie i wtedy napiszę coi jak. Mierzyć pewnie będę przy okazji zmiany na setup letni na początku marca.

_________________
Audi80 '90 1.6 2EE (X2004 - IV2008)
AudiA4 '95 2.8 AAH quattro (IV2008 - VII2009)
530d avant (IX2009 - X2010)530d
E38 740i (I 2011 - XII2017)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: LeSiO -->> 740iA 2001r.
PostNapisane: 14 lutego 2011, 04:19 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 45
Posty: 3680
Lokalizacja: RFN/Warszawa/Świnoujście
Moje BMW: E38
Kod silnika: m57
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=2819
Moze cos podpowiem.... Swego czasu kiedy 730d bylo w moim posiadaniu mialem podobny problem, tarcze byly ori Ale stare i juz zjezdzone, wymienilem kpl czyli kloci i tarcze (Przod i tyl - ori) tego samego dnia wymienilem takze Amory na B4 i powiem wam ze do tej pory jest bez zastrzezen, malo tego nigdy nie wymienialem drazka srodkowego a przebiegu ma 250tys.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: LeSiO -->> 740iA 2001r.
PostNapisane: 14 lutego 2011, 11:36 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1857
Lokalizacja: c:\bmw\e38\740i
Kod silnika: 2,0 T
niby tarcze są proste, piasty i łożyska nowe, a w zawieszeniu nie ma luzu. Sprawdze po wymianie amorków czy dalej bedzie czasem trząść, jesli tak kupie ori tarcze. Jesli to nie pomoże to raczej przekladnia/kolumna kierownicza zostanie.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: LeSiO -->> 740iA 2001r.
PostNapisane: 14 lutego 2011, 13:07 
mroova81, prosze tutaj masz ceny.

Tarcze hamulcowe brembo przod: 438zl
Tarcze hamulcowe brembo tyl: 294zl
Klocki hamulcowe przednie jurid: 280zl
Klocki hamulcowe tylne jurid: 180zl
Czujnik zuzycia klockow ate szt.2: 64zl

Dzis auto dostalo nowe lozyska tyl ktore lezaly juz jakis czas i czekaly na swoja kolej.
Zostal zlikwidowany luz na przekladni kierowniczej.
Doszla nowa podpora walu ale nie odbiega niczym od tej starej ktora byla na aucie,ale nie byla droga to przy okazji i to sie wymienilo.Jutro rano wal jedzie na sprawdzenie i ewentualne wywazenie.

Mam zestaw naprawczy gumek do tloczkow jak komus potrzeba bo te ktore sa w aucie sa w super stanie. Pod gumkami zero sladow korozji, nic nie zapieczone. Nie widzialem sensu rozbierac zeby zmienic dobre na dobre.


Góra
  
 
 Tytuł: Re: LeSiO -->> 740iA 2001r.
PostNapisane: 14 lutego 2011, 14:07 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1857
Lokalizacja: c:\bmw\e38\740i
Kod silnika: 2,0 T
a w jaki sposob zlikwidowałeś luz na przekładni ?

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: LeSiO -->> 740iA 2001r.
PostNapisane: 14 lutego 2011, 14:27 
To proste. W tych starszych autach prodokowanych dla ludzi a nie dla zarobku wystarczy odkrecic nakretke kontrujaca dokrecic del;ikatnie moze pol obrotu moze caly i zakrecic nakretke kontrujaca i juz masz zlikwiodwany. Tylko trzeba to robic z wyczuciem. Nie mozesz przesadzic. Nie mozesz zrobic tego tak zeby kierownica sama nie odbijala. Bo jak bedzie za ciezko to wykonczysz wszystko po kolei. Najlepiej robic to metoda prob i bledow.

To ta srubka z nakretka na samej gorze ta obok strzalki.

Obrazek


Góra
  
 
 Tytuł: Re: LeSiO -->> 740iA 2001r.
PostNapisane: 14 lutego 2011, 14:34 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1857
Lokalizacja: c:\bmw\e38\740i
Kod silnika: 2,0 T
Ok. Sprawdze moze uda sie cos zrobic. Luz nie jest duży wiec powinno sie coś wymyślić.

Masz może pojecie czy do seryjnego zawieszenia pasowac będą sprężyny m-technik?
Szukam wszedziei nformacji i jedynie 7ka narazie jedyny potwierdza ze wszystko powinno byc ok.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: LeSiO -->> 740iA 2001r.
PostNapisane: 14 lutego 2011, 18:52 
Dzis w aso pan powiedzial ze sprezyny dobiera sie do 7er tylko po vinie. Ale tez slyszalem ze sprezyny M daja tak niewielka roznice ze nie powinno nic sie dziac z amorkami. Ale jesli wymieniasz amorki to nie lepiej od razu kupic krotsze i do tego sprezyny? Kup caly zestaw.


Góra
  
 
 Tytuł: Re: LeSiO -->> 740iA 2001r.
PostNapisane: 14 lutego 2011, 20:02 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1857
Lokalizacja: c:\bmw\e38\740i
Kod silnika: 2,0 T
chce seryjne amortyzatory, nie chce jakis kitów obnizających i utwardzających

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: LeSiO -->> 740iA 2001r.
PostNapisane: 14 lutego 2011, 21:20 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 45
Posty: 2630
Lokalizacja: in Poland
Moje BMW: 530d e39
Kod silnika: M57
czytam czytam twój temat i widzę, że bicie kierownicy przy hamowaniu nie tylko dotyczy e39 :) ale też widzę że sobie radzicie z tym :)

_________________
palczasty - polska


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: LeSiO -->> 740iA 2001r.
PostNapisane: 14 lutego 2011, 21:58 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1857
Lokalizacja: c:\bmw\e38\740i
Kod silnika: 2,0 T
to nie to co e34. Bilo kierownica. 500 pln na nowe tarcze i tuleje wahaczy i wszystko mijało :D

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: LeSiO -->> 740iA 2001r.
PostNapisane: 14 lutego 2011, 22:23 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 45
Posty: 2630
Lokalizacja: in Poland
Moje BMW: 530d e39
Kod silnika: M57
tomaszeklolek napisał(a):
to nie to co e34. Bilo kierownica. 500 pln na nowe tarcze i tuleje wahaczy i wszystko mijało :D

bardziej e39 :D ale też ładnie :hyhy:

_________________
palczasty - polska


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: LeSiO -->> 740iA 2001r.
PostNapisane: 15 lutego 2011, 03:02 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1857
Lokalizacja: c:\bmw\e38\740i
Kod silnika: 2,0 T
palec216 napisał(a):
bardziej e39

e39 ale miałem e34 i bardzo prosto wyeliminowalem problemy, co najwazniejsze tanio

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: LeSiO -->> 740iA 2001r.
PostNapisane: 15 lutego 2011, 20:01 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 64
Lokalizacja: Piaseczno
Moje BMW: E36 316i Coupe
Kod silnika: M43B16
Siema Lesio! Niezłą tu miałeś komedię sensacyjną :hyhy: A galeria super! Moim zdaniem Twoja siódemka to po prostu wzór. ;) Daj znać jak kiedyś będziesz sprzedawał, może już mnie będzie stać :rotfl:

_________________
Moje czerwone coupe -> viewtopic.php?f=6&t=91849&start=0
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: LeSiO -->> 740iA 2001r.
PostNapisane: 17 lutego 2011, 20:40 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 4674
Lokalizacja: Września
Moje BMW: E60
Kod silnika: M54b25
Garaż: www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=60&t=137687 Днепр
LeSiO napisał(a):
To proste. W tych starszych autach produkowanych dla ludzi a nie dla zarobku wystarczy odkręcić nakrętkę kontrująca dokręcić del;delikatnie możne pól obrotu możne cały i zakręcić nakrętkę kontrująca i już masz zlikwidowany. Tylko trzeba to robić z wyczuciem. Nie możesz przesadzić. Nie możesz zrobić tego tak żeby kierownica sama nie odbijała. Bo jak będzie za ciężko to wykończysz wszystko po kolei. Najlepiej robić to metoda prób i błędów.

To ta śrubka z nakrętka na samej gorze ta obok strzałki.

Obrazek

Cześć Lesio! Co to jest na tym rysunku i w którym miejscu się znajduje? Pozdr!!

_________________
Audi80 '90 1.6 2EE (X2004 - IV2008)
AudiA4 '95 2.8 AAH quattro (IV2008 - VII2009)
530d avant (IX2009 - X2010)530d
E38 740i (I 2011 - XII2017)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: LeSiO -->> 740iA 2001r.
PostNapisane: 17 lutego 2011, 20:49 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 17755
Lokalizacja: Ciućkowo
Moje BMW: E46 325 CiA
Garaż: https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=170039&start=0
:faint:

_________________
I Don`t Suffer From Insanity... I Enjoy Every Minute Of It..
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: LeSiO -->> 740iA 2001r.
PostNapisane: 18 lutego 2011, 10:02 
To przekladnia kierownicza.Znajdeuje sie tuz pod kolektorami z prawej strony stojac przodem do maski.


Góra
  
 
 Tytuł: Re: LeSiO -->> 740iA 2001r.
PostNapisane: 5 marca 2011, 12:07 
Offline
Forumowicz

Wiek: 35
Posty: 111
Lokalizacja: Giżycko/Węgorzewo
Moje BMW: e39 528 mpak
Kod silnika: m52
Całkiem fajna niunia gratulacje :)

Czy mi sie wydaje czy na zdjęciu z dywanikiem jest uwidoczniony obraz genitali :rotfl: ???? :super:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 1293 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55 ... 65  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 54 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL