corsaire77 napisał(a):
Tak sobie oglądam to cudo, i nachodzą mnie refleksje co do "rozwoju" serii Z.
Z3 - lekki roadster, szpera, hydrauliczne wspomaganie. E86 - szpera i hydrauliczne wspomaganie już tylko w M, na szczęście waga też niska. E89 - dochodzi 300 kg, podsterowność, elektryczny ręczny, brak wersji M.
Świetnie prezentuje się na felgach 32.

Zniosły próbę czas znacznie lepiej niż np. MV1.
Niestety, ale to co napisałeś o serii Z można odnieść do wszystkich nowych modeli BMW, przed chwilą ogladalem test nowego m6- 1850kg, carrera s za to raptem 1430 kg. Nowe modele sa jednymi z najcięższych w swoich klasach.
A odkąd mam szpere u siebie twierdzę, ze każdy samochod rwd powinien ja miec
Zetka autora tematu świetna, chciałabym taki silnik u siebie, koła tez bym Ci chętnie podmienil, zwlaszcza na tych r888
Pozdr.