BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 1 maja 2025, 04:08

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 208 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 27 kwietnia 2008, 12:05 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 13996
Lokalizacja: Ostrów Maz.
Moje BMW: e31 850i
Kod silnika: M70B50
stones1 napisał(a):
Jest jakoś naznaczony na zawsze?


dla mnie tak

_________________
http://firmaorchidea.pl
http://www.zajazdpodsosnami.pl
http://www.chodowiak.pl
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 kwietnia 2008, 12:06 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 8665
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Moje BMW: 535i
Kod silnika: N55
hardsql, pewnie że idealnie od strony wizualnej było by polakierować komore, jednak miejsce uszkodzenia lakieru nie było duże z tego co widać, a wywalanie silnika i wożenie samochodu z powodu tego nadkola na lawecie bez silnika do lakiernika to spory kłopot, dlatego rozumiem czemu Rafał z tego zrezygnował.

_________________
Darmowe rozkodowanie VIN (Polski opis):
napisz VIN na ==>> stones1@wp.pl
Problem z PW, proszę pisać na mail


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 kwietnia 2008, 12:06 
Offline
Forumowicz

Posty: 324
Lokalizacja: BĂŞdzin
stones1 napisał(a):
Czego Rafał ma sie bać? Silnik się zapalił z powodu jakiejś usterki, usterka została usunięta, skutki również, więc w czym rzecz?


Spalenie komory silnikowej nazywasz usterką? Nie wierzę, że udało się wymienić wszystko co zostało spalone/nadpalone lub które ucierpiało pod wpływem wysokiej temperatury. A co z blachami, zgrzewami, które zmieniają swe właściwości po potraktowaniu ich ogniem/wysoką temperaturą? Nie wspominając, że ruda od razu zacznie brać..

_________________
http://pl.youtube.com/watch?v=fy18NUod8Ho&feature=related


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 kwietnia 2008, 12:07 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 8665
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Moje BMW: 535i
Kod silnika: N55
allstar, usterką nazywam awarię turbosprężaki która doprowadziła do pożaru w komorze silnika.

_________________
Darmowe rozkodowanie VIN (Polski opis):
napisz VIN na ==>> stones1@wp.pl
Problem z PW, proszę pisać na mail


Ostatnio edytowano 27 kwietnia 2008, 12:12 przez stones1, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 kwietnia 2008, 12:11 
Offline
Forumowicz

Posty: 324
Lokalizacja: BĂŞdzin
stones1 napisał(a):
allstar, usterką nazywam awarię turbosprężaki która doprowadziła do pożaru w komorze silnika.


No i co z tego, że ta awaria usunięta? A co z resztą o której pisałem?? Zobacz dokładnie zdjęcia przed pracami naprawczymi, bo odnosze wrażenie, że ich nie widziałeś.

_________________
http://pl.youtube.com/watch?v=fy18NUod8Ho&feature=related


Ostatnio edytowano 27 kwietnia 2008, 12:12 przez allstar, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 kwietnia 2008, 12:12 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 8665
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Moje BMW: 535i
Kod silnika: N55
Spójrz na zdjęcia samochodu tuż po kupnie. Nie spalił się nawet filtr kabinowy po stronie po której był pożar, a puściły spawy :zdziwko: ? Jaka tam była straszna temperatura skoro nawet osłona plastikowa nie stopiła sie?

_________________
Darmowe rozkodowanie VIN (Polski opis):
napisz VIN na ==>> stones1@wp.pl
Problem z PW, proszę pisać na mail


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 kwietnia 2008, 12:14 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1314
Lokalizacja: Szczecin
Moje BMW: M3
ja rowniez podziwiam odwage kolegi i wklad pracy :ok:



piekna 5er ! gratulacje !


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 kwietnia 2008, 12:18 
Offline
Forumowicz

Posty: 324
Lokalizacja: BĂŞdzin
stones1 napisał(a):
Spójrz na zdjęcia samochodu tuż po kupnie. Nie spalił się nawet filtr kabinowy po stronie po której był pożar, a puściły spawy :zdziwko: ? Jaka tam była straszna temperatura skoro nawet osłona plastikowa nie stopiła sie?


Czy ja gdzieś napisałem, że puściły spawy? Pisałem o zmianie właściwości, a to zupełnie coś innego i nie od razu może być widoczna. Dlaczego np. w Niemczech samochód po takiej awarii nie wyjedzie więcej na drogę? Tylko nie odpisuj, że Niemcy mają dobre ubezpieczenia, że się nie opłaca naprawiać itp.

_________________
http://pl.youtube.com/watch?v=fy18NUod8Ho&feature=related


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 kwietnia 2008, 12:27 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 8665
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Moje BMW: 535i
Kod silnika: N55
zależy od skali pożaru, nie sądzisz? U Rafała "pożar" przetrwał papierowy filtr kabinowy, wiedzisz to? na pierwszych zdjęciach?

_________________
Darmowe rozkodowanie VIN (Polski opis):
napisz VIN na ==>> stones1@wp.pl
Problem z PW, proszę pisać na mail


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 kwietnia 2008, 12:34 
Offline
Forumowicz

Posty: 324
Lokalizacja: BĂŞdzin
stones1 napisał(a):
zależy od skali pożaru, nie sądzisz? U Rafała "pożar" przetrwał papierowy filtr kabinowy, wiedzisz to? na pierwszych zdjęciach?


Ja widzę wiele innych rzeczy spalonych, które mają dużo wyższą wytrzymałość niż filtr, a jednak są spalone. To, że akurat po prawej stronie ogień nie strawił tego elementu o niczym nie świadczy.

_________________
http://pl.youtube.com/watch?v=fy18NUod8Ho&feature=related


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 kwietnia 2008, 12:47 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 8665
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Moje BMW: 535i
Kod silnika: N55
allstar napisał(a):
stones1 napisał(a):
zależy od skali pożaru, nie sądzisz? U Rafała "pożar" przetrwał papierowy filtr kabinowy, wiedzisz to? na pierwszych zdjęciach?


Ja widzę wiele innych rzeczy spalonych, które mają dużo wyższą wytrzymałość niż filtr, a jednak są spalone. To, że akurat po prawej stronie ogień nie strawił tego elementu o niczym nie świadczy.

mówie o lewej stronie samochodu. tam był pożar. i tam przetrwał go papierowy filtr.

_________________
Darmowe rozkodowanie VIN (Polski opis):
napisz VIN na ==>> stones1@wp.pl
Problem z PW, proszę pisać na mail


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 kwietnia 2008, 12:54 
Offline
Forumowicz

Posty: 324
Lokalizacja: BĂŞdzin
stones1 napisał(a):
mówie o lewej stronie samochodu. tam był pożar. i tam przetrwał go papierowy filtr.


To jest filtr, który przetrwał?
Obrazek

To mamy odmienne pojęcie o "przetrwaniu"... Pytanie czy on jest papierowy i dlaczego inne twarde plastiki się stopiły?

_________________
http://pl.youtube.com/watch?v=fy18NUod8Ho&feature=related


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 kwietnia 2008, 13:17 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 733
Lokalizacja: WARSZAWA
Ja wam proponuje spojrzec na swoje samochody i na ich przeszlosc.Rafał jest czlowiekiem dorosłym i wie co robi i jego sprawa czym jezdzi.Nie kazdy moze miec takie swietne bezwypadkowe samochody jak wy i znac sie tak na struktirze spawów w komorze silnika itd.Ja wiem ze bardzo fajny by był jakby zrobił samochod i dopiero wrzucił fotki bezwypadkowej 530D w M pakiecie i najlepiej jakby wrzycił zawias -80mm i felgi z parapetem 5 centymetrowym bo zauwazyłem ze na tym forum to goruje i moze samochod ledwie jezdzic ale jak to ma to jest super :mur: :mur: :mur:

_________________
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 kwietnia 2008, 13:22 
Offline
Forumowicz

Posty: 324
Lokalizacja: BĂŞdzin
BMW2004 napisał(a):
Ja wam proponuje spojrzec na swoje samochody i na ich przeszlosc.Rafał jest czlowiekiem dorosłym i wie co robi i jego sprawa czym jezdzi.Nie kazdy moze miec takie swietne bezwypadkowe samochody jak wy i znac sie tak na struktirze spawów w komorze silnika itd.Ja wiem ze bardzo fajny by był jakby zrobił samochod i dopiero wrzucił fotki bezwypadkowej 530D w M pakiecie i najlepiej jakby wrzycił zawias -80mm i felgi z parapetem 5 centymetrowym bo zauwazyłem ze na tym forum to goruje i moze samochod ledwie jezdzic ale jak to ma to jest super :mur: :mur: :mur:


Zatrudniłeś się jako rzecznik prasowy Rafała czy jako prawnik? Skoro Rafał wystawia tutaj fotki to musi liczyć się z tym, że będą różne słowa tu padały na temat jego samochodu. Nie można tylko same achy i ochy rzucać, moje felgi też zostały skrytykowane i jakoś nie muszę szukać wsparcia u kolegów... weź wyluzuj trochę chłopie i tak bardzo się nie przejmuj :rotfl:

_________________
http://pl.youtube.com/watch?v=fy18NUod8Ho&feature=related


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 kwietnia 2008, 13:23 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 8665
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Moje BMW: 535i
Kod silnika: N55
allstar, tak allstar, to jest papierowy filtr który przetrwał. Twoim zdaniem spłonął? To jest PAPIER. Jaka tam była temperatura i ogień że filtr własnie tak wygląda? A ty mowisz o spawach....

_________________
Darmowe rozkodowanie VIN (Polski opis):
napisz VIN na ==>> stones1@wp.pl
Problem z PW, proszę pisać na mail


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 kwietnia 2008, 14:25 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 733
Lokalizacja: WARSZAWA
allstar napisał(a):
Zatrudniłeś się jako rzecznik prasowy Rafała czy jako prawnik? Skoro Rafał wystawia tutaj fotki to musi liczyć się z tym, że będą różne słowa tu padały na temat jego samochodu. Nie można tylko same achy i ochy rzucać, moje felgi też zostały skrytykowane i jakoś nie muszę szukać wsparcia u kolegów... weź wyluzuj trochę chłopie i tak bardzo się nie przejmuj

Bo moze nie masz kolegów... :wstyd: :wstyd: :wstyd: Bo jak kazdego tak krytykujesz to wcale bym sie nie zdziwił.Co do twoich felg mi akurat sie podobaj sa nie tuzinkowe a przede wszystkim nie maja parapetu ktorego nie nawidze.Moje felgi tez zostały skrytykowane wiec nie jestes sam :hyhy:

_________________
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 kwietnia 2008, 14:53 
Ja tam podziwiam rafała, co by nie było.

Skoro robił auto dla siebie, a nie na sprzedaż, to chyba dokładnie to przemyślał.
Byłbym zdecydowanie na nie, jeśli ktoś inny by to robił i potem ktoś kupił, albo robił po to, żeby sprzedać. A wiadomo jakie jest podejście, jak się robi dla siebie :)

allstar napisał(a):
A co z blachami, zgrzewami, które zmieniają swe właściwości po potraktowaniu ich ogniem/wysoką temperaturą?


Raczej tak patrze po fotkach, nie była za duża, paliły się plastiki, jakieś gumy ew, więc może temp. 300 stopni osiągnięta? żeby istotne zmiany zaszły, to trzeba by 2.5-3 razy większą temp. osiągnąć, żeby coś się zaczęło dziać, jakieś przemiany itd, więc raczej wątpię, że będzie to miało jakiś istotny wpływ dla blach.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 kwietnia 2008, 15:58 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 38
Posty: 5210
Lokalizacja: Wołomin
Moje BMW: e30
Kod silnika: m10B18
Garaż: e30 316 '87
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=168435
..::CZARNY::.. napisał(a):
Ja tam podziwiam rafała, co by nie było.

Skoro robił auto dla siebie, a nie na sprzedaż, to chyba dokładnie to przemyślał.
Byłbym zdecydowanie na nie, jeśli ktoś inny by to robił i potem ktoś kupił, albo robił po to, żeby sprzedać. A wiadomo jakie jest podejście, jak się robi dla siebie :)

allstar napisał(a):
A co z blachami, zgrzewami, które zmieniają swe właściwości po potraktowaniu ich ogniem/wysoką temperaturą?


Raczej tak patrze po fotkach, nie była za duża, paliły się plastiki, jakieś gumy ew, więc może temp. 300 stopni osiągnięta? żeby istotne zmiany zaszły, to trzeba by 2.5-3 razy większą temp. osiągnąć, żeby coś się zaczęło dziać, jakieś przemiany itd, więc raczej wątpię, że będzie to miało jakiś istotny wpływ dla blach.

Allstar, Czarny Ci wytłumaczył co musi nastąpić, żeby zaszły aż tak daleko idące zmiany. Wydaje mi się, że chciałeś mi bardziej "przysrać" niż wyrazić konstruktywną opinię. Dzięki chłopaki za poparcie :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 kwietnia 2008, 17:13 
Offline
Forumowicz

Posty: 290
Lokalizacja: Szprotawa
Podziwiam cię Rafale za wkład pracy włożonej w to auto i upór w parciu do celu. Takie auto może dać więcej satysfakcji niż kupno gotowego, do tego pozostaje kwestia finansowa. Świetna e39 z rewelacyjnym środkiem. Alcantara to jest to!! Pozdrawiam i życzę bezawaryjnej jazdy.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 kwietnia 2008, 17:19 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 38
Posty: 5210
Lokalizacja: Wołomin
Moje BMW: e30
Kod silnika: m10B18
Garaż: e30 316 '87
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=168435
marcin kierkus napisał(a):
Podziwiam cię Rafale za wkład pracy włożonej w to auto i upór w parciu do celu. Takie auto może dać więcej satysfakcji niż kupno gotowego, do tego pozostaje kwestia finansowa. Świetna e39 z rewelacyjnym środkiem. Alcantara to jest to!! Pozdrawiam i życzę bezawaryjnej jazdy.

Dzięki Marcinie :) A Twojej decyzji, mimo iż staram się, nie potrafię zrozumieć, takie piękne coupe miałeś :) Życzę Ci, żebyś się nim rozczarował i wrócił do beemki ;) .


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 208 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 53 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL