BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 16 czerwca 2024, 07:07

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 352 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 18  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 18 stycznia 2009, 21:05 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 41
Posty: 2868
Lokalizacja: Opole
Moje BMW: 530iA
Kod silnika: M54B30
zajebiscie bym rzekł :D

_________________
[you] luknij na moją srebrną strzałe


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 stycznia 2009, 22:57 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 4671
Lokalizacja: Radom
Moje BMW: 3288888888
No i Elegancko :P ;)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 stycznia 2009, 23:11 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 32
Posty: 365
Lokalizacja: Świnoujście
Moje BMW: e36 323i/e39 523iA
Kod silnika: M52B25
Świetnie :super: No to teraz lakier jak nowy :hyhy:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 stycznia 2009, 00:09 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 245
Lokalizacja: Siedlce
Moje BMW: Bmw 520iA
Kod silnika: M52B20
Super efekt :D Autko niczym salonowe

_________________
a oto Moje Cacko viewtopic.php?t=20679

Pozdrawiam!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 stycznia 2009, 08:24 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1398
Lokalizacja: Rheinland-Pfalz
Moje BMW: Individual
Kod silnika: 2.5 VTEC
Jak dla mnie teraz sporo ladniejsze niz te z salonu.

Ale skora wyglada podobnie jak w Audi A4 2.0T eminencji jonesa - jakos tak ekologicznie. :/
Oba auta z USA, ma to cos z tym wspolnego?

_________________
325i Coupe E36 lila metallic
323Ci Coupe E46 estorilblau metallic
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 stycznia 2009, 08:34 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 37031
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
fanem E60 nie jestem, ale jakby wszystkie tak wyglądały to chyba zmieniłbym zdanie na ich temat :)
auto pięknie wygląda na żywo, modyfikacje z głową - krótko i na temat - :padam:

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 stycznia 2009, 11:08 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 10684
Moje BMW: E46 | E46 M3
Kod silnika: M54B30| S54B32
swietny efekt :ok: podobuje mi sie :D

_________________
Obrazek
Because life is too short to drive boring cars.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 stycznia 2009, 14:01 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Wiek: 54
Posty: 43
Lokalizacja: Bolesławiec
Autko wprawdzie widzę 1-wszy raz ale mogę powiedzieć, że podobają mi się te mody :ok: . Obniżenie, felgi i wydech - cycuś malina :hurra: . Zmieniłbym tylko lampy przednie na europejskie - a najlepiej za jednym zamachem przód i tył na poliftowe :hyhy: . Myślałeś nad zmianą kierownicy na sportową?

_________________
E60 530DA GALERIA

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 stycznia 2009, 14:26 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 13607
Lokalizacja: WWY
Moje BMW: E38
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 08&start=0
Po polerce jest poprostu idealanie, w salonie tak nie wyglądają samochody jak ten. :super:

_________________
"Ja to chętnie napiłbym się kawy, ale wszyscy myślą, że ja tylko tą wódę, no i stawiają, a ja nie mam śmiałości, żeby im odmówić"-Jan Himilsbach


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 stycznia 2009, 18:15 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 733
Lokalizacja: WARSZAWA
jeromer napisał(a):
. Myślałeś nad zmianą kierownicy na sportową?

Ta kierownica wydaje mi sie ze nazywa sie sport...cos tam.Tobie pewnie chodzi o M-pakietowa.Narazie nie ma zamiaru nic juz robic :]

_________________
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 stycznia 2009, 18:59 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 3617
Lokalizacja: Civitas Kielcensis
Moje BMW: e46
Kod silnika: s54
Kierownice masz standardową sportowa wygląda tak :


Obrazek

a m-pakietowa tak:



Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 stycznia 2009, 19:20 
Offline
Przyjaciel forum

Posty: 7452
Moje BMW: e36
Kod silnika: M43B16
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=53724
Przemek, kierownica jest już sport , bo już jakiś czas temu zmieniona :) widziałem :)

_________________
11.Bądź wierny marce BMW, uwielbiaj ją i nie pożądaj innej!!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 stycznia 2009, 06:59 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Wiek: 54
Posty: 43
Lokalizacja: Bolesławiec
Światełka przednie masz nie europejskie - nie pomyliłem się - patrz tutaj twoje auto (zwróć uwagę na pomarańczowy kierunek) :
Obrazek
a tutaj z europejskimi lampami:
Obrazek

_________________
E60 530DA GALERIA

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 stycznia 2009, 14:39 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 733
Lokalizacja: WARSZAWA
Lamp zmieniał nie bede bo w niczym mi nie przeszkadzaja :/ A wydac 2000-2500zł i nie widziec praktycznie zadnego efektu poza tym ze kierunek jest biały a nie pomaranczowy to moim zdaniem mija sie z celem

_________________
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 stycznia 2009, 14:45 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 1605
Lokalizacja: Siedlce
Moje BMW: E28 E24 E36 F07
Kod silnika: V8
widzialem na zywo poporstu powala :) sliczny kolorek :)

_________________
V8


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 stycznia 2009, 14:49 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1398
Lokalizacja: Rheinland-Pfalz
Moje BMW: Individual
Kod silnika: 2.5 VTEC
Kwestia symetrycznych/asymentrycznych lamp wystepuje tylko w samochodach bez xenonow. Tu sa xenony wiec jedyna roznica jest pomaranczowe swiatelko pozycyjne.

_________________
325i Coupe E36 lila metallic
323Ci Coupe E46 estorilblau metallic
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 stycznia 2009, 21:58 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 733
Lokalizacja: WARSZAWA
Ostatnio byłem na hamowni ze swoja 5er.Ku mojemu zdziwieniu wyszedł wynik 222 km i 282Nm.Mysle ze troche za mało tym bazdziej ze jest po zabiegu w El tecu i podobno miało dojsc ok 10%.Teraz moje pytanie jest takie czy dobrze został zhamowany(to co mnie dziwi to temperatura powietrza zasysanego była az 29,5 stopnia i na wydruku z hamowni jest w opcjach ustawiona skrzynia manual a ja mam automat) czy cos zjeba... w el tecu z dolotem i jechac do nich z pretensjami.Radze sie was i bo jestem w tym zielony i prosze o wypowiedzi ludzi ktorzy cos kumaja a nie gdybanie.Z gory dzieku i sorry za jakosc zdjec z hamownia ale były robione na szybko komorka
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

_________________
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 stycznia 2009, 22:26 
Offline
Forumowicz

Posty: 243
no z mocą to źle nie jest, ale troche tych niutów uciekło, może ci przez ten gaz wyparowało :zdziwko:
..albo amerykańce mają mniej mocy jak to było np z M3 :niepewny:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 stycznia 2009, 22:43 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 10112
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: M4 M6
Ja bym na twoim miejscu poprawił ten dolot tak jak ci mówiłem bo trochę moim zdaniem dupy dali... a potem pojedź na inną hamownię... np. na Mineralną

Druga sprawa to że zasysałes chyba pustynne powietrze... :] przykładowo jak ostatnio hamownie odwiedzaliśmy to zasysane powietrze miało 5 stopni... (z nawiewem)

Inna sprawa że masz amerykańską wersję, ale czy tu były rozbierzności momentu/mocy to nie wiem...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 stycznia 2009, 23:00 
Offline
Przyjaciel forum

Posty: 711
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: G20
Kod silnika: B48
A gdzie byłeś że tak ciepło było ? :)

Pojedz na inna jak pisze Andrew i spróbuj zmierzyć temperaturę powietrza przy filtrze może przegroda przy filtrze nie zdaje egzaminu :kwasny:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 352 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 18  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 44 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL