BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 16 czerwca 2024, 14:16

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 744 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 38  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: kuruś -->> e46, gtb1752 by roger, wykres!!!! 215ps 450nm s.6
PostNapisane: 16 sierpnia 2013, 09:30 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 48
Posty: 2607
Lokalizacja: Nysa Opolskie
Moje BMW: F07 535dx
Kod silnika: n57
A ja wam powiem , jako grzebacz i psuj że jakiś czas temu zawitał pod mój dom jakiś kolo z e36 z tym mitycznym czymś :P Przeczytał w sieci że podłączam komputer i robię diagnostykę , nie doczytał że nie tych aut....

Jak już był to pozwoliłem sobie się karnąć , mam tu taką prostą " ścieżka prawdy"
i powiem wam że trzeba było z 4 tysięcy strzelić sprzęgłem żeby to wystartowało i powyżej tych obrotów masakra była. Nie wiem czy to było zdrowe czy nie , nic na to nie wskazywało aby kulało. Wiem jedno takie seryjne 328 z rolki od 40km/h nie ma szans :kwasny: , dobrze zmodzony diesel ucieknie na tyle że potem 328 nie nadrobi ..no chyba że będą się ścigać do innej galaktyki. Natomiast dobry kierownik 328 z kreski jak dobrze strzeli zamiecie 320d++ pod dywan.

Co do samego modzenia diesla ..jeszcze jakiś czas temu jarałem się i turbinami i softami i podkręcaniem, mocą i niutonami wyduszonymi na żywca..
Człowiek z tych swoich wszystkich aut i nie tylko swoich, wyciskał czasem więcej, czasem mniej koni .Jak auto jechało ostro to była taka trochę bezmyślna radocha.
Częsta wymiana oleju przy modzonym 320d na 200 ,210, 215ps nie wystarczy, tutaj trzeba być świadomym że panewki przy tych 450nm, nie maja lekko ,że wtryski pracują ponad stan, że turbo tyra jak wół że, "termika" tego silnika tak naprawdę nie zbadana , być może jest już na skraju "spłynięcia" Kto tak naprawdę sprawdzał temperaturę spalin przy podobnym projekcie ? Pokusiłem się zapodać zbliżone parametry pracy do e60 dde6 m47tu2 To podobne silniki na gt 1752 z racji dpf jest mozliwość podglądnięcia temperatury spalin przed katalizatorem z przy mocnym gnojeniu auta na poziomie 2,8 doładowanie i 1680at na szynie temperatura sięgała 720st tyle co przy wypalaniu DPF w tych autach zakładam że w modzonym M47tu będzie podobnie, czy to dużo czy mało i jak wpływa na żywotność silnika nie mam pojęcia. :/

Tak naprawdę można powiedzieć że na świecie jeździ trylion podkręconych do około 180ps i 390nm e46 320d i nic się specjalnego nie dzieje , trafiają się nieliczne opowieści mrożące krew w żyłach ale sporadycznie.
Podkręconych do okolic 215 ps jest niewiele (mocniejszych nie widziałem ;) ) i tak naprawdę nie znamy historii ich życia... ile przelatały co padło pierwsze co drugie co trzecie ?
Po tym temacie dostaję wiele maili z pytaniem czy to jest bezpieczne? ile na tym pojeździ auto...? mogę odpowiedzieć tylko "NIE WIEM"

Po co to napisałem ? ponieważ trzeba sobie uświadomić że przepychanki z "328" są nie na miejscu!!!!! ponieważ po pierwsze to już dziadek! ale jeszcze często w doskonałej kondycji , po drugie dość trwały , po trzecie ma piękne brzmienie ,ale po piąte i pięćdziesiąte kierowca po ostrej jeździe z butem w podłodze na końcu prostej nie zastanawia się czy zaraz oś padnie i lepiej odpuścić.
Ja jeżdżąc mocno podkręconym dieslem zawsze tak miałem... :wstyd: może dlatego że jestem świadomym użytkownikiem i widziałem wyjechanie niemal do zera panewki , stopione tłoki i nadpalone gniazda zaworowe.Jeździłem fajnie i szybko i zawsze zadawałem sobie pytanie .... " CO zaraz Jeb-ne :niepewny: "
Jak wiecie tak jest nie koniecznie po tuningu ..bo takie rzeczy w dieslu zdarzają się nawet zamulanej przez dziadka w niedzielę serii.
Lubię diesle, ten syf z wydechu ,klekot i olej czarny jak smoła. Mam jednak szacunek do każdej odmiany m52 b28.

TC-PERFORMANCE napisał(a):
do 1.9 TDI jeszcze lata świetlne nam brakują czego dowodem jest auto JNX a gdzie doszliśmy do punktu w którym bez modyfikacji mechanicznych samego silnika nie będzie więcej mocy 220-230 KM dla tego silnika to max


Męczyłem swego czasu e46 318 m47tu pomimo osprzętu z 320d i wiekszej turbiny nie dało się wycisnąć więcej jak 180 ps dla czego? Wysokie dołoadowanie w " oczku" a masa mierzonego powietrza mała nie adekwatna do ciśnienia , dolot szczelny przepływka nowa ?
Co do 1.9 TDI i ich dłubania jest tego sporo , są tanie i przy faulu podczas dłubania nikt nie płacze , wkłada drugi i ogień.Ponadto za wiedzę w modzeniu tego motorku składa się doświadczenie zdobyte i opisane na setkach for vw na całym świecie..dymają te silniki firmy z nie ograniczonym budżetem tak dla zabawy aż tłok spłynie ,określają granice wytrzymałości dla zabawy i sportu. Nasz M47TU został modzony powiedział bym delikatnie w porwaniu z 1,9tdi i w większości przypadków przez amatorów w garażu bez odpowiedniego zaplecza i przede wszystkim odpowiedniego budżetu. Może kiedyś znajdzie się firma która poświęci kapitał na wnikliwą analizę i testy m47n.

Pozdrawiam Krzysiek

_________________
TEL. 600218347 Krzysiek


Ostatnio edytowano 16 sierpnia 2013, 10:01 przez Roger-Nysa, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: kuruś -->> e46, gtb1752 by roger, wykres!!!! 215ps 450nm s.6
PostNapisane: 16 sierpnia 2013, 09:50 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1597
Lokalizacja: Bielsko-Biała/Żywiec
Moje BMW: e61 LCI 530d xDrive
Kod silnika: M57T2
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=144010
Roger-Nysa napisał(a):
TC-PERFORMANCE napisał(a):
do 1.9 TDI jeszcze lata świetlne nam brakują czego dowodem jest auto JNX a gdzie doszliśmy do punktu w którym bez modyfikacji mechanicznych samego silnika nie będzie więcej mocy 220-230 KM dla tego silnika to max

Męczyłem swego czasu e46 318 m47tu pomimo osprzętu z 320d i wiekszej turbiny nie dało się wycisnąć więcej jak 180 ps dla czego? Wysokie dołoadowanie w " oczku" a masa mierzonego powietrza mała nie adekwatna do ciśnienia , dolot szczelny przepływka nowa ?


Zdarza się i tak :) Sam widziałem ;)
24ty aktualny?

Ps. wróciłeś już z urlopu?
Pozdro!! :)

_________________
Obrazek


Ostatnio edytowano 16 sierpnia 2013, 10:23 przez Harvey, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: kuruś -->> e46, gtb1752 by roger, wykres!!!! 215ps 450nm s.6
PostNapisane: 16 sierpnia 2013, 09:55 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 17755
Lokalizacja: Ciućkowo
Moje BMW: E46 325 CiA
Garaż: https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=170039&start=0
Skoro 328 podjechało na diagnostykę to pewnie po to żeby wykryć usterkę. 328+ już brało się na tym forum z 330d+ i dizel dostał bęcki ale ja rozumiem że niektórzy żyją marzeniami więc nie zabijajmy ich :)

_________________
I Don`t Suffer From Insanity... I Enjoy Every Minute Of It..
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: kuruś -->> e46, gtb1752 by roger, wykres!!!! 215ps 450nm s.6
PostNapisane: 16 sierpnia 2013, 10:20 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 48
Posty: 2607
Lokalizacja: Nysa Opolskie
Moje BMW: F07 535dx
Kod silnika: n57
leoni89 napisał(a):
24ty aktualny??

Ps. Wróciłeś już z urlopu?


Aktualny :super: z urlopu wróciłem ...się udał, tylko sztorm mi ponton porwał :zalamany:

Bobby Vintage napisał(a):
Skoro 328 podjechało na diagnostykę to pewnie po to żeby wykryć usterkę. 328+

Po to żeby podłączyć auto pod kompa bo nigdy tego nie robił ...serio, ale to raczej dobrze świadczy o silniku.
Osobiście nie mam doświadczenia z tymi autami , ale tak jak napisałem od dołu dno totalne do 3 tysięcy praktycznie nic się nie działo , nic przez wielkie "N"
Natomiast powyżej 4000obr niepowtarzalny ryk silnika i naprawdę piękne przyśpieszenie . Te silniki ciągnął bez najmniejszej zadyszki do końca obrotomierza, uczucie ...pierwsza klasa.
Bobby Vintage, Nawet jeśli był chory i szukał lekarza to na mnie (starego betona od diesli ) wywarł niesamowite wrażenie.

_________________
TEL. 600218347 Krzysiek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: kuruś -->> e46, gtb1752 by roger, wykres!!!! 215ps 450nm s.6
PostNapisane: 16 sierpnia 2013, 11:02 
Offline
Przyjaciel forum

Posty: 340
Moje BMW: BMW F10
Kod silnika: 530D
Roger-Nysa napisał(a):



Męczyłem swego czasu e46 318 m47tu pomimo osprzętu z 320d i wiekszej turbiny nie dało się wycisnąć więcej jak 180 ps dla czego? Wysokie dołoadowanie w " oczku" a masa mierzonego powietrza mała nie adekwatna do ciśnienia , dolot szczelny przepływka nowa ?

Pozdrawiam Krzysiek


widocznie coś trzymało dawkę , czasami przydaję się logowanie auta pod kątem dawki paliwa ... czasami mamy takie auta które cuda byś robił i nie pójdzie więcej , diagnostyka ok .....
moim zdaniem czasami osensorowanie zawodzi , jakiś czujnik przekłamuje np ciśnienia w kolektorze i tyle ...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: kuruś -->> e46, gtb1752 by roger, wykres!!!! 215ps 450nm s.6
PostNapisane: 16 sierpnia 2013, 11:24 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 17755
Lokalizacja: Ciućkowo
Moje BMW: E46 325 CiA
Garaż: https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=170039&start=0
Roger-Nysa napisał(a):
Osobiście nie mam doświadczenia z tymi autami , ale tak jak napisałem od dołu dno totalne do 3 tysięcy praktycznie nic się nie działo , nic przez wielkie "N"
Natomiast powyżej 4000obr niepowtarzalny ryk silnika i naprawdę piękne przyśpieszenie . Te silniki ciągnął bez najmniejszej zadyszki do końca obrotomierza, uczucie ...pierwsza klasa.
Bobby Vintage, Nawet jeśli był chory i szukał lekarza to na mnie (starego betona od diesli ) wywarł niesamowite wrażenie.


No tak mają, do 3 tyś wystarczy żeby się kulać po mieście. Jak ciągnął do samego końca to pewnie miał kolektor bo normalne 328 słabnie od 5.

_________________
I Don`t Suffer From Insanity... I Enjoy Every Minute Of It..
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: kuruś -->> e46, gtb1752 by roger, wykres!!!! 215ps 450nm s.6
PostNapisane: 16 sierpnia 2013, 11:34 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Posty: 16970
Moje BMW: mityczne
Kod silnika: tłuste konie
Garaż: Było: E36 318i sedan, E36 316i Compact, E39 528i sedan, E46 328Ci, E92 325Xi
Jest: F32 420i, F32 428i
Roger-Nysa napisał(a):
powiem wam że trzeba było z 4 tysięcy strzelić sprzęgłem żeby to wystartowało i powyżej tych obrotów masakra była.


Bo to benzyniak. Żeby jechał musi być na momencie na kołach, a moment m wysoko, więc trzeba go kręcić do końca, jednym słowem używać silnika tak jak został do tego skonstruowany.
M52B28 rusza się tak, innymi benzyniakami podobnie - obroty na na 3500-4000, start z lekkim zamieleniem, pedał w podłogę, tuż przed odcięciem bieg.

Jego charakterystyka jest taka, że po przerzuceniu z 1 na 2, z 2 na 3 i z każdego poprzedniego na kolejny następny, na poprzednim biegu na wysokich obrotach ma zawsze więcej Nm niż na kolejnym biegu na dole, mimo poza punktem maksymalnej mocy silnika zmieniamy bieg i moment na silniku jest malejący.

Patrząc na wykres mocy powinno się biegi zmieniać tak, żeby na każdym biegu mieć złapane pasmo najwyższych wartości mocy, w przełożeniu na polski, tu akurat wychodzi to prawie do odcinki i zmiana.
ALe to nie reguła, w innych autach może być troche inaczej, ale zasada jest podobna.

Diesel ma inne pasmo pracy, więc kręci się krótko a mocno.
Łapiąc się natomiast M52 z rolki, czy jakimkolwiek autem, zasada jet taka - jedziemy na tym biegu by mieć jak największy moment na kołach, nie silniku, czyli na najniższym możliwym biegu. Tu trzeba pamiętać że jak wychodzi to 5000 i zmiana biegu za chwilę to może też nie warto, bo jest strat czasu na zmianie. To tyle teorii.

Powiem szczerze, że świetnym pomysłem jest zrobienie tablicy z czasami na ćwiartkę, takiej 'naszej, bmw sportowej', jak mieli w top gear. Ale też bez traktowania tego z napinką, bo pomiędzy autem a asfaltem jest jeszcze kierownik, a jak kierownik dupa to sami wiecie.

Moment na silniku ma niewielkie znaczenie, ważna jest moc, dokładnie jej przebieg oraz zgranie tego z biegami, czyli przeniesienie momentu z silnika na koła z odpowiednim mnożnikiem. Moment i obroty to składowa mocy. Mierzy się moment w funkcji obrotów, moc się wylicza. Rośnie moment, rośnie moc, rosną obroty, rośnie moc. Nie ma jednego bez drugiego.
Powiedzenie - a ja mam 400Nm, nie daje żadnego poglądu na nic, to tak samo jak powiedzieć - mój się kręci do 7000. Nic ta informacja kompletnie nie daje, bo to podanie jednej składowej.
Diesel by uzyskać jakąś moc potrzebuje na silniku dużego momentu, bo silnik osiąga niskie obroty, na kołach zaś, po przejściu momentu przez skrzynię, robi się z tego inny moment oraz inne obroty koła, finalnie zbliżone jak w benzyniaku.

Istotne jest to co jet na końcu, na kołach, a co siedzi pod maską to nie ma znaczenia, może być silnik elektryczny albo 4 krasnoludków pedałujących.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: kuruś -->> e46, gtb1752 by roger, wykres!!!! 215ps 450nm s.6
PostNapisane: 16 sierpnia 2013, 12:34 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1597
Lokalizacja: Bielsko-Biała/Żywiec
Moje BMW: e61 LCI 530d xDrive
Kod silnika: M57T2
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=144010
Kyokushin napisał(a):
Powiem szczerze, że świetnym pomysłem jest zrobienie tablicy z czasami na ćwiartkę, takiej 'naszej, bmw sportowej', jak mieli w top gear.


A gdzie będziemy się spotykać?
Gdzie jeździć?
Kto będzie tego wszystkiego pilnował, żeby nie było przekrętów?
Gdzie będzie studio i tablica?
Może u kurusia, bo w sumie należy przypomnieć, że cały czas siedzimy w jego galerii.. ;)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: kuruś -->> e46, gtb1752 by roger, wykres!!!! 215ps 450nm s.6
PostNapisane: 16 sierpnia 2013, 12:41 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 40
Posty: 7017
Lokalizacja: Poznań
Moje BMW: E92
Kod silnika: 335d
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=56077
Wydaje mi sie ze Kyokushin, chodzi o czasy z Torunia.

_________________
Zapraszam do galerii mojej 335d


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: kuruś -->> e46, gtb1752 by roger, wykres!!!! 215ps 450nm s.6
PostNapisane: 16 sierpnia 2013, 14:58 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 893
Lokalizacja: wlkp
Moje BMW: e46
Kod silnika: m57n
Adam_94 napisał(a):
kuruś napisał(a):
Nie porównujmy klamota 2.0 do zmodzonego 2.8

Ale zmodzonego klekota do seryjnego 328i już można? Jednak w drugą stronę już nie? A to dopiero :rotfl: Mi to rybka ale sam zacząłeś to podjąłem dyskusje ;)


Można oczywiście ale to niema sensu bo wynik jest oczywisty....

Dobra Panowie zakończmy rozmowę na temat 2.8 bo widzę to temat rzeka...


TC-PERFORMANCE napisał(a):
kuruś napisał(a):
deejeys napisał(a):
Poza tym na GTB da się wycisnąć więcej, kwestia softu i wydajności wtryskiwaczy.
Nie wiem co tu jeszcze napisać ciekawego na ten temat,
Raczej dużo więcej już nie wyciśniesz, chyba że z konkretną zadymą za sobą ;]

nie chodzi o moc tylko o moment obrotowy , tą turbinę stać na znacznie więcej ... i wcale turbo na podciśnieniu nie musi łapać overboosta ;)

Chcesz przez to napisać że jesteś w stanie lepiej zrobic soft?
Gdzie moment bedzie szybciej dostępny, i płaski do końca???


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: kuruś -->> e46, gtb1752 by roger, wykres!!!! 215ps 450nm s.6
PostNapisane: 16 sierpnia 2013, 16:02 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Posty: 16970
Moje BMW: mityczne
Kod silnika: tłuste konie
Garaż: Było: E36 318i sedan, E36 316i Compact, E39 528i sedan, E46 328Ci, E92 325Xi
Jest: F32 420i, F32 428i
leoni89 napisał(a):
A gdzie będziemy się spotykać?
Gdzie jeździć?
Kto będzie tego wszystkiego pilnował, żeby nie było przekrętów?
Gdzie będzie studio i tablica?

Np w Toruniu. Zresztą gdzie kto chce :)
Można by wyznaczyć kogoś lub grupkę osób która będzie panować nad wynikami.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: kuruś -->> e46, gtb1752 by roger, wykres!!!! 215ps 450nm s.6
PostNapisane: 16 sierpnia 2013, 18:17 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 3058
Lokalizacja: Herzberg/Tiegenhof
Moje BMW: Z3
Kyokushin napisał(a):
Powiem szczerze, że świetnym pomysłem jest zrobienie tablicy z czasami na ćwiartkę, takiej 'naszej, bmw sportowej', jak mieli w top gear. Ale też bez traktowania tego z napinką, bo pomiędzy autem a asfaltem jest jeszcze kierownik, a jak kierownik dupa to sami wiecie.

coś w te deseń już jest: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=71&t=131371
Pomiary 0-100, 100-200, 1/4.

Co do auta, to program do poprawki, takie osiągi bez wymiany turbiny są osiagalne.

_________________
"Jeszcze dziś, nawet po tym, co się wydarzyło w Ronde di Andora bardziej boję się, kiedy wychodzę na spacer, niż kiedy prowadzę auto." RK


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: kuruś -->> e46, gtb1752 by roger, wykres!!!! 215ps 450nm s.6
PostNapisane: 16 sierpnia 2013, 18:46 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Wiek: 42
Posty: 14125
Lokalizacja: Cieśnina złych przeżyć
Moje BMW: E60
Kod silnika: M57N
Garaż: Na przylądku, w portowej tawernie.
Pawel! napisał(a):
coś w te deseń już jest: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=71&t=131371
Pomiary 0-100, 100-200, 1/4.
Dokładnie, podwiesiłem temat.

_________________
Obrazek
Najpiękniejsza na świecie jest Olabmw w mojej becie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: kuruś -->> e46, gtb1752 by roger, wykres!!!! 215ps 450nm s.6
PostNapisane: 16 sierpnia 2013, 19:26 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2657
Lokalizacja: Radom
Moje BMW: E46 Turbo
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... &start=184
Koncepcja dobra ale akurat ten temat z killów jest mało przejrzysty, widział bym coś takiego http://www.racingforum.pl/1-4-mili-Top- ... 87180.html
Na pierwszej stronie oddzielne listy najlepszych 0-100, 0-200, 100-200, 1/4 i był by fajny temacik :D
Na dalszych stronach każdy dopisywałby swoje osiągnięcia a osoba odpowiedzialna za temat wrzucałaby na listy jeśli odpowiednio udokumentowane ;)
leoni89 napisał(a):
Czyli rozumiem Ty twierdzisz że Twoja jest zdrowa, tak?
A na tym filmiku co pokazałeś jedzie lepiej od tego klekota, tak???
Nie sądzę...
Różnicy jakiejś znaczącej nie widać. Powiedziałbym że jadą tak samo.

Przyjmijmy, że moja zdrowa ;) W sumie to nie rozumiem Cię ale jeśli do mnie chcesz startować to swapuj m57 do tego +++ i może Ci się uda :D
PS. Przybyło 7mm :rotfl:

_________________
adamomotorsport.pl


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: kuruś -->> e46, gtb1752 by roger, wykres!!!! 215ps 450nm s.6
PostNapisane: 16 sierpnia 2013, 22:04 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1597
Lokalizacja: Bielsko-Biała/Żywiec
Moje BMW: e61 LCI 530d xDrive
Kod silnika: M57T2
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=144010
Adam_94 napisał(a):
Przyjmijmy, że moja zdrowa ;) W sumie to nie rozumiem Cię ale jeśli do mnie chcesz startować to swapuj m57 do tego +++ i może Ci się uda :D
PS. Przybyło 7mm :rotfl:

Ciesze się że Ci ulżyło :)
Powtarzając to co już wcześniej napisałem nadal utrzymuje że Kuruś może Cię objechać. Kropka.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: kuruś -->> e46, gtb1752 by roger, wykres!!!! 215ps 450nm s.6
PostNapisane: 16 sierpnia 2013, 22:24 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 893
Lokalizacja: wlkp
Moje BMW: e46
Kod silnika: m57n
Pawel! napisał(a):
Co do auta, to program do poprawki, takie osiągi bez wymiany turbiny są osiagalne.

Pokaż lepszy wykres na tym turbo.

Ja osobiście nie widziałem żadnego m47n z ori turbo co miało powyżej 200ps
Wyjątek dj ale on wspomaga się wtryskiem metanolu......


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: kuruś -->> e46, gtb1752 by roger, wykres!!!! 215ps 450nm s.6
PostNapisane: 16 sierpnia 2013, 22:29 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 241
Lokalizacja: Tarnobrzeg
Moje BMW: e36
Kod silnika: M52B28
leoni89 napisał(a):
Adam_94 napisał(a):
Przyjmijmy, że moja zdrowa ;) W sumie to nie rozumiem Cię ale jeśli do mnie chcesz startować to swapuj m57 do tego +++ i może Ci się uda :D
PS. Przybyło 7mm :rotfl:

Ciesze się że Ci ulżyło :)
Powtarzając to co już wcześniej napisałem nadal utrzymuje że Kuruś może Cię objechać. Kropka.

:rotfl: :rotfl: :rotfl:
Wiem, że post mało merytoryczny, ale innego komentarza chyba nie trzeba.

_________________
Best ET: 14,846s


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: kuruś -->> e46, gtb1752 by roger, wykres!!!! 215ps 450nm s.6
PostNapisane: 16 sierpnia 2013, 22:39 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 3058
Lokalizacja: Herzberg/Tiegenhof
Moje BMW: Z3
kuruś napisał(a):
Pokaż lepszy wykres na tym turbo.

Oddaj auto w ręce fachowców a zobaczysz lepszy wykres.
Toruń coraz bliżej zobaczymy ilu osobom "nagle coś wypadnie"

_________________
"Jeszcze dziś, nawet po tym, co się wydarzyło w Ronde di Andora bardziej boję się, kiedy wychodzę na spacer, niż kiedy prowadzę auto." RK


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: kuruś -->> e46, gtb1752 by roger, wykres!!!! 215ps 450nm s.6
PostNapisane: 16 sierpnia 2013, 22:59 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1597
Lokalizacja: Bielsko-Biała/Żywiec
Moje BMW: e61 LCI 530d xDrive
Kod silnika: M57T2
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=144010
Pawel! napisał(a):
Co do auta, to program do poprawki, takie osiągi bez wymiany turbiny są osiagalne.


:rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl:

Nie no ja się w tym momencie poddaje :D Ale z uśmiechem na twarzy :rotfl:
Jak ktoś mi pisze, że można zrobić 215KM i 450 NM z m47n bez wymiany turbo, to nie mam pytań..
Co Ty bierzesz chłopie?? :) :)
Co najciekawsze głos zaczęli zabierać sami "mityczni", co to jak wiadomo nie jednym dieslem już śmigali i nie jeden silnik m47n modzili.
Co jeden to mądrzejszy.
Żyjcie sobie dalej w świecie bajek, aż pewnego dnia pięknie objedzie was jakiś klekocik. Chciałbym wtedy zobaczyć wasze miny-ale będzie :wstyd: :cwaniak: hehe


Ps. Wy w tych mitycznych musicie mieć naprawdę krótkie wacki. :przestraszony:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: kuruś -->> e46, gtb1752 by roger, wykres!!!! 215ps 450nm s.6
PostNapisane: 16 sierpnia 2013, 23:10 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 893
Lokalizacja: wlkp
Moje BMW: e46
Kod silnika: m57n
Jadę jutro na miasto szukać coś mitycznego :rotfl:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 744 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 38  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 50 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL