BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 16 czerwca 2024, 14:30

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 358 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 18  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Forest -->> E92 330d N57 --> film 100-200 str. 4
PostNapisane: 26 sierpnia 2015, 22:07 
Wykres idealnie fabryczny , choć mógłby być lekki bonus. :ok:


Góra
  
 
 Tytuł: Re: Forest -->> E92 330d N57 --> film 100-200 str. 4
PostNapisane: 27 sierpnia 2015, 05:29 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 40
Posty: 7017
Lokalizacja: Poznań
Moje BMW: E92
Kod silnika: 335d
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=56077
sirek, jak fabryczny ? przeciez jest bonus. Fabryka powinna pokazac 245 520nm -a tu jest 250 557nm czyli 5hp wiecej i prawie 40nm na plus

_________________
Zapraszam do galerii mojej 335d


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Forest -->> 330d N57 Hamownia str. 7
PostNapisane: 27 sierpnia 2015, 10:13 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 39
Posty: 7022
Lokalizacja: Rawicz Wlkp
Moje BMW: 740i 6gang
Kod silnika: M60B40
dokładnie 40nm na plus to prawie 10% momentu tego silnika serią bym tego nie nazwał :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Forest -->> 330d N57 Hamownia str. 7
PostNapisane: 27 sierpnia 2015, 19:03 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 1565
Moje BMW: E92 325d LCI
Kod silnika: N57
Garaż: Poprzednia E92 335d http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 11&start=0

Obecna E92 325d LCI http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153318
Te silniki tak maja i juz kilka widzialem na hamowni. Naprawde dobry motor i jest co modyfikowac.
Lekki program i jest 300 kucy i ponad 600Nm. Ostrzejsza mapa i wychodzi 315-320, chociaz niektorzy ida dalej.
Jestem ciekawy ile bedzie po programie, jesli sie zdecydujesz.

Moment opada pod koniec, ale podejrzewam, ze program moze to skorygowac i bedzie troche dalej ciagnac. Moc ladnie do konca rosnie. Te turbiny maja spory potencjal, nie mowic juz o n57 335d


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Forest -->> E92 330d N57 --> film 100-200 str. 4
PostNapisane: 27 sierpnia 2015, 19:40 
forest napisał(a):
sirek, jak fabryczny ? przeciez jest bonus. Fabryka powinna pokazac 245 520nm -a tu jest 250 557nm czyli 5hp wiecej i prawie 40nm na plus


Pardąsik niedopatrzyłem , zatem wszystko super. :cool:


Góra
  
 
 Tytuł: Re: Forest -->> 330d N57 Hamownia str. 7
PostNapisane: 27 sierpnia 2015, 19:46 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 40
Posty: 7017
Lokalizacja: Poznań
Moje BMW: E92
Kod silnika: 335d
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=56077
dobrze chociaz ze te silniki wychodza w serii na plus. Z Poprzednim m54b30 bylo tak ze ciezko znalezc taki ktory trzyma chociaz serie.

_________________
Zapraszam do galerii mojej 335d


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Forest -->> 330d N57 Hamownia str. 7
PostNapisane: 27 sierpnia 2015, 20:05 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 8281
Lokalizacja: Poznań
Garaż: M3 e92 G-power 580hp
300 koni dla tego motoru to jest lekki program? Tzn taki wychodzi z palcem w nosie ,a jak się tuner postara to mocny program wychodzi ile?
Jesli mogę to poproszę o wykres takiego motoru z 320 koniami po samym programie. Tzn tak z czystej ciekawości bo niechce mi się wierzyć.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Forest -->> 330d N57 Hamownia str. 7
PostNapisane: 28 sierpnia 2015, 16:42 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 1565
Moje BMW: E92 325d LCI
Kod silnika: N57
Garaż: Poprzednia E92 335d http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 11&start=0

Obecna E92 325d LCI http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153318
Wszystko zalezy ile silnik ma w serii i czy chcemy wiecej mocy czy momentu. Jeden bedzie mial 320KM i 630Nm, a inny 300KM i 650-660Nm.
Te silniki maja naprawde duzy potencjal, a u tunera ktorego ja robilem program wychodzilo 300/600 i 320/630.
Sam pisalem kiedys z koleseim, ktory sprzedwal 335d i tylko po programie i usunietych klapkach z kolektora mial 381KM i 740Nm.
Problem tylko w tym, ze w takim przypadku pompa paliwa, wtryski i turbiny sa narazone na potezne obciazenia, gdyz pewnie pracuja na skraju wytrzymalosci. Nie wspomne o dpf-ie gdyz pewnie zapcha sie dosc szybko, wiec lepiej go usunac.

Na youtube byl filmik, na ktorym koles pokazuje 325d lci zrobiona na 286KM i 690Nm (chyba).Ciagnie do setki i do 200 jak oszalaly. Nic poza programem nie ma zrobione.

http://www.superchips.co.uk/curves/BMW30d245ps.pdf

https://www.youtube.com/watch?v=KHyDwWmDh6s

https://www.youtube.com/watch?v=ytKMKVDrNQw


Nie wiem ile jest w tym prawdy, ale tu jest wykres kosmos

https://s3-eu-west-1.amazonaws.com/powe ... 5_lbft.jpg

Tu mamy 325 koni zrobione programem i to jest 325d, czyli 330d, ale zdlawione programem. Ten sam samochod, co 330d lci-sprawdzalem wiekszosc czesci z real oem i zgadzaja sie.

https://www.youtube.com/watch?v=FlgI6DKyO3U

tu kolejne 330d zrobione na 315 koni

https://www.youtube.com/watch?v=GrwV_aforKI


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Forest -->> 330d N57 Hamownia str. 7
PostNapisane: 28 sierpnia 2015, 17:04 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 23127
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: E36&E46&F30
Garaż: E36 316i Compact & E46 320CI Coupe & F30 320D Sedan
Zdrowiuśka sztuka - gratki :super:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Forest -->> 330d N57 Hamownia str. 7
PostNapisane: 28 sierpnia 2015, 17:32 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 8281
Lokalizacja: Poznań
Garaż: M3 e92 G-power 580hp
Punisher ciężko stwierdzić ,czy w tych autach nic innego nie było robione... Może jak Forest zrobi chipa to się okaże?

Ja znam gościa co w 335d 2007r wymienił intercoler, wydech końcowy od mg + kolektior dolotowy, filtr kn i pare pierdołek , wyszło mu dokladnie 370 koni w dynosofcie.
dpf mu się nie zatyka ,a zrobil kupę kaemów, choć raczej czesto robi trasy i to chyba ma znaczenie.
A teraz setno bo jak już sam wspomialeś wiele zalezy od tunera i od tego jak ustawi auto. Czy na granicy mozliwoci podsespołów? Czy może ją przekroczy bo chce się pochwalić mocnymi wykresami jakie uzyskuje chcąc sobie zrobić reklamę, a turbina będzie Ci siadać częsciej niż mogla by gdyby tylko mocy bylo mniej?

Jak modziłem moją 330d to powiedziałem, tym tu z poznania od gekocars , aby mi wycisneli maks z auta , a koleś stwierdzil ,że jak mi wyciśnie maks to zrobię może 1000 kilometrow, a może 100 i, ale wielce prawdopodobne ,że się auto przędzej czy puźniej rozwali... Nie mniej niby już takie cyrki robili ludziom ktorzy się ścigają na ćwiartce , lecz niby auto się w tedy nie nadaje do codziennej jazdy tylko laweta na zawody i tam odpowiednie przygotowanie auta (rozgrzanie turbiny , a potem chlodzenie lub inne rzeczy o ktorych mi nie powiedział) - w takim wypadku może wytrzyma tys kaemów , może 100 , a może nigdy sie nie zepsuje... Mi poleca program po ktorym auto bedzie mniej więcej bezawaryjne tak jak bylo przed programem - efekt? 282 konkie i 649Nn w e91 330d


Na koniec tego wywodu zaznaczę po raz kolejny ,że się nie znam. Napisalem to co ktoś mi powiedział. Liczę na sprostowania i wyjasnienia , a nie krytyke typu ales debil i co za glupoty napisaleś :)

Może wiele zalezy od stanu auta, ale i od tego jaki program zsotanie zrobiony. Przyklad tego to chyba , potarzam chyba kreator mocy z Warszawy , albo ktoś z warszawy... pamietam na ich stronie www cala masa aut ktore to oni POPRAWILI po niby partaczach robiących program przed nimi ... no i oczywioście każde auto u nich z POPRAWIONYM programem ma z 20 koni więcej..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Forest -->> 330d N57 Hamownia str. 7
PostNapisane: 28 sierpnia 2015, 17:51 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 1565
Moje BMW: E92 325d LCI
Kod silnika: N57
Garaż: Poprzednia E92 335d http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 11&start=0

Obecna E92 325d LCI http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153318
Ja wiekszosc wyciagnalem z for polskich i zagranicznych oraz po rozmowach z wlascicielami i tunerami.
Ja mam ok 350KM/700Nm i wi wystarczy jako, ze uzywam Betki na codzien i nie chce miec problemow. Robie trasy do Polski raz w roku i na jakis wypad do Hiszpanii, bo wole to niz latanie samolotem i scisk oraz jakis niepewny wynajety samochodzik, ktory nie byc w dobrym stanie.

Trase robie codziennie po 20km samej autostrady, a czasem wiecej, wiec dpf nie jest zatkany tak jak to bylo gdy robilem duzo miasta.

Mi tez nie chodzi o to, aby miec 500, a pozniej pchac do domu :dobani: zart
Poza tym diesel ma latac, miec przyspeszenie i po to go kazdy kupuje zamiast benzyny, aby mniej palil. Musi byc tez bardziej oszczedny, czyli ostra mapa odpada, bo bedzie palil jak smok.

Najlepszy program to max 290-300KM/620-630Nm. Bedzie smigac i mniej palic.
Poza tym downpipe i intercooler maja zadanie odetkac wydech i chlodzic turbo, a nie tylko dawac moc. Wzrost parametrow to raczej efekt uboczny, ktory zostal przytkany przez fabryke, tak jak to bylo kiedys po wprowadzeniu katalizatorow.

Widzialem 335d robione wlasnie na wyscigi, ale tu mowa o drogowych pojazdach, a nie bolidach, bo wtedy mozna
je sobie ogladac w garazu po wyscigu, a to nie bedzie juz taka frajda. Poza tym diesel nie jest stworzony do wyscigow, ale i tak niejednego benzyniaka zaskoczy.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Forest -->> 330d N57 Hamownia str. 7
PostNapisane: 28 sierpnia 2015, 17:59 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 1565
Moje BMW: E92 325d LCI
Kod silnika: N57
Garaż: Poprzednia E92 335d http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 11&start=0

Obecna E92 325d LCI http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153318
alduwiel napisał(a):
Może wiele zalezy od stanu auta, ale i od tego jaki program zsotanie zrobiony. Przyklad tego to chyba , potarzam chyba kreator mocy z Warszawy , albo ktoś z warszawy... pamietam na ich stronie www cala masa aut ktore to oni POPRAWILI po niby partaczach robiących program przed nimi ... no i oczywioście każde auto u nich z POPRAWIONYM programem ma z 20 koni więcej..



Zgadzam sie, ze jest wiele firm, ktore dowala koksu, a pozniej turbo i pompa padaja albo i wiecej czesci sie posypie.

Tam gdzie ja robilem przyjechal koles, ktory mial zrobione 335d na 800Nm chyba samym programem, ale mial cisnienie ok 2.0-2.1, wiec turbo raczej dlugoby nie pociagnelo. Koles chcial mocy, wiec mu ja dali. To sa wlasnie tunerzy bez wyobrazni. Innemu zdjeli program, bo skrzynia albo wal lub dyfer huczaly od nadmiaru momentu.


Obnizyli cisnienie w obu przypadkach i bylo ok.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Forest -->> 330d N57 Hamownia str. 7
PostNapisane: 28 sierpnia 2015, 18:01 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 8281
Lokalizacja: Poznań
Garaż: M3 e92 G-power 580hp
Ale chodziło mi i zmierzam do tego ,że zrobienie z tego N57 320 koni samym programem jest tak samo mozliwe jak zrobienie z M57 320 koni samym programem... Tylko nie wiem czy to bezpieczne i rozsądne.

Dobrze myślę?

Ps nie wiem czy 282 konie i 650 Nn to dla 231 konmnej jednostki ostra mapa czy nie ostra , ale spalanie spadło do wprost nie mozliwych poziomów. Dobry tuner, czy łagodna mapa?

Ps sory za offtop, ile Ci pali 335d w 350 koniach?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Forest -->> 330d N57 Hamownia str. 7
PostNapisane: 28 sierpnia 2015, 18:35 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 1565
Moje BMW: E92 325d LCI
Kod silnika: N57
Garaż: Poprzednia E92 335d http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 11&start=0

Obecna E92 325d LCI http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153318
Ja bym nie przesadzal, jesli chcemy troche polatac, bo oprocz turbo jest tez skrzynia i przetwornik momentu, ktory nie jest tak wytrzymaly jak w 335d. Ja czesto spod swiatel startuje, ale nie od zera, tylko rozpedzam sie do ok 30-40km/h i wtedy cisne.



Ja mam wagnera i wkladke, update oprogramowania i program, co dalo sredni wzrost parametrow. Tyle mi wystarczy narazie.
Jezdze dosc dynamicznie i czasem przycisne. Spalanie srednie nie schodzi pozniej 9l/100km. Gdybym jezdzil normalnie, pewnie byloby ponizej 9-ciu, ale ja sie nie oszukuje, ze 335d spali mniej. Jesli ktos ma ciezka noge, to raczej ciezko. Nikt nie kupuje tez dwoch turbin, aby jezdzic jak emeryt. Do tego jest 320d, ale i te czesto spotykam na drogach i wlasciciele nie daja za wygrana.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Forest -->> 330d N57 Hamownia str. 7
PostNapisane: 28 sierpnia 2015, 19:09 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 8281
Lokalizacja: Poznań
Garaż: M3 e92 G-power 580hp
Punisher napisał(a):
Do tego jest 320d, ale i te czesto spotykam na drogach i wlasciciele nie daja za wygrana.


Chyba nie chcą, ale muszą hehehe


Tak tylko pytam z ciekawości. Dzieki za informacje. Widac ,że masz sporo wiedzy i z przyjemnością czytałem Twoje posty.
Sam staram sie zgromadzić tej wiedzy tajemnej ile wlezie...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Forest -->> 330d N57 Hamownia str. 7
PostNapisane: 28 sierpnia 2015, 19:32 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 1565
Moje BMW: E92 325d LCI
Kod silnika: N57
Garaż: Poprzednia E92 335d http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 11&start=0

Obecna E92 325d LCI http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153318
Nie ma za co. Kazdy sie uczy, czasem niestety na bledach. Pojecie i wiedze mam jeszcze baaaaaaaaardzo malo i musze sie jeszcze sporo dowiedziec, dlatego wiedze bede zglebial na kolejnych modelach BMW.

Teraz czekamy na Foresta i jego decyzje odnosnie prograu, chociaz pisal, ze nie bedzie narazie robil i ja sie nie dziwie, bo furacz naprawde zdrowy.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Forest -->> 330d N57 Hamownia str. 7
PostNapisane: 28 sierpnia 2015, 19:42 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 39
Posty: 7022
Lokalizacja: Rawicz Wlkp
Moje BMW: 740i 6gang
Kod silnika: M60B40
Program będzie jak znam Foresta :-) nie wytrzyma przy tak małych kosztach a dużych zyskach


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Forest -->> 330d N57 Hamownia str. 7
PostNapisane: 28 sierpnia 2015, 20:28 
Punisher DPF sam z siebie się nie zapcha , zależy to tylko od styłu jazdy , jak się turlasz po mieście do robo to się zapcha jak często robisz przeloty po autostradzie to oczywiście nie. :P
Natomiast DPF jest skutecznym 'korkiem' , który przy znaaacznym podkreceniu programu wpływa na temperaturę spalin a to zabija turbo. :looka:


Góra
  
 
 Tytuł: Re: Forest -->> 330d N57 Hamownia str. 7
PostNapisane: 29 sierpnia 2015, 08:53 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 39
Posty: 7022
Lokalizacja: Rawicz Wlkp
Moje BMW: 740i 6gang
Kod silnika: M60B40
Wczoraj widziałem na żywo


Auto mega zdrowe wnętrze powala nawet mnie pedanta.

Gratulacje nabytku


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Forest -->> 330d N57 Hamownia str. 7
PostNapisane: 29 sierpnia 2015, 10:32 
Offline
Przyjaciel forum

Posty: 340
Moje BMW: BMW F10
Kod silnika: 530D
Punisher napisał(a):
alduwiel napisał(a):
Może wiele zalezy od stanu auta, ale i od tego jaki program zsotanie zrobiony. Przyklad tego to chyba , potarzam chyba kreator mocy z Warszawy , albo ktoś z warszawy... pamietam na ich stronie www cala masa aut ktore to oni POPRAWILI po niby partaczach robiących program przed nimi ... no i oczywioście każde auto u nich z POPRAWIONYM programem ma z 20 koni więcej..



Zgadzam sie, ze jest wiele firm, ktore dowala koksu, a pozniej turbo i pompa padaja albo i wiecej czesci sie posypie.

Tam gdzie ja robilem przyjechal koles, ktory mial zrobione 335d na 800Nm chyba samym programem, ale mial cisnienie ok 2.0-2.1, wiec turbo raczej dlugoby nie pociagnelo. Koles chcial mocy, wiec mu ja dali. To sa wlasnie tunerzy bez wyobrazni. Innemu zdjeli program, bo skrzynia albo wal lub dyfer huczaly od nadmiaru momentu.


Obnizyli cisnienie w obu przypadkach i bylo ok.

cisnienie 2.0 - 2.1 b dla tej turbiny to lajt . ona jest ogromna :) a wysoki moment bierze sie z nieumiejetnego ustawienia dawki paliwa ( czyt. podniesienia czasu wtrysku na pałe ) . moment mozna ustawic dowolnie jesli ktos wie co robi ... ale masz racje rynek UK jest strasznie słaby jakościowo


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 358 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 18  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 35 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL