BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 15 czerwca 2024, 22:46

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 149 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 4, 5, 6, 7, 8
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Grzesiekmtx-->> e92 325d, FMIC
PostNapisane: 4 czerwca 2016, 12:33 
Offline
Forumowicz

Posty: 114
Moje BMW: e92
Problem rozwiazany dalem odboje z tylu nic nie trze.
Zalozylem po 4 klipsy na strone 1-1cm.
Teraz jest troche taczka bo np a wybojach czuc jak podbija dupe.
W tej chwili pozostaje mi tylko kwestia doboru ilosci takiej aby nie tarlo i aby auto nie bylo zbyt sztywne.
Zaraz jade dzialac. :ok:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Grzesiekmtx-->> e92 325d, FMIC
PostNapisane: 4 czerwca 2016, 14:16 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 627
Moje BMW: E60 530XD
Kod silnika: M57/T2
grzesiekmtx napisał(a):
Jeżeli chciałbym więcej musiałbym wstawić wieksze turbo . Lub ustawic program dymny tak mi to tłumaczył . Bo w tej chwili przy dużym IC downpipe i wyryskach w samochodzie brakuje jedynie turbiny do zrobienia krok w przód
Obrazek

...
I w tym momencie myśle, że kończe jak narazie z modyfikacjami mechanicznymi i pora na jakies zmiany wizualne .


Witam,
jakos dopiero teraz trafilem na Twoj watek
W pierwszym momencie myslalem, ze "kurcze to ja czipowalem" ale to jedynie podobienstwo auta...
Jezeli dobrze zrozumialem wykres byl robiony na wtryskach wydajnych, na seryjnym turbo chyba takim jakie jest w 530D (gt2260), wiekszym IC + DP

Nie mam zamiaru hejtowac czy cos takiego bo prawda jest taka, ze bezpieczne jest ladowanie z 1.55b-moze 1.6b w wysokich obrotach a przy tym bez dymu wiecej niz 280ps nie bedzie (535D 286ps przy max mocy idzie na okolo 1.8b) - jednak kazdy chce miec 3xx i zdrowy rozsadek idzie "na boczek" :D nie ma dymy bez ognia nie ma ognia bez koksu

Do rzeczy...
Mialem okazje kiedys komus czipowac auto bardzo podobne jak Twoje ale na hybrydzie - takze wtryski zmienione (nie wiem jak wielki IC itp) - czipa robilem do tego auta zdalnie (wgrywal mechanik, ktory chyba wydech czy cos tam w tym aucie robil - nie wiem czy chce by go ujawniac wiec z tym sie wstrzymam)

Generalnie na poczatku bylo tak bo o ile pamietam walnalem sie w jednym limiterze, ktory cial paliwko
Obrazek
Wygladalo to obiecujaco jednak po poprawce juz lepiej nie bylo bo zaczynaly byc klopoty z ciesnieniem paliwa (lapal bledy w zwiazku niemoznoscia osiagania zadanego ciesnienia paliwa)
Skonczylo sie na tym, ze paliwo i tak zostalo przyciete wiec suma sumaru "maxy" pozostaly pewnie podobne... niestety nie wiem czy to pompa wtryskowa, progowa, wtryski byly walniete a moze cos tam jeszcze w sofcie mozna bylo "wycisnac" (dzis wiem jedna rzecz wiecej /przetestowana na sobie i nie tylko/ ale czy w przypadku tego auta ten trik softwarowy by pomogl - ciezko powiedziec)

Nie chce namawiac Ciebie na hybrydy i wielkie moce bo zaraz bedziesz studiowal temat sprzegla pewnie :D ale gdyby Ci przypadkiem padlo T to przy okazji regeneracji troche wiekszy wirnik CNC ( + poprawka w sofcie oczywiscie) i nowe mozliwoscu uwalenia sprzegla stoja przed Toba :hurra:

Cytuj:
przy większej sprężarce zmianie dwumasu na jednomas i sprzęgle obitym keblarem ale to juz spore koszta myśle ze mało opłacalne

rozwiazania sa 3 (mi znane)
1) lajt
okladziny kevlarowe na seryjna tarcze (ma sprezynki tzw tlumik drgan) + reszta ori
= > taka tarcze mam nawet w garazu (przy okolo 750nm zaczela odlatywac i docisk sie od tem wygial a z tarczy nawet napisy nie zdazyly sie zetrzec)
2) tarcza 4 lopatkowa spiekowa + reszta ori

3) docisk sachs performance +
a) tarcza takze SP lub
b) tarcza robiona (niestety tarcza z tlumikiem drgan Ci nie wejdzie... ale np ja mam tarcze robiona i dziala 100% ok

4) docisk SP + tarcza spiekowa (ale to juz raczej bys psioczyl na obsluge tego w korkach... nie dosc ze ciezej sprzeglo chodzi to jeszcze brak plynnosci)

W kazdym z tych wariantow 2mas pozostaje, nie spotkalem sie z 1masowym rozwiazaniem wiec sie nie wypowiadam "co lepsze"

Leo z tgo forum ma "2" (e46) a ja mam "3a" (530xd) i taki Lukasz z 400ps 530D (218ps) takze ma "3a"
Docisk SP chodzi ciezej... dla mnie to nie problem ale "dziunia w szpilkach" moglaby psy wieszac meczac sie z tym w korkach
Docisk SP to okolo 1500pln i drugie tyle tarcza SP wiec tarcze mozna dorobic dla oszczednosci
Pewnie najtaniej wyjdzie robienie spieka 4 lopatkowego (poza rozwiazaniem "lajt" bo taka tarcze na bazie Twojej za kilka stow zrobi Ci n firm w PL)
Pozdrawiam,
Przemek

_________________
Pomiar przyspieszenia w oparciu o GPS 10hz+PC
viewtopic.php?f=2&t=162744


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Grzesiekmtx-->> e92 325d, FMIC
PostNapisane: 5 czerwca 2016, 08:47 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 35
Posty: 3719
Lokalizacja: Wrocław
Moje BMW: E46 330Ci
Kod silnika: M54B30
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 92&start=0
przemek4net, ale ty referaty piszesz :znudzony:

_________________
Zapraszam do komentowania
Moje E46 330Ci
viewtopic.php?f=6&t=160792&start=0


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Grzesiekmtx-->> e92 325d, FMIC
PostNapisane: 26 czerwca 2016, 11:50 
Offline
Forumowicz

Posty: 114
Moje BMW: e92
Ogarnąłem wszystko z bieżących spraw do końca i zastanawiam się nad sprzedażą auta bo nie chce jednak drążyć w strone hybryd dużych turbin itp.
Rozsadniejszym wyjsciem jest kupno 335i.

Wiec dla ciekawych wstawie link do mojego samochodu, a moze z forum ktos sie zdecyduje :ok:
http://allegro.pl/show_item.php?item=6295562331


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Grzesiekmtx-->> e92 325d, FMIC
PostNapisane: 10 lipca 2016, 17:27 
Offline
Forumowicz

Posty: 114
Moje BMW: e92
BMW odjechalo :( ,ale na szczescie wzieli ja ludzie ,ktorzy mysle beda o nia dobrze dbac:)

Natomiast w garazu szykuje sie juz nowa szybkaa zabawka rowniez coupe :hurra:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Grzesiekmtx-->> e92 325d, FMIC
PostNapisane: 10 lipca 2016, 19:11 
grzesiekmtx napisał(a):
BMW odjechalo :( ,ale na szczescie wzieli ja ludzie ,ktorzy mysle beda o nia dobrze dbac:)

Natomiast w garazu szykuje sie juz nowa szybkaa zabawka rowniez coupe :hurra:


Poka , poka .................. :P


Góra
  
 
 Tytuł: Re: Grzesiekmtx-->> e92 325d, FMIC
PostNapisane: 10 lipca 2016, 21:27 
Offline
Forumowicz

Posty: 114
Moje BMW: e92
Obrazek
jak narazie tylko taki filmik dla podpowiedzi:)
Wiecej zdjec dodam jak auto wyjedzie od lakiernika bo jest lekko uderzone w przod, ale palace i jezdzace:)
Mam nadzieje ze video dziala. Wydech performance


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Grzesiekmtx-->> e92 325d, FMIC
PostNapisane: 17 lipca 2016, 10:25 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 2202
Moje BMW: e92
Garaż: Jest - E92 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=158707
Było - E91 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=147240
Bylo - e46 330d
Tez myslałem "o niej" ale nie udało mi sie sprzedac turasa ..:)

_________________
320 km / 650nmm by TC :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Grzesiekmtx-->> e92 325d, FMIC
PostNapisane: 17 lipca 2016, 16:49 
Offline
Forumowicz

Posty: 114
Moje BMW: e92
TTom3k napisał(a):
Tez myslałem "o niej" ale nie udało mi sie sprzedac turasa ..:)

Turas daje rade :ok: mi generalnie nie chodzilo o bude(coupe)
nie bylo to glownym celem.
Głownym celem bbylo 335i w n55:)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 149 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 4, 5, 6, 7, 8


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 63 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL