grzesiekmtx napisał(a):
Jeżeli chciałbym więcej musiałbym wstawić wieksze turbo . Lub ustawic program dymny tak mi to tłumaczył . Bo w tej chwili przy dużym IC downpipe i wyryskach w samochodzie brakuje jedynie turbiny do zrobienia krok w przód

...
I w tym momencie myśle, że kończe jak narazie z modyfikacjami mechanicznymi i pora na jakies zmiany wizualne .
Witam,
jakos dopiero teraz trafilem na Twoj watek
W pierwszym momencie myslalem, ze "kurcze to ja czipowalem" ale to jedynie podobienstwo auta...
Jezeli dobrze zrozumialem wykres byl robiony na wtryskach wydajnych, na seryjnym turbo chyba takim jakie jest w 530D (gt2260), wiekszym IC + DP
Nie mam zamiaru hejtowac czy cos takiego bo prawda jest taka, ze bezpieczne jest ladowanie z 1.55b-moze 1.6b w wysokich obrotach a przy tym bez dymu wiecej niz 280ps nie bedzie (535D 286ps przy max mocy idzie na okolo 1.8b) - jednak kazdy chce miec 3xx i zdrowy rozsadek idzie "na boczek"
nie ma dymy bez ognia nie ma ognia bez koksuDo rzeczy...
Mialem okazje kiedys komus czipowac auto bardzo podobne jak Twoje ale na hybrydzie - takze wtryski zmienione (nie wiem jak wielki IC itp) - czipa robilem do tego auta zdalnie (wgrywal mechanik, ktory chyba wydech czy cos tam w tym aucie robil - nie wiem czy chce by go ujawniac wiec z tym sie wstrzymam)
Generalnie na poczatku bylo tak bo o ile pamietam walnalem sie w jednym limiterze, ktory cial paliwko

Wygladalo to obiecujaco jednak po poprawce juz lepiej nie bylo bo zaczynaly byc klopoty z ciesnieniem paliwa (lapal bledy w zwiazku niemoznoscia osiagania zadanego ciesnienia paliwa)
Skonczylo sie na tym, ze paliwo i tak zostalo przyciete wiec suma sumaru "maxy" pozostaly pewnie podobne... niestety nie wiem czy to pompa wtryskowa, progowa, wtryski byly walniete a moze cos tam jeszcze w sofcie mozna bylo "wycisnac" (dzis wiem jedna rzecz wiecej /przetestowana na sobie i nie tylko/ ale czy w przypadku tego auta ten trik softwarowy by pomogl - ciezko powiedziec)
Nie chce namawiac Ciebie na hybrydy i wielkie moce bo zaraz bedziesz studiowal temat sprzegla pewnie

ale gdyby Ci przypadkiem padlo T to przy okazji regeneracji troche wiekszy wirnik CNC ( + poprawka w sofcie oczywiscie) i nowe mozliwoscu uwalenia sprzegla stoja przed Toba
Cytuj:
przy większej sprężarce zmianie dwumasu na jednomas i sprzęgle obitym keblarem ale to juz spore koszta myśle ze mało opłacalne
rozwiazania sa 3 (mi znane)
1) lajt
okladziny kevlarowe na seryjna tarcze (ma sprezynki tzw tlumik drgan) + reszta ori
= > taka tarcze mam nawet w garazu (przy okolo 750nm zaczela odlatywac i docisk sie od tem wygial a z tarczy nawet napisy nie zdazyly sie zetrzec)
2) tarcza 4 lopatkowa spiekowa + reszta ori
3) docisk sachs performance +
a) tarcza takze SP lub
b) tarcza robiona (niestety tarcza z tlumikiem drgan Ci nie wejdzie... ale np ja mam tarcze robiona i dziala 100% ok
4) docisk SP + tarcza spiekowa (ale to juz raczej bys psioczyl na obsluge tego w korkach... nie dosc ze ciezej sprzeglo chodzi to jeszcze brak plynnosci)
W kazdym z tych wariantow 2mas pozostaje, nie spotkalem sie z 1masowym rozwiazaniem wiec sie nie wypowiadam "co lepsze"
Leo z tgo forum ma "2" (e46) a ja mam "3a" (530xd) i taki Lukasz z 400ps 530D (218ps) takze ma "3a"
Docisk SP chodzi ciezej... dla mnie to nie problem ale "dziunia w szpilkach" moglaby psy wieszac meczac sie z tym w korkach
Docisk SP to okolo 1500pln i drugie tyle tarcza SP wiec tarcze mozna dorobic dla oszczednosci
Pewnie najtaniej wyjdzie robienie spieka 4 lopatkowego (poza rozwiazaniem "lajt" bo taka tarcze na bazie Twojej za kilka stow zrobi Ci n firm w PL)
Pozdrawiam,
Przemek